تنها چیزی که WNBA می توانید انجام دهید این است پیدا کردن یک راه برای وادار کردن آتلانتا صاحب

بیت از یک بحران که در WNBA این روزها و من انتظار می رود برای حل و فصل سریع این قطعنامه تنها می تواند وجود داشت

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

بیت از یک بحران که در WNBA این روزها و من انتظار می رود برای حل و فصل سریع این قطعنامه تنها می تواند وجود داشته باشد.

این بازیکنان که همه جمع در فلوریدا در کمی خود را "حباب" به عنوان لیگ امیدوار به بازی یک بیماری همه گیر فصل در برادنتون در باز شورش در برابر آتلانتا رویای صاحب کلی Loeffler.

داستان در ابتدایی ترین آن این است:

Loefller یک شرکت صاحب رویا که همچنین یک سناتور جمهوری خواه به صورت نه چندان بزرگ-دولت گرجستان است که به دنبال انتخاب مجدد آن ساخته شده است به طور گسترده ای می دانم که او مرده است مجموعه ای در برابر بازیکنان با استفاده از این لیگ پلت فرم برای پیشبرد علل اجتماعی نزدیک و عزیز را به قلب خود.

در این روز و سن آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال است که بازیکنان سعی خواهد کرد تا منجر به بحث و بررسی اثر تغییر ورزشکاران در سراسر جهان در حال صحبت کردن با صدای بلند و به طور مداوم و WNBA بازیکنان را در واقع شده است رهبران کمپین برای سال ها و سال ها.

Loeffler عمومی نگرانی با ایده – او می خواهم به جای لباس آراسته با پرچم آمریکا به جای نام زنان به قتل توسط پلیس و یا به دلایل نژاد و یا با چنین پیام به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

بازیکنان حق در حال خشم از جمله یکی از کانادا به خود:

بازیکنان کانون بود و حتی بیشتر مصمم.

من نمی توانم آنها را سرزنش و تنها فقط رزولوشن خواهد بود برای لیگ تحت کمیسر کتی Engelbert به نیروی Loeffler به خلاص شدن از شر سهام در گی و ترک لیگ.

(در حال حاضر قبل از بیش از حد بسیاری از لباسها هستند منگوله دار این را می دانند: من در برابر آزادی بیان در تقریبا در هر مورد شنیع و یا مقابله به آنچه که من از صمیم قلب از آن ممکن است. اما من حتی بیشتر مصمم است که وجود دارد نیاز به پیامدهای به آنچه گفته عواقب اظهارات. عادلانه و منصفانه ،

من می دانم که WNBA دریافت نمی کند نزدیک به پوشش آن را باید در اینجا به دلایلی که در برخی از راه های مشروع و برخی از روش های نتیجه تنبلی اما خیلی تلاش بازیکنان تیم و لیگ خود را در ایجاد آگاهی در مورد مسائل اجتماعی قابل تحسین هستند.

همه چیز از تبعیض نژادی و نابرابری LBGTQ مسائل پلیس خشونت خشونت علیه زنان شما نام آن بازیکن باید مبارزه در برابر اشتباه و برای پشتیبانی از کسانی که به آن نیاز دارند و اغلب در هزینه شخصی برای سال.

جهنم یکی از بزرگترین بازیکنان در تمام زمان مایا مور در زمان فصل کردن در نخست از آنچه که یکی از بهترین مشاغل در تاریخ ورزش -- به مبارزه برای آزادی یک اشتباه محکوم سیاه مبارزه به پایان رسید که با آزادی خود را فقط در این هفته.

آنها به تحسین و آینه رهبران در یک مهم و حیاتی پرواز و به طور کلی با حمایت بی دریغ از لیگ خود را.

به WNBA قرار داده و از آنچه به من بود و نه ضعیف بیانیه در محکومیت Loeffler اظهارات هنگامی که آنچه در آن نیاز به انجام در تنظیم چرخ در حال حرکت برای خروج.

آن را نمی خواهد بود آسان است.

بر خلاف NBA که تا به حال کسی مثل استیو بالمر حاضر به تسویه حساب تا چیزی شبیه به 2 میلیارد دلار برای کلیپرز پس از دونالد استرلینگ فرستاده شد بسته بندی من تصور نمی وجود دارد بیش از حد بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال خرید به WNBA franchises با توجه به اقتصاد از لحظه ای. من فکر می کنم تغییر خواهد کرد که پس از این دنیا به چیزی شبیه به حالت عادی و لیگ گیری سرمایه گذاری در Engelbert رهبری و قدرت و محبوبیت این بازی در حال حاضر اما ضروری است به اعتقاد من آن چیزی که باید انجام شود در حال حاضر.

که می تواند به معنای این لیگ برای پیدا کردن پول و پرسنل برای اجرای تیم خود را در این فاصله اما اگر این چیزی است که اتفاق می افتد این چیزی است که اتفاق می افتد.

آن ممکن است سخت باشد ممکن است کثیف اما آن را بسیار لازم است آن را حتی خنده دار نیست.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

زنان در لیگ قوی و صریح و نقش مدل ها مثل شما نمی توانید تصور کنید آن را سزاوار است.

بنابراین طرفداران.

-

همه حق یک نگاه سریع از طریق صندوق پستی دیروز نشان داد بسیاری از مردم تا به حال تعداد زیادی نظرات به مفهوم قرار دادن به جلو دوشنبه که بعضی از ورزش ها حق رای دادن نام نیاز به تغییر هر چه زودتر به جای بعد.

اما نبود افتضاح بسیاری از شما می دانید, سوال در آن وجود دارد و ما نیاز به شروع به پر کردن تا روز یکشنبه کیسه مراسلات پستی با نمایش داده شد.

انجام این کار با کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca امروز و تایپ کردن برخی از کلمات.

-

بنابراین رپتورز در حال بسته بندی سازمان ملل متحد در ناپل فلوریدا., امروز و به اورلاندو و NBA پردیس فردا فورت مرحله بعدی خود را در تابستان از حباب.

نیک پرستار به نظر می رسد کاملا خوشحال با آنچه که او را دیدم در چند هفته گذشته و یا به طوری که خوب است اگر قابل پیش بینی نیست.

اما همه به این نقطه حداقل امن و سالم است و این نکته مهم. در حال حاضر همه که سمت چپ است برای زنده ماندن تا سه ماه در دیزنی.

که برای تلفن های موبایل شدنی درسته ؟

اما با رپتورز بسته بندی امروز, سفر فردا جدا شده به مدت 36 ساعت و یا تا هنگامی که آنها به اورلاندو, آن را به چند روز قبل از اینکه ما فرصتی برای صحبت کردن با هر کسی.

کاش من شانس بالا آمدن داستان برای پر کردن چند روز آینده.

و من به این می گویند:

من آن را تقریبا غیر قابل درک است که عمده دیگر ورزش, خوب, من حدس می زنم بیس بال و فوتبال در درجه اول روبرو هستند روزانه تاخیر در گرفتن نتایج تست برگشت. این نشان می دهد چقدر دورتر جلوتر بسکتبال و هاکی در برنامه ریزی و اجرای و باید کاملا نگران کننده برای طرفداران از کسانی که ورزش های دیگر.

-

تاریخ گفتگو

س:

افکار خود را در این وضعیت ؟ به اشتراک گذاری آنها را در زیر.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن