پس از تونی کلارک خلاف را به غارت مانفرد را در جلسه خود را به اندازه کافی به اندازه کافی است

"این نیاز به بیش از."آره, دستبرد زدن. مانند سه هفته پیش.شاید شما از طرفداران از کمیسر راب مانفرد و بیس بال است

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

"این نیاز به بیش از."

آره, دستبرد زدن. مانند سه هفته پیش.

شاید شما از طرفداران از کمیسر راب مانفرد و بیس بال است که در آن تحت رهبری او سنگی پاسداشت اما ما همه می توانند در آن به توافق برسند زیاد است.

به اندازه کافی در حال حاضر. عمو. شیر ما.

چون مانفرد دادن که برافروخته خط پنج شنبه به MLB Network را جان Heyman صحبت می کند برای همه ما — و ما به جست و خیز رفت و برگشت پرواز ققنوس چه ظاهرا بسیار گیج کننده سهشنبه شب در نشست با رئیس اتحادیه تونی کلارک. مانفرد چپ آریزونا باور او به "چارچوب" توافق برای 60 بازی فصل. گفت: به همان اندازه در یک بیانیه عمومی.

و در عین حال با وجود مانفرد صرف چند ساعت جلسه با Clark رفتن بیش از هر جزئیات در بازگشت به بازی چک لیست دو نفر در اتاق راه می رفت به طور کامل با حساب های مختلف از چه پایین رفت.

چگونه به این خاطر اتفاق می افتد ؟

"در بحث با راب در آریزونا ما به بررسی پتانسیل pro-rata چارچوب اما من روشن ساخته شده است بارها و بارها در آن جلسه و پس از آن است که وجود دارد تعداد قابل توجهی از مسائل با آنچه او پیشنهاد ویژه تعداد بازی ها" کلارک گفت: روز شنبه در بیانیه ای. "این است که به صراحت غلط را نشان می دهد که هر گونه توافقنامهای یا دیگر توافق رسیده بود در آن جلسه. در واقع در مکالمات در 24 ساعت گذشته, راب دعوت counterproposal برای بیشتر بازی ها که او را دوباره به صاحبان. ما فرستاده شده است که counterproposal امروز."

70 بازی قابل پیش بینی بود و بقیه نیست که متفاوت از آنچه صاحبان در حال حاضر ارائه شده: 16-تیم گسترش برگشتی از طریق 2021 جهانی DH طریق 2021 اجازه به فروش و تبلیغات در لباس برخی از امداد رسانی از $170 میلیون متحده پیشبرد یک 50 میلیون دلار را از این پس از فصل ، بازیکنان همچنین می انداخت در شیرین کننده های اضافی از یک 50/50 تلویزیون تقسیم درآمد از دور اضافی از سال آینده برگشتی است که قطعا یک پل خیلی دور برای صاحبان.

"ما اعتقاد داریم که این پیشنهاد نشان دهنده پایه و اساس یک توافق بر سر از سرگیری بازی" کلارک گفت.

صاحبان البته به اشتراک نمی گذارید که احساسات و نه پس از مانفرد فروخته شده بود آنها را در 60 بازی. و در حال حاضر ما در حال بازگشت به بازی دشمنی دوباره.

این به معنای مذاکره برای رسیدن بیس بال عقب در این زمینه به عنوان به زودی به عنوان آن می تواند انجام شود با خیال راحت در یک جهانی همه گیر. ما در حال پاره باز کردن CBA تقریبا دو سال زود است که چیزی است که باید انجام شود در پرواز با یک ساعت تیک تاک با صدای بلند در پس زمینه. کسانی که در مذاکرات ماه طول بکشد و همچنین لوکس از خارج از فصل به انجام بلند کردن اجسام سنگین. در حال حاضر دو طرف قرار است در آینده با یک سیستم پرداخت بازیکنان غرامت عادلانه در حالی که بدانند راه به دنبال امن کردن پروتکل های پزشکی برای به عنوان بسیاری از بازی ها به عنوان امکان پذیر است.

در عوض بازیکنان و صاحبان جویدن این همه زمان جرقه ارائه می دهد به جلو و عقب در هر یک از دیگر. ما در حال حاضر به هفته پنجم از این روح و خرد کردن فرآیند. اگر ما تا به حال انجام یک توافق یا مانفرد به سادگی انتخاب برای پیاده سازی یک برنامه خود را در این فصل به طور منظم است که تنها رفتن به آخرین حدود نه هفته است. بازیکنان ارتباط پیشنهاد جولای 19 سپتامبر از طریق. 30 — تنها سه روز دیگر از MLB ترجیح پایان برساند.

آنچه تا کنون اتفاق افتاده است به کلارک پاره ای از "به ما بگویید که در چه زمانی و کجا؟" در اوایل این هفته بازیکنان از مایک ماهی قزل آلا به برایس هارپر به Gerrit کول شده بود با استفاده از #whenandwhere در توییتر در یک همبستگی احتمالا به زور صاحبان جمعی دست. آن را به معنای به عنوان یک چالش به مانفرد که قدرت به سادگی یک فصل مستقل از اتحادیه را تصویب.

اما مانفرد عقب نشینی کرد و گفت او بود که ترس اتحادیه شد توطئه $1 میلیارد شکایت و درخواست سهشنبه در دیدار با کلارک برای برخی چهره به چهره مذاکره. اگر هیچ چیز دیگری, مانفرد پرواز ققنوس است که در نشستن به پایین به نظر می رسد برای برآوردن حداقل حقوقی استاندارد برای حسن نیت مذاکره تاکتیک. و اگر این مورد است که می تواند روشن مانفرد به جلو بروید با خود برنامه, اگر این مذاکرات به سقوط دوباره.

حق این دقیقه مانفرد نمی خواهند به آن مسیر بروید. صاحبان هنوز هم بیش از حد برای به دست آوردن مالی با توافق. آنها نمی توانید آن سودآور گسترش برگشتی بدون یک معامله است. اما این نیز نمی تواند کشیدن بسیار طولانی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هنگامی که یک برنامه در محل قرار داده است و تیم به احتمال زیاد نیاز به یک هفته تا 10 روز گزارش خود را به بهار سایت آموزشی و پس از سه هفته از تمرینات است. که شروع به فشار باز روز بعد به جولای و بیشتر فشار فصل به طور منظم. حتی اگر دو طرف حل و فصل در یک 65-بازی برنامه آنها باید به خودرا برای امتحان اماده است که به 70 روز.

شاید این بازیکنان را نگاه کنید بیشتر شبیه به رانندگان نسکار هنگامی که ما آنها را ببینید اما خوب است. فقط تا زمانی که ما مجبور به شنیدن یک کلمه دیگر در مورد نرم افزار راتا حقوق دوباره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن