بعدی NBA فصل شروع ممکن است تا ماه مارس. آن می تواند دلار و حس

نیویورک—آن را می شود واضح تر روز به روز که COVID-19 حسن نیت ارائه میدهد از یک botched ملی تلاش برای محدود کردن

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

نیویورک—آن را می شود واضح تر روز به روز که COVID-19 حسن نیت ارائه میدهد از یک botched ملی تلاش برای محدود کردن ویروس نیست ترک امریکا تا زمانی که گله ایمنی به دست آورد از طریق واکسن.

هنگامی که خواهد شد که ممکن است ناشناخته است و آن را دشوار است برای جدا کردن معنی دار واکسن به روز رسانی از تبلیغات کاذب. هر کشور و شرکت مشتاق به اعلام خود علمی معجون بهترین و حرکت سریع به سمت توزیع جرم. چرا ؟ برنده واکسن به ارزش میلیاردها بر میلیاردها. آن را نیز بسیار خطرناک است به جست و خیز قدم در راه به سمت تولید.

اما بیایید فرض کنیم برای یک ثانیه, خوش بینانه, جدول زمانی ژانویه برای یک واکسن موثر برای شروع گردش. ناگهان ایده بسته بندی عرصه را برای رویدادهای ورزشی در ماه مارس به نظر می رسد واقع بینانه است. و می تواند آن را به ارزش به تأخیر انداختن بعدی NBA فصل برای این فرصت.

با توجه به صبح مشورت NBA جهانی نوآوری گروهی — خانه مشاور — شرکت برشمرد چهار سناریوهای احتمالی برای 2020-21 فصل از جمله برنامه ای که اجرا می شود از مارس تا اکتبر.

از توصیه های دیگر در حال تمام برنامه های که شروع در ماه دسامبر با این حال تغییر در تعداد زیادی از بازی ها و محدودیت های مسافرتی. در این گزارش گفت: گروه مشاوره تعیین خواهد کرد که پیشنهادات برای به اشتراک گذاشتن با NBA صاحبان و تلویزیون همکاران در ژوئیه 23.

ماه مارس شروع مشکل ساز است برای یک زن و شوهر از دلایل یعنی که این امر به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار زیر NBA فصل است. شما نمی توانید پایان فصل در ماه اکتبر و شروع یک بعدی در ماه اکتبر. می خواهم وجود دارد باید در دراز مدت تغییر برنامه.

همچنین در ماه مارس به ماه اکتبر پیشنهاد خواهد تضاد با بازی های المپیک در توکیو که می تواند در نتیجه از دست دادن رسانه های درآمد برای, NBA, با توجه به گزارش. بسیاری از NBA بازیکنان بالا می رود که برای رقابت در بازی های المپیک و مشاور شرکت اذعان کرد NBA فصل ممکن است نیاز به مکث برای یک ماه.

اما در اینجا به همین دلیل صراحت رد مارس شروع جاهل است: NBA کمیسر آدم نقره گفت: بازیکنان که 40 درصد از لیگ درآمد آمد از عرصه (فروش بلیط امتیازات پارکینگ و غیره.). که برابر است با حدود 3.4 میلیارد دلار (آمریکا) در هر فصل با توجه به ESPN. اگر NBA معتقد است که می تواند جبران بیشتر از این پول به دلیل یک واکسن است که در مسیر آن ممکن است آن را به ارزش صبر کنید.

بدون در نظر گرفتن شروع فصل آینده را پیچیده خواهد شد و امکان کار نزاع در یمن ، فعلی CBA را تضمین می کند 50/50 تقسیم درآمد بین بازیکنان و صاحبان. اما اگر درآمد نابود coronavirus کار مذاکرات می تواند به راحتی به نوبه خود خطرناک با تضمین بازیکن قرارداد بالغ بر 4 میلیارد دلار در فصل آینده. انتظار برای عرصه درآمد در یک پست-واکسن آمریکا ظاهرا یک جایگزین در حال تجزیه و تحلیل توسط NBA گروه مشاوره.

شماره 1 دلیل NBA و بازیکنان توافق برای راه اندازی مجدد این فصل در اورلاندو حباب بود به بهبود درآمد بیشتر از تلویزیون همکاران. شاید محصول نهایی ارزشمند خواهد بود اما منجر شده به clunky با چند بازیکن از جمله بردلی بیل, Kyrie Irving, Avery Bradley جان وال و کوین دورنت — رکوع از حباب است. بازیکنان داخل استراحتگاه لوکس در ضمن شکایت کرده اند در مورد شرایط و مسخره وعده های غذایی. Rajon روندو در مقایسه با اتاق خود را به یک متل 6. LeBron James توییتی که خروج خود را برای دیزنی جهان احساس مانند آغاز یک حکم زندان.

آن را نه تولید همدردی.

"بازیکنان NBA نمی تواند تن-ناشنوا است. من NBA برادران شما نمی تواند تن-ناشنوا در حال حاضر در این زمان محیط زیست" ESPN تحلیلگر Jay Williams گفت. "همه ما می دانیم زندگی است که بازیکنان NBA live, شما خوش شانس دریافت یک شانس در هواپیما فرصتی برای میلیون ها دلار در حساب بانکی خود را به شما زندگی می کنند یک سطح متفاوت از زندگی است. اما که به شدت متفاوت است از آنچه که واقعی کار روزمره آمریکایی ها در حال رفتن را از طریق در حال حاضر."

در طرف دیگر این طیف هشت پایین NBA تیم که نیست دعوت به حباب — از جمله نیکز — هیچ بازی و هیچ ساز و کاری نیاز به بازیکنان خود را جمع آوری برای آموزش. تمرکز خود را از مدتها پیش معطوف به فصل آینده, اما هیچ قطعی طرح که برای دریافت کردن زمین است. یک ایده را به تاخیر می اندازد فصل تا coronavirus را می توان شکست داد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب