هلیکوپتر بیش از مرکز شهر واشنگتن تظاهرات: پایین-پرواز 'نمایش قدرت' - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

توسط Alex هورتون اندرو Ba Tran هارون Steckelberg و جان Muyskens واشنگتن پست واشنگتن — Hemmed توسط پلیس در همه

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

توسط Alex هورتون اندرو Ba Tran هارون Steckelberg و جان Muyskens واشنگتن پست

واشنگتن — Hemmed توسط پلیس در همه طرف کاملیا Magness می ترسید که هلیکوپتر نظامی ارتش نزولی در مرکز شهر واشنگتن ممکن است از بند باز کردن یک حمله نهایی بر داعش است.

ژوئن 1, تقریبا سه ساعت بعد از پلیس فدرال ضد شورش متهم صلح آمیز تظاهرکنندگان به آنها را جمع آوری در نزدیکی کاخ سفید به تظاهرات پس از کشته شدن جورج فلوید. Magness و دیگران تا به حال درنگ مرکز شهر گذشته 7 بعد از ظهر حکومت نظامی.

هلیکوپتر نظامی شده بود پرواز سربار ظاهری به حرکات خود را. اما در مدت کوتاهی قبل از 10 p. m. a Black Hawk جاروب کم بیش از معترضان در محله چینی ها برگزار شد و موقعیت خود را تولید gusts که جامعی درخت ضخیم اندام و swirled هوا با بارند از گرد و غبار و شیشه های شکسته, ارسال, بسیاری از در حال اجرا برای پوشش در وحشت و سردرگمی است.

"من فکر کردم رفتن آنها به زمین" Magness, 24 گفت: از ترس سربازان خواهد بریزید و نیروی معترضان به امواج از پلیس.

واشنگتن پست بازسازی حرکات دو منطقه کلمبیا گارد ملی ارتش هلیکوپتر که پارک شده تقریبا هنوز در هوا بیش از معترضان در محله چینی ها که در شب پرواز-ردیابی اطلاعات تصاویر و ویدئوها.

یکی از هلیکوپتر کاهش یافته است به عنوان کم حدود 45 سر پا, با توجه به 3-D مدل ایجاد شده توسط پست.

که ارتفاع بدان معنی است که این هلیکوپتر یک لکتا با رنگ قرمز عبور پزشکی تخلیه هواپیما زیر ارتفاع از بلندترین ساختمان های مجاور و تحلیل را نشان می دهد.

در خیابان ها مانور ایجاد سرعت باد معادل یک طوفان گرمسیری با توجه به محاسبات توسط مهندسین هوافضا که بررسی پست داده.

دو هلیکوپتر ماند معترضان برای یک ترکیب 10 دقیقه اول و پس از آن دیگر به معترضان زد برای پوشش.

این مانور که به نظر نمی رسد به نتیجه در گزارش آسیب شدند حقیقی coda به یک روز از تظاهرات در واشنگتن در پی قتل پلیس فلوید در مینیاپولیس که حیرت زده کرد, حقوق بشر, گروه, نظامی, قانون کارشناسان و خلبانان سابق که آنها را به عنوان یک نمایش قدرت بیشتر استفاده می شود معمولا برای متفرق کردن غیر نظامیان در مناطق جنگی.

سی گارد مقامات که راه اندازی کرده اند رسیدگی به حادثه کاهش یافته است به بحث در مورد هلی کوپتر در ارتفاع که آیا افسران ارشد دستور پایین پرواز تاکتیک که آیا خلبانان دریافت معلوم نیست راهنمایی در مورد ماموریت خود را, و یا اینکه آیا خلبانان بودند پایه در میان یک بررسی.

"روشن بود که آنها در تلاش برای ارعاب ما" Magness گفت.

Magness و هم اتاقی او وارد مرکز شهر از بالتیمور حدود 7 بعد از ظهر پس از اجرای قانون در حال حاضر با استفاده از عوامل شیمیایی در دود و باطوم به خیابان روشن در خارج از کاخ سفید برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به راه رفتن را از طریق لافایت مربع مساحت برای یک عکس op.

رئیس جمهور تا به حال berated محلی و رهبران دولت به عنوان "ضعیف" برای انجام بیشتر برای سرکوب ناآرامی و او متعهد اقدام قاطع. "ما در حال رفتن به انجام چیزی است که مردم قبل از دیده نمی شود," او گفت:, "اما شما رو به سلطه کامل و سپس شما را مجبور به قرار دادن آنها در زندان است."

Magness و او هم اتاقی Dzhuliya Dashtamirova, 22, کاهش یافت و به یک جمعیت در نزدیکی کاخ سفید بافی شرق در تو خیابان در نزدیکی مرکز کنوانسیون قبل از حرکت جنوب به محله چینی ها.

در طول راه وجود دارد گارد ملی و پرسنل اجرای قانون در همه جا آنها نگاه زنان گفت: - از جمله آسمان است.

حداقل نه هواپیما بودند سربار با توجه به در دسترس عموم پرواز-ردیابی اطلاعات. حداقل سه نفر سی گارد هلیکوپتر.

این سی گارد هلیکوپتر به طور کلی افزایش یافت و صدها نفر از سراسر شهرستان در این پست یافت جز برای نزدیک به 10 شدید دقیقه دستگیر متعدد در ویدئوها هنگامی که یک جفت swooped پایین ضرب و جرح تظاهرکنندگان با عجله به سمت پایین هوا از چرخش تیغه شناخته شده به عنوان روتور بشویید.

سیاه هاوک و لکتا چپ فورت لی در ویرجینیا فقط پس از 9:30 p. m. پانزده دقیقه بعد لاکوتا roared گذشته یادبود لینکلن در حدود 460 فوت و شرق بر بازار در حدود 72 مایل در ساعت. کسانی که در محاسبات استفاده می شود سیگنال ردیابی از هلیکوپتر' فرستنده از crowdsourced پرواز-وب سایت ردیابی ADS-B ارز.

Magness و Dashtamirova متقاعد شدند که Black Hawk بود که به حق زمین در خیابان.

"ما همه پریشان و آسیب پذیر" Magness گفت. روتور شستن پاره دور ماسک صورت و منفجر مشابه شاخه ها و برگ ها را از طریق خیابان قبل از آن صعود به غرب است.

شیشه شکسته ماشین ویندوز و عرض آشغال روی زمین, whipping تظاهرکنندگان همراه با شاخه های درخت و زباله های تصویری و مصاحبه ها نشان می دهد. خاک و شن های جمع آوری شده در دهان. هر کسی بدون عینک به حال مشکل نگه داشتن چشم خود را باز. سر و صدا از تیغه های پر سر و صدا بود.

برای محاسبه ارتفاع تقریبی از لاکوتا پست استفاده geospatial data, ساختمان, ارتفاعات, خیابان عرض و اندازه گیری خیابانی دیگر اشیاء برای ایجاد یک دقیق مدرج مدل از تقاطع. همچنین با استفاده از ابرداده از یک عکس از هلیکوپتر گرفته شده در 10:03 p. m. در همان نقطه برای ساخت بیشتر از 3-D محیط زیست است.

سام بخش بود در 5th Street, NW و تماشا لاکوتا انفجار در نزدیکی درختان به دیوانگی.

"این بسیار وحشی و قطعا آن را به نظر می رسد آنها با استفاده از آن به عنوان یک تهدید و ارعاب تاکتیک" بخش 27 گفت.

لاکوتا تبار احساس متفاوت Dashtamirova گفت. او و Magness دیگر اعتقاد بر این هلیکوپتر را زمین اما تفسیر این اقدامات به عنوان تلاش های متمرکز به پراکنده باقی مانده معترضان.

این دو زن زخمی و راه می رفت به خانه Dashtamirova دوست پسر دو مایل دور.

"نظامی وجود ندارد برای محافظت از حقوق ما" Dashtamirova گفت. "آن مخالف بود."

در روزهای بعد از سی گارد ملی تحقیقات به استفاده از آن در حمل و نقل هوایی دارایی به عنوان قانونگذاران و مقامات منطقه تقبیح مانور.

"این یک برنامه به طور بالقوه بسیار خطرناک تاکتیک ترساندن بود که به معنای ارعاب سی ساکنان گفت:" شهردار موریل Bowser خود و D در یک کنفرانس خبری دو روز پس از ژوئن 1 حادثه است. "و آن را کاملا نامناسب در یک محیط شهری است."

مقامات منطقه بودند forewarned که هلیکوپتر می تواند در آینده و با استفاده از چنین تاکتیک به گفته یک مقام آشنا با اتفاقاتی صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به دلیل حساسیت موضوع است.

"من وحشت زده به دیدن ما نظامی با استفاده از پایین پرواز Black Hawk و لکتا هلیکوپتر به عنوان یک نمایش قدرت برای ارعاب معترضان مسالمت آمیز ورزش اول خود را اصلاح حقوق در کشور ما سرمایه" سناتور. Tammy Duckworth, D-Ill., سابق Black Hawk خلبان که در خدمت عراق در بیانیه ای گفت.

"استفاده از این هلیکوپتر در شیوه ای که نقض همه چیز را به من آموخته من آموزش نظامی و بسیاری از FAA محدودیت های طراحی شده برای نگه داشتن آمریکایی ها امن است."

ارتش, منشی, رایان مک کارتی مجاز به استفاده از هلیکوپتر او گفت: در تماس با خبرنگاران در ژوئن 7. سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال William J. Walker, فرمانده سی گارد به خبرنگاران گفت: آنها وجود دارد به "مشاهده و گزارش وضع ترکیب معترضان" و ارائه هر پزشکی مورد نیاز پشتیبانی می کند.

اما استفاده از یک هلیکوپتر rotor شستشو مشترک نظامی تاکتیک برای برانگیختن ترس متفرق کردن جمعیت هشدار می دهند و از دیگر قابلیت های مانند موشک و اسلحه و گفت: Kyleanne شکارچی سابق سپاه تفنگداران دریایی خلبان که در پرواز هلیکوپتر تهاجمی کبرا در عراق و افغانستان است.

سیاه هاوک روتور شستشو تولید برآورد gusts از 54 مایل در ساعت در حالی که لاکوتا تا به حال حدود 48 mph روتور شستشو با توجه به Atanu Halder یک مهندسی هوا فضا محقق در Texas A & M University. برآورد منعکس کننده ارزش متوسط در یک محدوده که متفاوت با توجه به وزن سوخت و پرسنل در هیئت مدیره.

که نیروی قوی بود به اندازه کافی برای ضربه محکم و ناگهانی یک درخت ضخیم شعبه در خارج از گالری ملی پرتره یک اسمیتسونیان رسمی گفت. درخت بود و بعد از آن کاهش و حذف شده توسط شهر.

هلیکوپتر' مانور ویژه با صلیب سرخ نمایش داده می کشید ملامت از نظامی قانون کارشناسان که گفت: استفاده از آرم است که با دقت تنظیم شده به دلیل جهانی نماد برای رحمت.

"این یک حرکت احمقانه گفت:" جفری ذرت سابق ارتش وکیل و استاد در جنوب تگزاس کالج قانون در هوستون. "اهمیت نمادین از صلیب سرخ فراگیر: این نشان دهنده یک noncombatant' تابع نیروهای مسلح."

اریک Hildebrandt سابق ارتش خلبان هلی کوپتر که خدمت کرده در عراق و افغانستان و پرواز سیاه بازها و Lakotas گفت که این هلیکوپتر در واشنگتن شد و بیش از حد پایین برای آنچه که لازم است برای دیده بانی از بالا و می تواند آن را مشاهده جمعیت بدون فرو بردن زیر 200 فوت.

"این بسیار غیر مسئولانه" Hildebrandt گفت: تصدیق او نمی دانست چه خلبانان دستور داده شد انجام دهید.

پرواز در ارتفاعات پایین محروم خلبانان بسیاری از گزینه های امن در مورد موتور یا خرابی.

خلبانان قطار برای چنین رویدادهایی از جمله یک سناریو برای لاکوتا از دست دادن یکی از آن دو موتور. یک خلبان به نقطه روی بینی پایین برای به دست آوردن سرعت در هزینه از ارتفاع را به یک موتور کارآمد تر.

اما در برآورد ارتفاع لاکوتا "آنها را شاید 2-3 ثانیه برای تعیین چه اشتباه واکنش نشان می دهند مناسب و تنظیم کنترل پرواز برای نجات هواپیما و خدمه."

دو تا سه ثانیه او گفت: "هنوز هم ممکن است سخاوتمندانه."

معلوم نیست چرا medevac هلیکوپتر می تواند انتخاب شود به پرواز. هلیکوپتر نمی شد در یک ماموریت پزشکی وزیر دفاع علامت Esper اذعان کرد در ژوئن 3 جلسه.

استفاده از medevac هلیکوپتر به صورت غیر پزشکی ماموریت است که به دقت مورد بررسی قرار گفت Hildebrandt که پرواز medevac هلیکوپتر در ارتش مرکز آموزش در فورت ایروین در کالیفرنیا است. آنها تنها مجاز به حمل لوازم پزشکی و پرسنل پزشکی گفت: حتی در آموزش حالات.

دیدن آنها معلق در هوا بیش از معترضان گفت: او را "خیلی شوکه و وحشت زده شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن