Blue Jays نام 58 بازیکنان آنها امید برای قرار دادن در تورنتو این هفته

برخی از Blue Jays' چشم انداز بالا در میان یک گروه از 58 بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آموزشی است که به نظر

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

برخی از Blue Jays' چشم انداز بالا در میان یک گروه از 58 بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آموزشی است که به نظر می رسد بیشتر و بیشتر شبیه به آن خواهد شد زمین در تورنتو این هفته است.

تیم رئیس جمهور مارک شاپیرو هنوز به دریافت موافقت دولت برای جیز به میزبانی اردوگاه. شاپیرو روز جمعه گفت او صحبت شده است به "هر سه سطح دولت است."

اما دو منبع گفت: یکشنبه شب که بازیکنان گفته بودند در هفته گذشته به انتظار تورنتو به خانه را به دو اردوگاه و به طور منظم فصل بازی. عمده-لیگ اردوگاه می توانید باز کنید در اوایل روز شنبه با 60 بازی شروع فصل جولای 23 یا 24.

پس از تورنتو تایید بازیکنان تقسیم خواهد شد به گروه گروه برای تست و تمرین. اعتقاد بر این است که آنها خواهد بود مستقر در هتل متصل به Rogers Centre.

بوفالو به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان یک سایت برای تمرین بازیکنان در گروهی که نمی شکستن اردوگاه با 30 فهرستی که باز خواهد شد در این فصل به طور منظم.

تورنتو بهار مجتمع در Dunedin, Fla., همچنان مجدد طرح اگر این تیم پروتکل که شاپیرو گفت: برو "بالاتر و فراتر از آن" MLB عملیات دستی برای بازگشت از بیس بال موفق به کسب موافقت دولت.

جیز تعطیل خود را در هر دو عمده و جزئی-لیگ امکانات در دوندین در تاریخ 19 ژوئن پس از "چند" بازیکنان و کادر آزمایش مثبت برای ویروس.

جیز' 58-بازیکن گروه شامل تعدادی از چشم انداز بالا در میان آنها کوزه Nate پیرسون, Alex منه و شمعون جنگل ریچاردسون shortstop اردن Groshans و جالب Alejandro کرک. تورنتو دارای دو لکه های باز را که یکی از آنها به احتمال زیاد خواهد شد به 2020 دور اول انتخاب کنید آستین مارتین, اگر و هنگامی که او علائم با جیز.

Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب