St. Paul پرستاران به آغاز فصل خود را در جولای 3 در داکوتای جنوبی

سنت پل پرستاران در حال بازگشت از ماه آینده — نه فقط در سنت پل. انجمن آمریکایی پرده برداری از طرح خود را برای آ

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

سنت پل پرستاران در حال بازگشت از ماه آینده — نه فقط در سنت پل.

انجمن آمریکایی پرده برداری از طرح خود را برای آن سال 2020 فصل بعد از ظهر جمعه. آن آغاز خواهد شد در جولای 3 و شش تیم در سه hub شهرستانها. واپسین بازی خواهد کرد بازی های خانگی خود را در Sioux Falls, S. D., های, Sioux Falls, ورزشگاه با قناری تا زمانی که امن است که اجازه می دهد تا طرفداران به CHS زمینه است.

"این هیجان انگیز اخبار, از آن خبر بزرگ. آن را نهایی خبر خوب, راست?" Saints مدیر کل و معاون اجرایی رئیس جمهور Derek Sharrer در مصاحبه ای گفت: در جریان این تیم را از کانال های رسانه های اجتماعی. "امید ما این است که به بازی بیس بال در CHS زمینه این تابستان. اما این طرح که امروز ارائه می شود ما را در این مسیر بنابراین ما بسیار هیجان زده در مورد این فرصت را به بازی بیس بال."

انجمن آمریکایی فصل تا به حال شده است به طور نامحدود به تعویق افتاد و در پاسخ به گسترش COVID-19 اما این برنامه به شما اجازه بازی تیم های 60-برنامه بازی با طرفداران در حضور. بر خلاف لیگ اصلی بیس بال انجمن آمریکایی درآمد جریان است که متکی به داشتن طرفداران در حضور پیشرو به مرکز شهر سناریو که در آن طرفداران خواهد بود مجاز برای حضور در بازی در Sioux Falls, میلواکی و فارگو.

نسخه کوتاه شده از آموزش بهار آغاز خواهد شد در ژوئن 25. این فصل به طور منظم برنامه ریزی شده است برای آخرین بار از جولای 3 برای سپتامبر. 10 و بالای دو تیم پیشرفت خواهد کرد و به انجمن آمریکایی نهایی پنج بازی حذفی سریال.

پس از آن ممکن نیست و در عین حال برای علاقه مندان به حضور حرفه ای, رویدادهای ورزشی در مینه سوتا, پرستاران توافق کردند که آنها بازی بازی های خانگی خود را در Sioux Falls, تا زمانی که آنها می توانند به خانه بازگشت. Sharrer گفت: در مصاحبه ای که این تیم قصد دارد در آوردن Saints تجربه با آنها به داکوتای جنوبی.

پرستاران ایجاد کرده اند یک برنامه آمادگی برای CHS زمینه Scharrer گفت: آنها آماده خواهد بود به بازگشت به سنت پل به بازی بازی زمانی که آنها رفتن جلوتر از دولت است.

"هدف ما همواره به کار نسبت به میزبانی وب طرفداران با خیال راحت و سرگرم کننده طرفداران با خیال راحت و به نقطه که در آن ما می توانید انجام دهید که در کنسرت ها با ایالت مینه سوتا, دستورالعمل های, که زمانی که ما حرکت به عقب" Sharrer گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب