روز مادر در یک بیماری همه گیر: به دنبال این foodie مثال و یک خانواده دستور به احترام به مادر خود

هنگامی که سارا پترسون نمی تواند با مادرش آخرین روز مادر, او در بر داشت یک راه برای احساس می کنم مثل او با مادر

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

هنگامی که سارا پترسون نمی تواند با مادرش آخرین روز مادر, او در بر داشت یک راه برای احساس می کنم مثل او با مادر او.

او به سمت آشپزخانه.

او از جیبش کره و شکر و شکلات و چیپس و دیگر مواد تشکیل دهنده را به او و مادرش امضا درمان: نیش اندازه شکلات تراشه کوکی ها کماج.

بوی آن رفتار پخت برانگیخته خاطرات شاد و کمک به سهولت درد 137 مایل فاصله بین این دختر در خیابان و مادر او در کلوکت, Minn.

سارا پترسون, مرکز, شروع یک وبلاگ برای به اشتراک گذاری خانواده اش دستور العمل های مورد علاقه, داستان و عکس از جمله چگونه به این شکلات تراشه کوکی ها کماج. او عکس در St. Paul خانه در مارس 6, 2020 با دختر, شارلوت, 14, سمت چپ و لوسی 17. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

"آنها فوق العاده ساده اما آنها خانواده ما کوکی های مورد علاقه" پترسون می گوید. "ما تا به حال آنها را در فارغ التحصیلی احزاب دوش تعطیلات و مادر من آنها را فقط به دلیل" هنگامی که او می داند که من به خانه می آیم."

کسانی که کوکی — رسما شناخته شده به عنوان تراشه شکلات کماج سعادت — نیز اولین لقمه خوشمزه سفر که تا امروز ادامه دارد.

"بعد از من کسانی که کوکی من به نام مادر من و ما یک پیمان که ما از رفتن به طبخ بیشتر با هم و به اشتراک گذاری داستان از این دستور العمل های خانواده" پترسون می گوید. "و در آن زمان از وجود دارد."

این دستور العمل و داستان در حال حاضر مواد تشکیل دهنده کلیدی "فهرست ظرف و بگوید" یک وبلاگ که پترسون پخته شده در تابستان گذشته شروع به جمع آوری اسناد و سنت غذا از طرف خانواده به عنوان به خوبی به عنوان او.

"فکر می کنم از آن را مانند یک امروزی کلیسا آشپزی می گوید:" پترسون.

در اینجا شما را پیدا خواهد کرد کرایه مانند Ede کلیسای تخم مرغ, ظرف, مادر بزرگ آناناس, دسر, شیر ترش کیک ماهی تابه Hilma را آسمانی Hotdish و کلاسیک دیگر که ممکن است صدای خیلی آشنا است.

"ما یک سوپر مینه سوتا جمعیت" پترسون می گوید.

شما خبرا شرط می بندم.

Dishing & گفتن

سال گذشته بیش از این وبلاگ نویس به اشتراک گذاشته است افراد دیگر دستور العمل های مورد علاقه بیش از حد مانند "آنت جهان معروف کوکی ها قند."

این شیرین شیرینی در حال امضای یک دوست از مری لو پترسون وبلاگ نویس را در قانون در هاپکینز.

"این قند کوکی ها عالی هستند" مری لو تایید می کند. "شما نمی خواهد نگاه دیگر شکر کوکی هنگامی که شما انجام با آن."

این وبلاگ شده است یک راه برای پترسون به جمع برو به دستور العمل است.

"من به دنبال مقدار زیادی از مواد غذایی مردم آنلاین," او می گوید. "اما اغلب چیزهایی که من دوست دارم به طبخ و در خانه هستند دستور از مادر بزرگ من از خانواده من و خانواده شوهر — سعی-و-دستور العمل های واقعی است که نشان می دهد در حوادث خانواده و جشن ها و یا فقط چیزهایی که من می دانم خوب است."

گاهی اوقات آن را طول می کشد کمی از حفاری به دور آنها ،

"من تن از دستور العمل می گوید:" کارول Granley, پترسون است ، "یک دسته از آنها را در یک پلاستیک shoebox-اندازه کانتینر و نه به عنوان منظم به عنوان آنها باید. گاهی اوقات وجود خواهد داشت گم شده یکی که من می خواهم برای پیدا کردن."

این شور و شوق پروژه کمک کرده است پترسون کشف برخی از مورد علاقه خانواده او حتی نمی دانند که از دست رفته بودند از او جعبه دستور العمل از جمله "عمه سالی کوکی" — gingerbread-شبیه کوکی با شکر و تخم مرغ سفید است که به شکل یک مستطیل با استفاده از دادن می تواند.

(هیچ عمه سالی در این خانواده راه — پترسون گفت: این کوکی ها را نیز به نام Sally Ann کوکی ها رو نام خود را از یک بسته بندی کوکی قدمت آن به 1950s.)

"هنگامی که من به ذکر است که من به دنبال یک دستور غذا برای 'عمه سالی کوکی ها,' شوهر من پسر عموی دور که به شرح زیر با من در Facebook پاسخ داد که او تا به حال این دستور را از مادر بزرگ او جانت که شوهرم دیر بزرگ عمه."

که منجر به پترسون اتصال با پاتریشیا جانت را برای یادگیری بیشتر در مورد که از طرف خانواده به عنوان به خوبی به عنوان جانت نسخه از "دادن کوکی."

"لذت حقیقت" پترسون نوشت: در نتیجه پست وبلاگ. "در سال 2011 ساخته پاتریشیا مادر او را به دستور عمه سالی کوکی ها و وارد کردن آنها در نمایشگاه شهرستان, برنده مقام اول در میراث کوکی مسابقه!"

هم خانواده

تولید ارزش این بازی آنلاین آشپزی عالی هستند از نوشتن به این عکس ها را به یک ظاهر طراحی شده. کانال های رسانه های اجتماعی به خوبی انجام می شود بیش از حد. این را حس می کند: پترسون با این نسخهها کار در روابط عمومی است و یک استعداد برای برقراری ارتباط است.

این کار هر چند.

"تنها من مردم ترویج دوستان و خانواده" پترسون می گوید.

آنها تحت تاثیر قرار.

"پدر و مادر من و مادر من در قانون در حال احتمالا بزرگترین طرفداران می گوید:" پترسون.

این درست است.

"من فکر می کنم این یک چیز دوست داشتنی است او را از انجام" مری لو می گوید. "از آنجا که بسیاری از این چیزها فراموش شده و دستور العمل های است که واقعا جالب و خوشمزه می توانید نشستن در یک کتاب آشپزی و یا یک دستور file. این خوب است که کسانی که همه چیز آورده است."

قبل از این بیماری همه گیر پیترسون فرایند شامل اتصال در آشپزخانه زمانی که ممکن است.

"ساخت یک دستور با هم," او می گوید: "شما در یادگیری تمام نکات و کلاهبرداری دستگیر نشده و در دستور العمل."

این قطعا درست است برای کارول, ایتالیایی, پوسته مادر او را محبوب غذای مرکب از گوشت وارد.

"من آن را برای سال, اما آن را هرگز طعم مانند او" پترسون می گوید.

او در حال حاضر می داند چرا.

"من تو را دیدم این نوع از گوشت او استفاده می شود — او مشخص نیست که سوسیس ایتالیایی او با استفاده از می آید در لینک های که او قطع باز" پترسون می گوید. "او همه این چیزهای دیگر بیش از حد, مانند مصرف ادویه جات ترشی جات و فوق العاده آنها را با هم در دست خود را قبل از اضافه کردن آنها را به سس اسپاگتی و پس از آن در حال اجرا آن را از طریق مخلوط کن."

او مادر است و نه ژولیده دخترش بررسی است.

"هنگامی که او جوان بود او را به عنوان علاقه مند در بسیاری از پخت و پز و پخت" Granley می گوید. "او قطعا در حال حاضر!"

ساخت lefse

داستان از مواد غذایی و خانواده پترسون در وبلاگ اغلب در اطراف مرکز زنان اما این به این معنا است که خود جای پترسون کمک نمی کند به منو.

"مانند بسیاری از بچه ها او کوره می گوید:" مری لو, سکس مادر.

همچنین:

"او بسیار خوب در lefse" مادرش می گوید.

آن را در خانواده اجرا می شود.

"من مادر در قانون است که یک حرفه ای در ساخت lefse" پترسون می گوید.

شاید فقط به عنوان مهم اینکه:

"او یک معلم خوب" پترسون می گوید.

ما همه می توانند یاد بگیرند که مراحل با تشکر پترسون پست "ساخت lefse با مری لو."

"ما از آن ساخته شده و با او عکس گرفت می گوید:" پترسون. "این فوق العاده سرگرم کننده و خوب است بدانید او تکنیک و باید آنها نوشته شده است برای آینده."

آینده شامل پترسون دختران — لوسی 17 و شارلوت, 14 — و دوستان خود را.

"دوستان من را دنبال کنید Instagram" پترسون می گوید: "و برخی از آنها سعی کرده اند این دستور مانند دستور برای تافی میله ای که من کردم از مامان من."

تحقیق در مورد تاریخچه خانواده, بچه ها, یادگیری می تواند بسیار شیرین است.

"ما همه پاسداران از دستور العمل های ما در خانواده می گوید:" پترسون.

روز مادر

این روز در میان سوتا اقامت در خانه سفارش پترسون است احساس دلتنگی برای دلایل مختلف.

"مادر من و من انجام شد به خوبی در کنار هم هر ماه و یا پس تا COVID-19 آمار," او می گوید: از مادر خود و دختر پیمان به طبخ با هم.

"اما بحث ما در همه زمان ها و این تمام شده است یک راه عالی برای ارتباط در سطح های مختلف با هر دو مادر من و مادر من در قانون," او می گوید. "من امیدوارم که دیگران الهام بخش برای انجام همان — صحبت کردن با بچه ها (و من گمان پدران بیش از حد) در مورد سنت های مواد غذایی در خانواده خود و کسانی که دستور العمل همراه با ویژه راهنمایی و ترفندها است که آنها را خاص است. حتی بهتر است اگر آنها را می توانید از این دستور در کنار یکدیگر است. روزی درست است؟"


fyi: Foodie, سارا پترسون از, St. Paul سهام دستور العمل سنت, عکس ها و داستان های غذایی در خانواده به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که از دوستان است. به دنبال همراه در vintagedishandtell.com و همچنین به عنوان @vintagedishandtell در Instagram و یا در Facebook در Facebook.com/VintageDishandTell. اگر شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل خانواده با او تماس پترسون از طریق رسانه های اجتماعی و یا از طریق وبلاگ خود را در صفحه تماس با.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن