آموزش تولید محتوا سریع، در کوتاه ترین زمان ممکن

  امروزه در دنیای دیجیتال کمتر کسی پیدا می شود که با اینترنت سر وکار نداشته باشد. احتمالا این اتفاق برای

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1400

 

امروزه در دنیای دیجیتال کمتر کسی پیدا می شود که با اینترنت سر وکار نداشته باشد. احتمالا این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که در جایی نیاز به اطلاعات مهمی داشته اید و تنها گزینه ای که برای پاسخگویی سریع به ذهنتان رسیده، اینترنت و سرچ در آن بوده است. در این راستا افراد حقیقی و حقوقی زیادی هستند که به منظور کسب درآمد و یا هر هدف دیگه ای در اینترنت در حال فعالیت خواهند بود.

SEOEDU سایتی است که تمامی سوالات شما در زمینه تولید محتوا پاسخ می دهد. یکی از راه های دیده شدن در دنیای اینترنت، تولید محتوا است که ما در ادامه این قسمت فصد داریم به صورت تخصصی این مبحث را مورد مطالعه قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اول از همه با محتوا آشنا شو!

برای نوشتن یک محتوای با کیفیت، تنها کافیست که بدانی محتوا را برای چه کاری می خواهی! برای این کار شما باید یک درک عمیق از نوع محتوایی که می خواهید تولید کنید و همچنین کاربردی که دارد را مد نظر داشته باشید. اگر با فضای محتوایی که تهیه می کنید آشنا باشید، در کمترین زمان ممکن می توانید بهترین محتوا ها را تولید نمایید.

آموزش تولید محتوا در کوتاه ترین زمان هدفی است که ما در این محتوا دنبال می کنیم! حالا این مسئله چه اهمیتی دارد؟ تولید محتوا آن زمان اهمیت پیدا می کند که بخواهیم از طریق آن مخاطب را به خود جذب کرده و بازاریابی انجام دهیم.

در صورتی که تمایل به یاد گیری تولید محتوا دارید می توانید آموزش تولید محتوا در کوتاه ترین زمان را مطالعه کنید.

پروسه بازاریابی محتوا

تحقیق: مرحله اول به منظور تولید محتوا، تحقیق است اما تحقیق به چه معنا؟ تحقیق یعنی اینکه در رابطه با موضوع مد نظر تمامی محتواهای تهیه شده به وسیله رقبا بررسی گردیده و در نهایت یک جمع بندی کلی از کلمه کلیدی اصلی داشته باشیم.

تولید محتوا: پس از بررسی کارهای رقیب، به دنبال تهیه محتوای خود می رویم. در این مرحله باید تمام تلاش ما بر ارائه یک محتوای با کیفیت به گوگل و کاربر باشد.

توزیع محتوا: حال پس از اطمینان نسبت به کیفیت محتوایی که تهیه شده، باید اقدام به توزیع محتوا در دنیای دیجیتال شود. نکته مهم و اساسی برای موفقیت این پروسه، داشتن نویسنده های توانا و کاربلد در این زمینه است.

نویسنده محتوای توانا استخدام کن!

نویسنده محتوا خوب یکی از المان های مهم و اساسی برای دستیابی به یک محتوای با کیفیت است. یک نویسنده باید قبل از شروع به کار به اندازه کافی آموزش دیده باشد و اطلاعات لازم را در این زمینه فرا بگیرد. توانایی او باید به اندازه ای باشد که به راحتی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند و روی او تاثیر بگذارد.  درک نویسنده از هدف کاری که شما قرار است انجام دهید بسیار مهم است؛ به این معنا که او باید به طور کامل انتظارات شما را درک کند.

پس از اطمینان از توانایی نویسنده در زمینه تولید محتوا، لازم است او را با ساختار کلی کار آشنا کرد و دیدگاه وسیعی را در اختیار نویسنده قرار داد. مخاطب محتوا در تولید محتوا بسیار مهم است؛ چرا که برای مخاطب در سطح علمی بالاتر باید محتوای تخصصی تر تولید کرد و همچنین کاربران عادی نیز باید با محتوای ساده و عامه پسند روبرو شوند که رعایت کردن این موضوع همگی مهارت نویسنده را نشان می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

جالب است بدانید که گوگل کاملا هوشمند است! شما برای داشتن یک محتوای سئو شده باید تحقیق کلمات کلیدی داشته باشید اما این موضوع چه اهمیتی دارد؟ تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند که بتوانید کلمات مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید و آن را به صورت کاملا خلاقانه در محتوای خود به کار ببرید. محتوای شما باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط تشخیص داده شده به وسیله گوگل باشد تا بتوانید به راحتی در صفحه اول موتور جست وجوی گوگل قرار گیرید.

اهمیت کلمه کلیدی به حدی است که انتخاب آگاهانه آن موجب ترافیک سایت خواهد شد و این یعنی تحقق اهداف شما در زمینه تولید محتوا! پس آموزش های کافی را در زمینه تحقیق کلمات کلیدی فرا بگیرد. SEOEDU سایتی است که تمامی آموزش های لازم در زمینه تولید محتوا را در اختیار شما قرار داده است.

ایده خلاقانه داشته باش!

اولین دلیلی که می تواند مخاطب را به مطالعه محتوا جذب کند، جذابیت و نوآوری در محتوا است. شما برای ارائه یک محتوای مخاطب پسند باید ایده های خلاقانه داشته باشید؛ یعنی به دنبال موضوعاتی باشید که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده و برای مخاطب جنبه تازگی داشته باشد. شما می توانید با بررسی کردن سایت های مشابه به ایده های خوب و کارآمدی برسید.

تولید محتوا را در چه قالب هایی انجام دهیم؟

گاهی شما یک سفارش تولید محتوا دارید اما نمی دانید آن را در چه قالبی بنویسید که مخاطب بیشتر علاقه داشته باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید بدانید که بر اساس علم روانشناسی متونی که دارای ضمیمه تصویر و یا فیلم باشد، تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد داشت؛ بنابراین شما می توانید بر حسب سطح علمی مخاطب وهمچنین درخواست مشتری از مواردی مانند تصاویر، طرح های گرافیکی، ویدئو و یا همچنین نمودارهای مختلف در تولید محتوای خود استفاده کنید.

اهمیت بررسی مجدد محتوای تولید شده

هر محتوایی که تولید شده و آماده بارگذاری در سایت می شود، باید به طور کامل یک باردیگر بررسی و ویرایش گردد. برای رسیدن به این هدف باید مدیریت زمانی خوبی داشته باشید؛ به این معنا که باید محتواها در فرصت مناسب به نویسنده محتوا تحویل داده شود و سپس در موعد مقرر تحویل گرفته شود. اگر در این بازه های زمانی بی نظمی رخ دهد ممکن است فرصت کافی برای بررسی مجدد محتوای تولید شده را نداشته باشید.

عملکرد خود از تولید محتوا را ارزیابی کنید

فرض کنید شما سفارش رپورتاژ آگهی دارید و این کار را از دید خود به نحو احسن انجام داده اید اما از کجا باید بفهمید که نتیجه، همان چیزی بوده که مشتری از ما خواسته است؟ برای پی بردن به این موضوع باید نتایج حاصل از تولید محتوای رپورتاژی بررسی شود؛ به این منظور، میزان تعامل مشتری با مخاطب قبل از تولید محتوا و پس از آن باید با یکدیگر مقایسه شود تا نتیجه کار مشخص گردد.

افزایش محبوبیت برند، کم یا زیاد شدن تعداد مشتریان، قرار گیری در صفحات نخست گوگل و همچنین مشارکت مجدد مشتری از عواملی است که مثبت بودن کار ما را در تولید محتوای هدفمند نشان خواهد داد.

و در پایان

تولید محتوا یک قطره در دریای دیجیتال مارکتینگ بوده که امروزه در رده بهترین و پردرآمدترین کسب و کارهای دنیا قرار گرفته است. برای اینکه در این زمینه به موفقیت برسید، باید آموزش های کاملی را فرا بگیرید که قطعا SEOEDU بهترین انتخاب خواهد بود.

منبع: https://seoedu.ir

 

آخرین مطالب