2 بچه ها از بین رفت و آن را درست کردم ، در حال حاضر تیره و تار تبدیل - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

بویزی آیداهو -- آن را به خانواده گسترده که رشد مشکوک و پس از آن در خود اصرار محلی پلیس: هفت سال جاشوا "JJ" Va

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

بویزی آیداهو -- آن را به خانواده گسترده که رشد مشکوک و پس از آن در خود اصرار محلی پلیس: هفت سال جاشوا "JJ" Vallow و 17 ساله خواهر Tylee رایان تا به حال دیده شده است و در آنجا بیش از حد طولانی و مادر خود را نمی خواهد به یک پاسخ مستقیم در مورد جایی که آنها بودند.

به زودی غریبه ها در سراسر جهان زیر مورد transfixed توسط به طور فزاینده ای عجیب و غریب شرایط اطراف لری Vallow Daybell و شوهر جدید, چاد Daybell. بررسی رشد شامل مرگ و میر مرموز از خود همسران سابق شایعات از روز قیامت فرقه مانند اعتقادات و حرکت ناگهانی به هاوایی.

این مورد در زمان تیره و تار به نوبه خود روز سه شنبه هنگامی که محققان اعلام کردند آنها دریافتند انسان باقی می ماند در حالی که جستجو چاد Daybell روستایی آیداهو صفحه اصلی. در یک میدان در نزدیکی خانه خود در اف بی آی و مقامات محلی ساخته سایبان آویخته آبی برزنت بر روی زمین آورده و در تجهیزات سنگین برای کمک به حفاری. قربانی طرفداران شروع به تماس اعضای خانواده آنها گفتن در مورد باقی مانده است.

چاد Daybell بود به اتهام کتمان و یا منهدم شواهد و رزرو شده است به زندان است. او شده است به طور رسمی متهم نشده است.

"در طول این تحقیقات کارآگاهان و محققان را بهبود چه تصور می شود انسان باقی مانده است که مشخص نشده اند در این زمان" رکسبرگ دستیار رئیس پلیس Gary Hagan گفت: در یک کنفرانس خبری.

Daybell وکیل نمی بازگشت تماس های تلفنی به دنبال نظر.

Daybell همسر لری Vallow Daybell شده و به اتهام کودک رها مانع تحقیقات و تحقیر دادگاه و درخواست یک جرم و جنایت است. او التماس کرد گناه نیست و در زندان است در $1 میلیون دلار اوراق قرضه.

اسناد دادگاه نشان می دهد که همه چیز شروع به باز کردن برای خانواده اوایل سال گذشته زمانی که لری هنوز ازدواج چارلز Vallow. زن و شوهر جدا بودند و Vallow تا به حال برای ثبت طلاق گفت: او می ترسید او را از کشتن او و که او تا به حال توسعه یافته فرقه مانند اعتقادات. او گفت که او ادعا می کرد "خدا اختصاص داده شده برای انجام کار 144,000 در آمدن مسیح دوم در ماه جولای سال 2020 است."

خانواده بود و زندگی در یک ققنوس حومه در ژوئیه هنگامی که لری برادر الکس کاکس کشته Vallow. او اظهار داشت که تیراندازی شد در دفاع از خود پس از Vallow آمد و او را با چوب بیس بال. پلیس مورد بررسی قرار گرفته اما در مورد رفتن نیست دور قبل از کاکس در اثر یک لخته خون در ریه در ماه دسامبر.

لری Vallow نقل مکان کرد به آیداهو با بچه ها گرفتن یک آپارتمان در شهر کوچک رکسبرگ و صرف وقت با چاد Daybell. این زن و شوهر تا به حال شناخته شده هر یک از دیگر در حالی که گاهی اوقات شرکت در پادکست در مورد آماده شدن برای کتاب مقدس پایان زمان برای یک سازمان آنلاین با هدف اعضای کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران.

در آن زمان او ازدواج کرده بود به Tammy Daybell یک جا 49 ساله کتابدار مدرسه که به او کمک کرد تا اجرا یک شرکت چاپ و نشر. چاد Daybell نیز تا به حال چندین کتاب نوشته شده تا حد زیادی متمرکز بر حالات روز قیامت و آزادانه در کلیسا و الهیات.

Tammy Daybell درگذشت در ماه اکتبر او اگهی گفت: او در گذشت او در خواب علل طبیعی. خانواده کاهش یافته است یک کالبد شکافی قبل از او به خاک سپرده شد در ایالت یوتا است.

حدود دو هفته بعد چاد Daybell عروسی لری Vallow.

سریع ازدواج جلب سوء ظن از افسران بود که تامی Daybell بدن که برای بررسی. نتایج که کالبد شکافی کرده اند هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است.

در ضمن JJ پدربزرگ و مادربزرگ لری و کی Woodcock از لوئیزیانا در حال رشد به طور فزاینده ای نگران بچه ها. آنها گفتند: یک بار به طور منظم تلفن تماس با JJ رشد کرده بود نادر و پس از آن متوقف در دسترس نباشد. گفتند لری Daybell نمی خواهد به آنها بگویید که چرا پسر بود و همیشه در دسترس نیست.

Tylee گذشته دیده می شد در ماه سپتامبر رهبری به پارک ملی یلوستون با مادر او و دیگر خانواده برای سفر یک روزه و JJ گذشته دیده می شد توسط مسئولان مدرسه چند روز بعد.

این Woodcocks خواسته رکسبرگ پلیس برای بررسی بر روی کودکان و نوجوانان است. زمانی که ماموران متوقف شد به سوال لری Daybell آنها گفت که او و چاد Daybell دروغ در مورد محل نگهداری کودکان است. زمانی که محققان بازگشت و روز بعد برای پیگیری Daybells رفته بودند.

این زن و شوهر تا به حال به هاوایی نقل مکان کرد و این تحقیقات تحت فشار قرار دادند به جلو در آیداهو, آریزونا و یوتا که در آن Tammy Daybell به خاک سپرده شد. در نهایت یک قاضی دستور داد لری Daybell به اثبات کودکان امن بودند با آوردن آنها به مقامات. او حاضر شد و به اتهام کودک رها و دیگر جنایات و سپس تحویل به آیداهو.

در هفته های پس از این, آیداهو, دادستانی کل در زمان بیش از این تحقیقات به Tammy Daybell مرگ در حالی که لری Daybell تلاش کرده و موفق به دریافت اوراق قرضه را کاهش داده است.

و Tylee و JJ بستگان هنوز در انتظار پاسخ. آنها را تماشا JJ تولد می رسند در اواخر ماه مه.

"ما احساس شدید غم و اندوه و دلسردی شد prevelant فکر نزدیک شدن به دوره JJ تولد 8," کی Woodcock نوشت: در Facebook post. "ما رکسبرگ خانواده میزبانی تند و تلخ شب زنده داری در دوشنبه 5/25 به افتخار مرد کوچک ما ... ما آرامش دانستن تعهد خود را به عنوان قوی به عنوان ماست."

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن