اعتراض در پنسیلوانیا پس از پلیس با استفاده از زانو به مهار مرد - Mon, 13 Jul 2020 PST

Pa. – فعالان در برابر خشونت پلیس ابراز خشم و خواستار پاسخگویی دوشنبه پس از تصویری پدید آمده بیش از آخر هفته ا

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

Pa. – فعالان در برابر خشونت پلیس ابراز خشم و خواستار پاسخگویی دوشنبه پس از تصویری پدید آمده بیش از آخر هفته از یک افسر با قرار دادن زانو خود را در یک سر و گردن از منطقه خارج پنسیلوانیا بیمارستان.

Allentown پلیس نقض سیاست خود را در برابر گردن محدودیت زمانی که یک افسر با استفاده از زانو خود را به خرس را در سر مرد فعالان گفت: در حالی که اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از پنسیلوانیا به نام آن یک استفاده غیر قانونی از زور.

صدها نفر از مردم در راهپیمایی در مرکز شهر آلن تاون در شب دوشنبه خواستار افسر به اخراج می شود و پلیس وجوه را مجددا اخذ شود به آموزش و پرورش, بهداشت روان و دیگر خدمات اجتماعی.

"این افسران پلیس نبوده است او را مهار. او نیاز به کمک" از معترضان گفت Maegan Llerena. "حتی دو ماه پس از جورج فلوید به قتل رسید در مینیاپولیس وجود دارد یک زانو بر گردن یک مرد در مقابل یک بیمارستان است. این است که چه ؟ آیا کسی می تواند توضیح دهد که به من؟"

پلیس راه اندازی داخلی پروب و وعده داده شده به انتشار اضافی تصویری از روز حادثه.

این ضبط حادثه رخ داده است نزدیک به هفت هفته پس از سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن فلویدیک مرد سیاه و سفید برای نزدیک به هشت دقیقه است. فلوید مرگ در بازداشت پلیس را برانگیخت جهانی اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"من نمی توانم باور این است که واقعا اتفاق می افتد در حال حاضر و در اینجا" گفت: Justan پارکر بنیانگذار Allentown بر اساس سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را به Lehigh Valley.

این گروه صادر شده یک لیست از خواسته ها از جمله آزادی هر پلیس bodycam تصویری از حادثه و تعلیق از تحصیل نام و وضعیت انسان ایجاد منطقه ای عدالت کیفری هیئت بررسی و تخصیص مجدد بودجه پلیس.

اطرافیان تصویری شات از عبور وسیله نقلیه شده و در رسانه های اجتماعی نشان می دهد Allentown ماموران ضابط مرد روی زمین در خارج از اتاق اورژانس قلب مقدس دانشگاه سنت لوک بیمارستان. یک افسر بود و آرنج خود را در گردن قبل از تعویض زانو به نگه داشتن او را در حالی که دیگر افسران مهار اسلحه خود را.

این مرد به نظر نمی رسد به مقاومت در برابر در طول تصویری.

در بیانیه ای که جمعه شب پلیس گفت: ماموران بودند در خارج از بیمارستان برای یک نامربوط توجه به زمانی که آنها را دیدم یک مرد سرسام آور در خیابان استفراغ و توقف در جلوی خانه ER.

مرد شروع به فریاد زدن و تف در افسران و کارکنان بیمارستان این بیانیه افزود این مرد بود "noncompliant که مورد نیاز ماموران برای مهار" او.

معلوم نیست از چه زمانی افسر او زانو در سر و گردن و یا اینکه دو نفر دیگر از افسران در این ویدئو به دنبال مداخله به فشار افسر زانو ،

مرد تحت درمان در بیمارستان و منتشر شد.

پلیس منتشر نشده نام یا مسابقه از هر گونه افراد دیده می شود در این ویدئو. جامعه طرفداران گفت: آنها در تلاش برای شناسایی این مرد در این ویدئو به ارائه پشتیبانی می کند.

"در طول یک بحران بهداشتی, هر آنچه در آن بود زمانی که او باید داده شده پشتیبانی به جای او جرم و او موفق به دریافت یک زانو را به گردن او گفت:" Hasshan دمپایی لا انگشتی مخصوص, مدیر اجرایی وعده محله از Lehigh Valley یک Allentown جامعه ،

پلیس گفت که تحقیقات داخلی در حال حرکت است به سرعت و گروه قصد دارد به انتشار ویدئویی اضافی اواخر این هفته. این Lehigh County دفتر دادستان منطقه اختصاص دو کارآگاه داخلی پروب و برنامه ریزی شده به صدور یافته اواخر این هفته.

"ما تحقیقات در حال انجام است و همانطور که ما کشف اطلاعات اضافی ما در حال تلاش برای انتشار است که به عنوان ما می توانیم" معاون رئیس پلیس لایحه دریاچه گفت.

هر چند آلن تاون پلیس پوشیدن دوربین های بدن, دریاچه کاهش یافته است می گویند دوشنبه اینکه پلیس تصویری از این حادثه وجود دارد.

یک سنت لوک سخنگو گفت: این بیمارستان از تبدیل های ویدئویی خود را به پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب