Owsley میله میله برای تبدیل شدن به بی خانمان ها سرپناه در انتظار تصویب شورای شهر - Wed, 13 May 2020 PST

این owsley میله میله برای تبدیل شدن به Spokane بعدی سرپناه بی خانمان که سرپرستان بنیاد vacates مرکز شهر اسپوکا

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

این owsley میله میله برای تبدیل شدن به Spokane بعدی سرپناه بی خانمان که سرپرستان بنیاد vacates مرکز شهر اسپوکان در کتابخانه های عمومی و کانن خیابان پناهگاه در روز شنبه با توجه به نگهبان مدیر عامل مایک شاو.

شاو گفت: Spokane امکانات عمومی منطقه اجرا می شود که در این عرصه به توافق یک پیشنهاد از شهردار نادین وودوارد برای 90 روز اقامت در روز سه شنبه.

شهرستان سخنگوی برایان Coddington را تایید نمی کند اما توافق گفت: این شهرستان و شرکای آن را یک اطلاعیه در مورد منطقه ای سرپناه فضا در روز پنج شنبه.

رئیس شورای شهر Breean Beggs گفت وودوارد درخواست یک جلسه ویژه برای سه شنبه صبح برای این شورا در نظر گرفتن یک قرارداد اجاره برای یک پناهگاه سایت اما او نه در مورد مکان های بالقوه.

دستور کار این جلسه ویژه لیست قرارداد تصویب و اجاره با امکانات عمومی منطقه است.

شاو گفت: نگهبان طرح به حرکت 110 افراد ملافه و لوازم دیگر از توپ و خیابان و مرکز شهر کتابخانه پناهگاه پس از صرف صبحانه در روز شنبه و به حدود 7,500 فوت مربع فضا را آماده عرصه در شب. این منطقه که در پشت حقه که در آن Zambonis ذخیره شده است و مجهز به حمام و دوش.

"این یک ایده آل موقت نقطه" گفت: شاو که نبود ضروری به چه امکانات دیگر بودند تحت بررسی است. "این یک تخته سنگ سفید در حال حاضر."

شاو وجود دارد گفت: برنامه ای برای نصب پارتیشن های داخلی و بیشتر دوربین های امنیتی و همچنین به عنوان شمشیربازی اجازه می دهد تا برای تنها یک نقطه دسترسی به پناهگاه فضا در شمال لینکلن خیابان. او گفت که او قصد دارد برای دیدار با همسایگان جدید مانند آرد آسیاب و دیوید پیتزا به آدرس نگرانی های خود را.

شورای شهر را نیز در نظر پنج شنبه قرارداد با Spokane County برای اجاره در دیگر تسهیلات برای افرادی که دچار بی خانمانی.

اسپوکن هیئت مدیره شهرستان کمیسیون رای دادند سهشنبه به اجازه رئیس Al فرانسوی برای ورود به یک قرارداد با شهر اسپوکان اجازه می دهد تا یک پناهگاه بی خانمان در شهرستان متعلق به ساختمان در 312 W. 8th Ave.

با هم این دو پناهگاه خدمت خواهد کرد به عنوان سنگ بنای منطقه بی خانمانی پاسخ از طریق COVID-19 بیماری همه گیر.

تحت نظر اورژانس مرکز عملیات منطقه انتخاب شده سه ارائه دهندگان خدمات به صندوق به حدود 90 روز ادامه پناهگاه در طول COVID-19 بیماری همه گیر. آنها نگهبان بنیاد خیریه کاتولیک و دروازه شهر.

هزینه ماهانه پناهگاه برنامه برآورد شده است در مورد $182,000, با توجه به یک لیست از بودجه توصیه های ساخته شده توسط مقامات محلی در اوایل این ماه. می کند که شامل هزینه ساختمان خود را دارند.

ارائه دهندگان خدمات در پاسخ به یک درخواست برای طرح های صادر شده توسط شهر اسپوکان در ماه آوریل است. یک کمیته منطقه ای تاسیس شده تحت عملیات اورژانس مرکز بررسی این پیشنهاد است.

با توجه به تامین بودجه اولیه طرح تصویب شده توسط EOC در اوایل این ماه در پناهگاه برنامه تنظیم شده است به تامین مالی از طریق صندوق های باقی مانده از یک وزارت بازرگانی اضطراری مسکن اعطا به Spokane County, در مارس و اضطراری راه حل گرانت-Coronavirus اعطا فدرال وزارت مسکن و توسعه شهری است.

هر چند بودجه منطقه ای در شهرستان اسپوکن است امضا قرارداد و پیشگام پناهگاه فرآیند توسعه.

پول در نظر گرفته شده است برای ایجاد جدید و یا تخت اضافی, اما به صندوق ارائه دهندگان که تا به حال به گسترش با توجه به جدید اجتماعی فاصله مورد نیاز به دستور اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه در مدت کوتاهی پس از COVID-19 اعلام شد اضطراری برای بهداشت عمومی.

در ماه مارس Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز اجرا یک سیاست جدید است که مهمانان در پناهگاه های محلی خواب حداقل شش فوت از هم جدا به حد بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس.

اجتماعی فاصله سیاست شده است بخشی از یک پاسخ موثر برای محافظت از اسپوکن را بی خانمان جامعه از COVID-19 تا کنون, اما این کاهش ظرفیت موجود در پناهگاه حدود 50 درصد است.

مقامات منطقه ای درهم به تبدیل مرکز شهر اسپوکان کتابخانه های عمومی به دو پناهگاه موقت در ماه مارس است. یکی از نیمی از ساختمان اداره می شد و با این امید و پذیرش زنان در حالی که دیگر اداره می شد و با جواهرات دست تا مارس 30. سپس هنگامی که جواهرات' قرارداد با شهر اسپوکان منقضی شده نگهبان بنیاد بیش از زمان بهره برداری از این پناهگاه برای مردان و زنان است.

مقامات مجبور شدند برای پیدا کردن یک دراز مدت راه حل به عنوان محدودیت در ساخت و ساز برداشته شد در ماه گذشته. زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد اسپوکن کتابخانه های عمومی در مرکز شهر در حال حاضر بسته شده است در آماده سازی برای دو سال نوسازی خواهد شد که در حال حاضر شروع به عنوان برنامه ریزی شده.

شاو گفت: کانن خیابان پناهگاه تبدیل خواهد شد در طول روز زمانی که تسهیلات نگهبان را ترک کنند.

او همچنین اظهار تاسف ناپایداری از owsley سایت حتی با 90 روز توافق در محل.

"اگر کسی رو راه حل لطفا گام تا بشقاب" او گفت:. "در اینجا در دو و نیم ماه ما در حال رفتن به مواجهه با دیگری حرکت می کند برخی از مرتب کردن بر اساس."

سخنگوی-نقد و بررسی خبرنگار ربکا سفید کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن