جورج سوروس تئوری های توطئه خروش به تظاهرات رفت و برگشت ما - Mon, 22 Jun 2020 PST

آنها می گویند او استخدام معترضان و اجاره اتوبوس برای حمل و نقل آنها. برخی می گویند او مردم ذخیره کردن انبوهی ا

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

آنها می گویند او استخدام معترضان و اجاره اتوبوس برای حمل و نقل آنها. برخی می گویند او مردم ذخیره کردن انبوهی از آجر به پرتاب را به شیشه مغازه و یا در پلیس.

جورج سوروس میلیاردر سرمایه گذار و نیکوکار که مدت طولانی است که هدف از تئوری های توطئه در حال حاضر به دروغ متهم به سازماندهی و بودجه اعتراضات پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید که باید roiled ایالات متحده است.

آنها شده اند به همراه تبلیغات آنلاین خریداری شده توسط گروه های محافظه کار که مقامات به "بررسی جورج سوروس برای سرمایه گذاری تروریسم داخلی و دهه فساد است."

سوروس, 89, اهدا کرده است میلیاردها دلار از ثروت شخصی خود را به لیبرال و ضد استبدادی باعث می شود در سراسر جهان او را به یک هدف مورد علاقه در میان بسیاری از در سمت راست. مجارستانی-آمریکایی است که یهودی شده و این موضوع ضد سامی حملات و تئوری های توطئه برای چند دهه.

چنین مضر هم اکنون می توانید سفر دورتر و سریعتر با رسانه های اجتماعی.

بیش از فقط چهار روز در اواخر ماه مه منفی توییتر پست در مورد سوروس مشخصی از حدود 20000 نفر در روز به بیش از 500,000 یک روز با توجه به تجزیه و تحلیل توسط ضد افترا لیگ.

موسسه استراتژیک گفت و گو لندن فکر می کنم تانک متمرکز بر افراط گرایی و قطبش نیز یافت تلفظ پرش در Facebook, که در آن وجود دارد 68,746 اشاره سوروس در ماه مه. رکورد قبلی از 38,326 سوروس اشاره شد در ماه اکتبر 2018, هنگامی که عصبانی پست اتهام او کمک مهاجر کاروان به رهبری ایالات متحده آمریکا

موج جدیدی شروع به کشور تظاهرات ظهور بیش از جورج فلوید مرگ در دست پلیس مینیاپولیس. برخی اصرار دارند سوروس تامین مالی این تظاهرات در حالی که دیگران می گویند او تبانی با پلیس به جعلی فلوید مرگ در ماه گذشته. اما تمام شواهد موجود نشان می دهد اعتراضات آنچه که به نظر می رسد: تجمع هزاران نفر از آمریکایی ها ناراحت در مورد خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"من فکر می کنم تا حدودی آن را تلاشی برای منحرف کردن اذهان از مسائل واقعی در دست – گیر تظاهرات و یا سیاه و سفید زندگی مهم جنبش" لورا Silber, رئیس دفتر ارتباطات برای سوروس' بشردوستانه Open Society Foundations گفت: از تئوری. "این بسیار بد به مردم خارج وجود دارد, اعتراض, وقتی کسی می گوید همه آنها پرداخت می شود. آن را توهین آمیز است."

نگاهی به برخی از ادعاهای:

– سوروس معترضان می پردازد. هیچ شواهد ارائه شده نشان می دهد تظاهرکنندگان پرداخت شد توسط سوروس و یا خود سازمان. این یک جدید در جعل: نسخه های گذشته ادعا کرد سوروس پرداخت برای یک لیست طولانی از وقایع دیگر از جمله در سال 2017 زنان مارس برگزار شد و فقط پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را افتتاح.

– سوروس می پردازد به حمل و نقل معترضان. هفته گذشته عکس این ادعا را نشان می دهد دو اتوبوس مزین با کلمات "سوروس شورش رقص تیم ملی" کردم گسترده مورد توجه است. عکس ذکر شده بود به عنوان اثبات سوروس' مشارکت در تظاهرات بود اما ساختگی است. عکس اصلی نشان داد که دو بینام اتوبوس; کسی که بعد doctored آن را برای اضافه کردن زبان ظاهرا implicating سوروس.

کارشناسان که به مطالعه تئوری های توطئه می گویند ادعاهای جدید در مورد سوروس هستند یک راه برای سلب مشروعیت اعتراضات و دلایل واقعی پشت سر آنها. برخی از دیدن ستیزی و یا یک چرخش جدید در سن جعل که سایه دوز و کلک از مردان پولدار – این که آیا آن Illuminati, روتشیلدها از راکفلرها بیل گیتس یا سوروس است دستکاری رویدادهای جهان است.

با وجود قابل بررسی هیچ شواهدی که تا کنون یافت به کراوات کاروان به سوروس. مغلوب ساختن پیشی جستن, اما, کمک فن شعله های آتش وقتی پرسید که آیا سوروس درگیر شد.

"من شگفت زده نمی شود. بسیاری از مردم می گویند بله" گفت.

هنوز هم برخی از جمهوری خواهان را آغاز کرده اند هل دادن به عقب بر ادعاهای دروغین از سوروس' اتصال به تظاهرات و کسانی که این شایعات. پس از چند حزب جمهوری خواه chairpeople در تگزاس, شهرستان پست به اشتراک گذاشته و ادعا سوروس در پشت این تظاهرات دولت رهبر حزب به نام در آنها را به استعفا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن