Hoopfest اتفاق می افتد نیست اما شهرستان دادگاه توانید نگاه تازه از منطقه هنرمندان - Thu, 16 Jul 2020 PST

Hoopfest لغو شده است اما روح این مسابقات انجام خواهد شد در چند محله دادگاه در اطراف شهرستان. در دادگاه های بسک

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

Hoopfest لغو شده است اما روح این مسابقات انجام خواهد شد در چند محله دادگاه در اطراف شهرستان.

در دادگاه های بسکتبال در دره صلح آمیز پارک رئیس Garry پارک و Thornton مورفی پارک را دریافت خواهد کرد یک جراحی کشیدن صورت و یک کت تازه رنگ از سه محلی هنرمندان انتخاب از ده ها تن از متقاضیان توسط Hooptown ایالات متحده آمریکا, Spokane, غیر انتفاعی است که سازماندهی Hoopfest. نقاشی های دیواری هستند بخشی از یک پروژه بزرگتر برای احیای دادگاه های بسکتبال در سراسر اسپوکن منطقه با حمایت از MultiCare سیستم های بهداشتی.

در همکاری با اسپوکن هنر که قرار کردن تماس برای هنرمندان چند ماه پشت این پروژه با هدف "ایجاد یک آمیزه ای از هنر و بسکتبال در سراسر منطقه برای الهام بخشیدن و تشویق فراگیر در نهایت ساختمان سالم جوامع" با توجه به Spokane هنر آزاد است.

تیفانی پترسون یک اسپوکن resident که هنر تشخیص است در نقاشی های دیواری و نصب در سراسر شهر در حال طراحی خود را انتخاب و به صورت مسالمت آمیز ولی دادگاه. آن چیزی است که از یک دایره کامل لحظه برای او; دره صلح آمیز, سایت پترسون اولین پروژه نقاشی دیواری از یک دهه پیش. اما دادگاه, طراحی پوشا 3,750 متر مربع است که تا کنون او را بزرگترین تعهد – so big, در واقع, او تا به حال به استخدام یک دستیار بلا کامپوس.

پترسون گفت: او می خواست برای ایجاد یک طراحی که منعکس انرژی بسکتبال هر دو پر انرژی و خوش بینانه است. او طرح این محصول تمام ویژگی های شعله ور بسکتبال تندرست آشفته در اطراف یک تسکین دهنده پس زمینه آبی.

اعضای جامعه در حال حاضر به شروع به پیدا کردن چیزی است که برای شناسایی و با در طراحی و پترسون گفت. یک محله نماینده کارول برایان گفت پترسون او فکر طراحی منعکس رودخانه که جریان را از طریق مسالمت آمیز ولی کامل با پله سنگ موج و بازتاب آسمان بالا.

که فقط یکی از راه هنر تاسیسات مانند دادگاه دیواری ایجاد یک "حس مکان" برای کسانی که با استفاده از فضای پترسون گفت. او می خواهد صلح آمیز ساکنان دره به احساس مالکیت و غرور در تازه احیا بسکتبال, ترکیب نقاشی دیواری خود را منحصر به فرد محله پرنیان.

فراتر از ورزش پترسون گفت که او می خواست برای تشویق به بازی و خلاقیت برای هر یک از ساکنان که ممکن است اتفاق می افتد بر نقاشی دیواری. او شامل تکرار اشکال و خطوط و بافت در طراحی به خاطر سپردن چگونه او با استفاده از به اجرا کردن خطوط در یک زمین بسکتبال به عنوان یک بچه.

"من می خواستم برای شروع و تشویق بازی" پترسون گفت.

"من نمی خواهم به بچه ها بگویید که چگونه به بازی اما به آنها این فرصت را به ایجاد و آمد تا با بازی کردن برای خود."

پترسون و کامپوس شروع به کار در نقاشی دیواری آخر هفته گذشته پس از چند هفته تاخیر و در زمانی که این شرکت انتخاب شده به اندکی دادگاه تعطیل در قرنطینه. به عنوان آنها کار کرده پترسون گفت: مردم اغلب متوقف شد, توسط, قابل ملاحظه ای متاثر دادگاه نبود باز برای بازی. اما مقدار زیادی از ساکنان محلی قدم و تشکر از هنرمندان برای ساخت یک فضای روشن در محله خود را بیش از حد.

آنها گذاشته ام برخی از اشکال اساسی و تشریح برای طراحی. اما آنها به سرعت فرار از تخصصی رنگ مورد نیاز برای این پروژه تا به حال به صبر یک یا دو روز برای سفارشات به در آمده است. در حال حاضر که آنها نگردند دوباره پترسون گفت که او و کامپوس به طور معمول کار در شب برای جلوگیری از بعد از ظهر گرما – زن و شوهر اول از روز رنگ خواهد صدای هیس کردن زمانی که آنها اعمال آن را به آسفالت.

"هر زمان که ما کار کرده ایم و آن را به یک سری از مشکل حل تمرینات" پترسون گفت. "یک پروژه این اندازه دارای یک منحنی یادگیری."

اگر چه Hoopfest نمی رود به پشت در فرد تا سال آینده پترسون گفت که او امیدوار است پروژه خود را به یک میراث خود را دارد.

علاوه بر نقاشی دیواری در دره صلح آمیز, Coeur d لین بومی جاشوا Martel نصب خواهد شد یک دادگاه دیواری در رئیس Garry پارک بعد از این تابستان. 2021, muralist نیک Goettling نصب خواهد شد یکی دیگر از طراحی در تهرنتن مورفی پارک لینکلن در ارتفاعات است. Spokane هنر نیز در فرآیند انتخاب یک هنرمند به رنگ یک دادگاه مجتمع انتظار می رود برای باز کردن در بانک مرکزی شمال Riverfront Park در بهار.

"من دوست دارم برای دیدن این که بیشتر الهام بخش برای بیشتر نقاشی های دیواری در سراسر شهر" پترسون گفت. "Spokane یک سنت هنری و من دوست دارم برای دیدن که تبدیل به فقط یک چیز منظم از دیدن منحصر به فرد هنر های زیبا در همه جا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن