تورنتو Wolfpack می خواهید برای تبدیل شدن به Green Bay Packers راگبی. کمک مورد نیاز است

دیوید Argyle یک رویا است. و او به دنبال کمک به آن را به اتفاق می افتد.اکثر صاحب تورنتو Wolfpack اکراه قرار اطل

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

دیوید Argyle یک رویا است. و او به دنبال کمک به آن را به اتفاق می افتد.

اکثر صاحب تورنتو Wolfpack اکراه قرار اطلس لیگ راگبی تیم در قفسه دوشنبه حداقل برای سال 2020 فصل است. چالش های مالی جهانی همه گیر و چشم انداز قادر به بازی هر یک از بازی های خانگی در این سال -- بیش از حد بود برای آرگایل و مالکیت خود را ،

کمد لخت بود. دسترسی به سودآور تلویزیون پول که دیگر سوپر لیگ فرانشیز سهم the Wolfpack از دست رفته و حقوق و دستمزد در ماه ژوئن.

با وجود یک خط پایین است که دیده می شود مالکیت گروه پور 30 میلیون دلار به Wolfpack بدو Argyle اصرار او انجام شده است نه با چهار سال حق رای دادن.

او معتقد است که Wolfpack به تاسیس یک ماه در آمریکای شمالی با افزایش خود را از زبان انگلیسی راگبی سوم ردیف به نخبگان سوپر لیگ و همچنین جلب توجه در سراسر جهان با امضای سابق سیاه پوستان همه ستاره سانی بیل ویلیامز ،

هدف-خط در نظر, در نظر او. The Wolfpack فقط نیاز به یک فشار. و که در آن شما در آمده است با توجه به Argyle.

او پیشنهاد تبدیل این تیم به راگبی به Green Bay Packers.

NFL حق رای بوده, دولتی, غیر انتفاعی شرکت از سال 1923. امروز پس از پنج انبار فروش 361,311 مردم (به نمایندگی از 5,009,518 سهام از جمله برخی از 2,000 از کانادا) صاحبان هکرها.

آخرین ارائه شده در سال 2011 را دیدم که بیش از 269,000 سهام فروخته شده در قیمت 250 دلار (ایالات متحده) یک پاپ, کمک به پرداخت هزینه برای $146 میلیون گسترش Lambeau Field.

داشتن یک قطعه از تیم NFL است کار عشق. پاکر سهامداران نمی دریافت سود سهام خود به سرمایه گذاری است که البته به درک و نمی داد و ستد در هر ارز.

آن را نشانی از خرید شما دسترسی به سالانه سهامداران نشست و یک رای در هیئت مدیره جدید و اعضای.

Argyle می خواهد در نهایت افزایش C 10 میلیون دلار در $100 یک شات. این پول را به یک سازمان غیر انتفاعی خودرو نیست — او — برای سرمایه گذاری و حفاظت از تیم راگبی آینده.

یک نکته وجود دارد اما. او می خواهد لیگ راگبی مقامات — سوپر لیگ راگبی لیگ فوتبال — به Wolfpack یک رای (آنها در حال حاضر در نظر گرفته شده تنها یک invitee در جدول) و به این تیم سهم خود را از پول از آسمان TV معامله است.

تحت شرایط Wolfpack ورود توافق آنها نیست که به اصطلاح مرکزی بودجه. این موضوع قرار بود برای بحث در این سال, اما این بیماری همه گیر در زمان مراقبت از آن است.

Argyle می گوید: اگر این دو شرایط نیست ملاقات او بازپرداخت خواهد شد و تمام پول حامیان ارسال در.

مرکزی بودجه پول است که ارزش برخی از 2.3 میلیون پوند ($3.93 میلیون دلار) در هر تیم یک فصل است.

که اصل را پوشش می دهد حقوق و دستمزد کلاه از 2.1 میلیون پوند ($3.58 میلیون) هر چند که شماره می تواند رشد داده می شود تیم های مجاز دو خیمه بازیکنان که حقوق و دستمزد کلاه ضربه محدود است به 150.000 پوند ($256,030) در هر فرد است.

تورنتو خیمه مردان ویلیامز استرالیایی و متولد ساموآیی مرکز بین المللی ریکی Leutele.

پیدا کردن 100,000 مردم مایل به اهدای 100 دلار به نظر می رسد به منظور بلند. اما Argyle است که به دنبال در سراسر جهان برای کمک به با استناد به 800 میلیون راگبی پیروان خود در سراسر جهان با توجه به جهانی راگبی.

او آن را می بیند به عنوان یک سرمایه گذاری در ورزش.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما سه و نیم سال در. ما ساخته شده است یک پلت فرم" گفت: Argyle. "آن را تولید قابل توجهی آگاهی در شمال امریکا و در سراسر جهان است. و آن را خیلی زود به تماس پایان دادن به این پروژه است.

"چرا که اگر راگبی است که واقعا رفتن به تبدیل شدن به یک ورزش جهانی آن را به ترک بازار آمریکای شمالی است که پرسود ترین بازار ورزشی در جهان است."

Argyle امتیاز به موفقیت در لیگ برتر فوتبال. امضای دیوید بکهام قرار داده و آن را بر روی نقشه و موفقیت تورنتو FC کمک به نوبه خود در لیگ یک ماندگار آمریکای شمالی نهاد.

Argyle امید است که لیگ راگبی مقامات که جلسه ای برای تصمیم گیری خود را حق رای دادن را در آینده در پی آن عقب نشینی ناگهانی در این فصل متوجه خواهد شد که این تیم است که ارزش نگه داشتن.

تورنتو حق رای دادن در حال حاضر سر تبدیل شده. ویلیامز امضای تولید شده بیش از 765 میلیون آنلاین برداشت با توجه به Wolfpack.

به عنوان برای این تیم وضعیت فعلی Argyle شخصا تضمین شده است که بازیکنان خود را خواهد پرداخت. و تورنتو مستقر در استرالیا هزینه های خود ساعت کار بر روی گرفتن کاپیتان جاش McCrone ویلیامز و چهار واردات دیگر خانه به استرالیا و یا نیوزیلند.

Argyle که بعد کار به عنوان یک معدن و منابع طبیعی کارآفرین و متخصص در بازارهای در حال ظهور رسیده به سرمایه گذاری خود را به این تیم دور است. دوستان و خانواده خود را نیز به تن به تن در.

اما در حال حاضر هیچ دارایی به فروش برای حفظ تیم رفتن.

Argyle سرزنش خود را برای این تیم به تاخیر انداختن این فصل است. اما او خواسته است برای راگبی عاشقان به یک جهش از ایمان با C-توجه داشته باشید در دست است.

"شما نمی خواهد نیاز به درخواست مشاور مالی خود را به دلیل این است که یک دل و روده و قلب تصمیم گیری یک تصمیم" او گفت:. "بنابراین به عنوان یک جامعه جهانی متعلق به تیم گسترش Green Bay Packer, مدل, عضویت خود را منعکس شده از طریق به اشتراک گذاری — کمک خواهد کرد.

"وجود دارد 800 میلیون به علاوه طرفداران راگبی در جهان است. ما تلاش کرده اند سعی شده گام های بلندی برای رسیدن به هدف وجود دارد اما بیشتر قدرت شلیک در گوشه ای به ما از طریق این فصل اجازه دهید به تنهایی زیر فصل است. که من شکست."

او می گوید که او نیاز به کمک برای خرید زمان "به نمایش گذاشتن شکوه بازی."

پرسید که آیا او معتقد است طرفداران راگبی را خرید به رویای خود Argyle مکث. "من نیاز به دانستن پاسخ به این سوال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن