مایک لینچ Skywatch: داستان دم

هفته گذشته در Skywatch من تلاش برای توضیح کلاهبرداری از تجارت برای پیدا کردن راه خود را در اطراف Ursa Major, ا

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

هفته گذشته در Skywatch من تلاش برای توضیح کلاهبرداری از تجارت برای پیدا کردن راه خود را در اطراف Ursa Major, این خرس بزرگ و خرس کوچک و خرس کوچک است. خرس کوچک و کمی معروف دب اکبر یکی و همان است. از دب اکبر باعث می شود تا پایان عقب و دم از Ursa Major. آن ستاره هستند و همچنین آنهایی درخشان از خرس بزرگ. هر دو خرس سوار بالا در شمال-شمال غرب آسمان در این زمان از سال است.

در اساطیر یونانی داستان در مورد چگونه خرس زخم در آسمانها یکی از من تمام زمان های مورد علاقه. آن را شامل یک زن جوان و زیبا به نام Callisto و پسرش Arcus. من برای هشدار دادن به اساطیر از purists وجود دارد که من را شاعرانه مجوز با این داستان ها و آوردن آنها تا به امروز است. اما واقعا چنین چیزی وجود دارد به عنوان صحیح اساطیر به هر حال ؟

Callisto شد یک زن جوان زیبا در اواخر 20s خود را که غم انگیز شد یک زن بیوه و مادر تنها که شوهرش کشته شده در جنگ است. خوشبختانه او تا به حال یک کار خیلی خوب و او مشغول به کار واقعا سخت در آن است. Callisto نیز بسیار خوش شانس است چون Arcus فوق العاده او 10 ساله پسر واقعا به کمک مادر خود را از اطراف خانه و زندگی کمی ساده تر برای او. او حتی شام برای او برخی از شب.

حتی با تمام کمک Callisto بسیار سخت کار می کرد و در صبح شنبه او درمان می شود خودش را با عنوان به نزدیکی یک دریاچه که در آن او را به نشستن بر روی نیمکت پارک و خوراک اردک. او در بر داشت که بسیار آرامش بخش است.

یک صبح روشن و آفتابی به او لذت بردن از زندگی با او ducky دوستان زئوس پادشاه خدایان بود قدم زدن در اطراف است که همان دریاچه است. بدون شک او کاملا رضایت خدا و افسانه ای بود برای اینکه یک مرد خانمها. زئوس به Callisto یک میلیون دلار لبخند و سپس صحبت خود را به یک فنجان قهوه در یک اغذیه فروشی و مشروب فروشی محلی و شیرین صحبت کردیم او برخی بیشتر. چند روز بعد آنها رفت و به فیلم و شنبه آینده برای آنها ساخته شده برنامه ای برای رفتن به یک پارک تفریحی محلی. همه از این می شده اند اما زئوس شد و در حال حاضر مشغول به ازدواج با الهه هرا که در نهایت تبدیل به ملکه خدایان است.

یکی از چیزهایی که شما لازم نیست انجام دهید این است که تیک آف هرا. او خشمگین بود زمانی که او در بر داشت در مورد زئوس' ماجراهای عشق. پس از همه, او در حال حاضر گل دستور داد تا برای روز عروسی اش بود و یک سالن متعلق به پذیرش. سپس هرا در مورد زئوس' قصد دارد در پارک تفریحی است که شنبه آینده و تصمیم گرفت به او یک سورپرایز بزرگ.

هرا وارد پارک به عنوان به زودی به عنوان آن را باز کرد در صبح روز شنبه و در بوته پنهان شدند در کنار غول غلتکی coaster. بعد که صبح همراه با زئوس و Callisto و بازو در بازو. هنگامی که آنها به اندازه کافی نزدیک, Hera شروع به پریدن کرد از بوته برگزار شد تا او را سحر و جادو انگشت اشاره در Callisto و تبدیل او به یک خرس بزرگ. این باعث بسیار اغتشاش! امنیت احضار شد و در زمان تعقیب و گریز پس از Callisto. او از جان گذشته برای دریافت دور و یک سوراخ در حصار. در تمام چهار دست و پا او scurried به نزدیکی جنگل به زندگی می کنند زندگی یک خرس در برابر او خواهد شد. در ضمن هرا کشیده زئوس دور گوش خود را.

غم Arcus بدون یک مادر بود و همچنین به عنوان یک پدر. او نمی دانست که چه اتفاقی افتاد به مادرش که او ناپدید شد. به عنوان غم انگیز است که زندگی رفت. Arcus رفت با بستگان و رشد برای تبدیل شدن به همه چیز و حرفه ای بازی شکارچی.

به سوی پایان یک روز طولانی از شکار با مطلقا هیچ شانس Arcus برای trudge صفحه اصلی زمانی که همه ناگهان یک غول زن خرس sauntered راه خود را. Arcus آن را باور ندارد! او به سرعت nocked یک پیکان در کمان خود را و در زمان هدف. من فکر می کنم شما در حال حاضر نمیفهمد که این خرس بود. او در مورد به ساقه مادر خود را! بحث در مورد تراژدی یونانی!

به عنوان شانس آن را داشته باشد زئوس بود و گرفتن یک قدم زدن از طریق جنگل که در همین نزدیکی و آمد بر صحنه است. او به رسمیت شناخته شده است که بزرگ خرس مادر از آن زشت صبح روز شنبه توسط غلتک coaster. او همچنین به رسمیت شناخته شده Arcus به عنوان یک مرد رشد کرده است. او تلاش برای متقاعد کردن Arcus که خرس او در مورد شلیک شد و در واقع ، Arcus نمی خرید آن حتی از پادشاه خدایان! Arcus فرار از زئوس و هدف در گرفت مادر خود را دوباره. زئوس بود از جان گذشته و حال به سرعت عمل می کنند. او نمی خواست هر گونه آسیب به هر دو Arcus یا Callisto و پس از آن هرا که تبدیل Callisto را به یک خرس او نمی تواند معکوس طلسم. تنها گزینه ای بود به نقطه سحر و جادو خود را در Arcus و به نوبه خود او را به یک خرس کوچک است. یک بار این اتفاق افتاده است Arcus به رسمیت شناخته شده و آنها به یکدیگر big bear hugs.

در حالی که این اتفاق می افتد, Hera هنوز عصبانی بعد از آن همه سال بود و از راه دور شد و کاملا خشمگین! آتش بود و عکسبرداری از گوش او به عنوان او را swooped از کوه المپ در مقدونیه. زئوس که او بهتر است چیزی برای خنثی کردن این وضعیت است. او فکر کرد که اگر او حداقل از شر خرس ها که آرام هرا پایین. پس زئوس رسید و برداشت هر دو خرس با دم خود را. سپس با خود خدایی و قدرت او راه اندازی خرس به شمال آسمان و آنها را به طرزی جادویی تبدیل شد و کواکب ما هر شب برای همیشه امن از هرا و خلق و خوی خود را.

شما نمی تواند کمک کند اما توجه کنید که Ursa Major و Minor واقعا دم بلند بیشتر شبیه سنجاب از خرس. اما هی دم خود را خواهد کشیده می شود, بیش از حد, اگر کسی با استفاده از آن به تقلا کردن شما به آسمان! و این که چرا من این داستان این داستان از دم!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب