خرید ممبر کانال تلگرام با بهترین قیمت از سایت فالووران

تا اینکه بلاخره تقریبا روز گذشته بود که اپل هم تسلیم صحبت های تلگرام شده و به روز رسانی را در اپ استور قرار دا

توسط NASERINEWS در 18 آبان 1400

تا اینکه بلاخره تقریبا روز گذشته بود که اپل هم تسلیم صحبت های تلگرام شده و به روز رسانی را در اپ استور قرار داد. کانال هایی هستند که مدام در حال نمایش پروکسی های سالم و به روز برای اتصال با پروکسی از طریق آنها هستند. در اینجا چهار کانال برای این کار معرفی می کنیم. یکی از بهترین روش هایی که باعث افزایش مخاطب هدف و تضمینی و واقعی برای همه می شود خرید ممبر پروکسی ساعتی در تلگرام می باشد این روش که در سرور های مخصوص آن انجام می شود و به صورت اسپاسری انجام می شود و با توجه به نیاز کاربر به مدت زمان مشخصی نمایش داده می شود میتواند بازدهی یک کانال تلگرام را به صورت چشمگیری افزایش دهد. سرورهای پروکسی ممکن است بعد از مدتی با زیاد شدن کاربران کند شوند و از کار بیافتند و به همین دلیل کاربران نیاز دارند که هر از چند گاهی از یک پروکسی جدید استفاده کنند. روش دیگری که برای وارد شدن به این سایت ها وجود دارد استفاده از پروکسی می باشد . ۵- پس از وارد شدن به گزینه proxy setting گزینه ی use proxy setting را فعال کنید . گزینه Clear Cache و همچنین Local Database را لمس و با حذف این اطلاعات موافقت کنید. 

پروکسی تلگرام فالووران

 

کاربرد سوم که امروزه از آن بسيار استفاده ميشود، Caching اطلاعات است. یکی از ساده ترین روش های جذب ممبر پروکسی، قیمت آن در خرید آن به صورت تضمینی می باشد برای مثال 2000 نفر این روش نیز مانند روش های دیگه بسیار خوب است اما مانند پروکسی ساعتی نمیتوانند بادهی داشته باشد و سریع به اتمام می رسد. امروزه خرید ممبر کانال تلگرام  به صورت اسپانسری و ساعتی تلگرام یکی از راهکار های مفید برای جذب ممبر است، قیمت های فروش برای خرید ممبر پروکسی به صورت ساعتی باید قابل قبول باشد تا بتوان با استفاده از روش های اسپانسری مخاطبین هدف خود را در تلگرام به سادگی جذب کرد. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت مفتخر است اعلام کند که با ارائه خدمات عالی در زمینه خرید و فروش ممبر پروکسی اسپانسری ساعتی در تلگرام پایین ترین قیمت ها و بهترین کیفیت را با سرور های بزرگ بالای 1 میلیون مخاطب را به شما دوستان عزیز ارائه خواهد داد. ممکن است در ذهن شما این بیاید که چرا باید ممبر پروکسی اسپانسری را ساعتی خریداری کنم، در پاسخ به این سوال باید گفت این استاتژی به علت تبلیغاتی بودن آن بازدهی بسیار بالایی دارد و فکر این که این مخاطب ها واقعی نیستند کاملاً اشتباه است چرا که این روش تضمین شده است.

از غیرفعال بودن این گزینه اطمینان حاصل کنید. ۴- در صورتی که این گزینه را ندارید ، حتما تلگرام خود را به زور رسانی نمایید . ۸- پس از اتمام این مراحل به راحتی بدون استفاده از فیلتر شکن به تلگرام متصل خواهید شد . همونطور که میدونید vpn ها گاهی با قطعی مواجه هستند و برای استفاده از بعضی هم باید پول پرداخت کرد ولی باز هم نتیجه مطلوبی حاصل نمیشه پراکسی ها هم در تلگراممتاسفانه مدام باید عوض بشن چون یه جورایی تاریخ مصرفشون میگذره. فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگر عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت را خود پاول دورف در پیام رسان تلگرام افزوده است پس می توانید با خیال راحت به این پروکسی ها متصل شوید ، استفاده کنید و از امنیت آن نترسید . خیلی ها سوال کردند که پروکسی ها امن هستند یا نه و در استفاده از ان شک دارند، فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگه عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت و خود پاول دورف در پیامرسانش قرار داده پس با خیال راحت متصل شوید و استفاده کنید و از امنیت نترسید زیرا پیام های رد و بدل شده رمزنگاری شده هستند و هیچکی نمیتونه اون هارو بخونه و به حریم خصوصی شما تجاوز کند.

۷ -در قسمت دوم نیز پورت را وارده و قسمت های سوم و چهارم دارای یوزر پسورد اتصال به پروکسی می باشد . برای اینکار روی گزینه دوم یعنیGetbridge کلیک کرده و در صفحه بعد روی گزینه آبی رنگ با نوشتهGetbridgeکلیک کردا تا به صفحه جدید وارد شوید. گزینه Data & Storage را انتخاب نمایید. ۲- وارد بخش دیتا و ذخیره سازی یا date and storage شوید . خب برای وارد کردن این پل ها صفحه ای ظاهر شده و در اون نوشته هایی با خط سبز دیده میشه رو اسکرول کنید(بکشید بالا! اقدام به ریستارت کردن تور کنید، همچنین میتونید با یه بار Force stop کردن و اجرای مجدد ترموکس هم این کار رو انجام بدید، این که از چه روشی استفاده میکنید بستگی به خودتون داره. در برخی موارد آپدیت نبودن تلگرام هم ممکن است منجر به بروز مشکلات این چنینی گردد که این مشکل با حذف و نصب مجدد اپلیکیشن برطرف میشود.

آخرین مطالب