مخالفان فایل جدید چالش به پیشنهاد دوقلو فلزات معدن در نزدیکی BWCA

مخالفان پیشنهاد مس-نیکل معدن در شمال شرقی مینه سوتا شکایت جمعه برای به چالش کشیدن دولت فدرال تجدید دوقلو فلزات

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

مخالفان پیشنهاد مس-نیکل معدن در شمال شرقی مینه سوتا شکایت جمعه برای به چالش کشیدن دولت فدرال تجدید دوقلو فلزات معدنی اجاره حقوق گفت: دولت نمی انجام یک مقیاس کامل بررسی های زیست محیطی این پروژه در نزدیکی مرز آب قایق رانی منطقه بیابان.

ملی و منطقه ای گروه های پشت چالش جدید را از دست داده و زودتر طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تجاوز قدرت خود در سال گذشته هنگامی که آن را معکوس دولت اوباما تصمیم به تمدید اجاره. دولت اوباما را رد کرد و کسانی که اجاره آن در هفته های آخر گفت: تهدید بالقوه از acid mine drainage مطرح شده یک خطر غیر قابل قبول به بیابان منطقه ای است که فقط چند مایل پایین دست از پیشنهاد سایت معدن در نزدیکی Ely. قاضی حکم در ماه مارس که در تأیید مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تصمیم است که در حال حاضر در دادگاه تجدید نظر.

جدید طرح دعوی در دادگاه در دادگاه فدرال در واشنگتن دی سی را افزایش می دهد مجموعه ای متفاوت از استدلال به دنبال از درجه اعتبار ساقط اجاره. آن مدعی اداره مدیریت زمین است که بخشی از کشور اداره شد مورد نیاز توسط قانون فدرال برای اولین بار آماده سازی در عمق بیانیه اثرات زیست محیطی اما که آن را انجام شده تنها محدود نظر به نام یک ارزیابی زیست محیطی.

"زمینه اجاره شدند غیرقانونی تمدید با مغلوب ساختن پیشی جستن اداره کار به سرکوب عمومی, ورودی علمی مبتنی بر تجزیه و تحلیل و شفافیت هر مرحله از راه" آلیسون چخماق ارشد حقوقی مدیر در بیابان جامعه در بیانیه ای گفت.

شاکیان شامل کمپین برای صرفه جویی در مرز آبهای دوستان از مرز آبهای بیابان بیابان جامعه Izaak والتون, لیگ, مرکز تنوع زیستی و کسب و کارهای مختلف در Ely منطقه است.

"هیچ چیزی در مورد دوقلو فلزات و اجاره تجدید روند عادی بوده است و بررسی های زیست محیطی از اجاره نامه تمدید این قاعده مستثنی است" تام Landwehr, مدیر اجرایی کمپین برای نجات آبهای مرزی گفت: در بیانیه ای جداگانه. "آژانس های فدرال انجام ترین سطحی از بررسی و پذیرش خود را حتی در نظر گرفتن اثرات استخراج معدن در تجدید اجاره."

اداره مدیریت زمین کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه سخنگوی جرثقیل هنری گفت.

هنگامی که دوقلو فلزات است که متعلق به شیلی معدن غول پیکر anto ارائه رسمی آن معدن به طرح های فدرال و ایالتی تنظیم کننده در ماه دسامبر این شرکت گفت: معدن آن طراحی خواهد جلوگیری از هر گونه اسید زهکشی. دوقلو فلزات در بیانیه ای گفت: روز شنبه که آن برنامه رسمی را تحت یک "کامل بررسی های زیست محیطی توسط فدرال قبیله ای و دولت" با چندین فرصت برای مشارکت عمومی است.

"ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که تمدید اجاره حلال بود و کاملا سازگار با محیط زیست و دیگر الزامات" این شرکت اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن