بازار کار همچنان تیره و تار و حتی به ایالات متحده به طور آزمایشی بازگشایی

واشنگتن — نشانه ای از تجدید فعالیت هستند رویه در سراسر کشور به عنوان متحده به تدریج بازگشایی اقتصاد و برخی از

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

واشنگتن — نشانه ای از تجدید فعالیت هستند رویه در سراسر کشور به عنوان متحده به تدریج بازگشایی اقتصاد و برخی از کسب و کار تماس با بخشی از خود را گذاشته و کارکنان به کار می کنند. در عین حال با میلیون ها نفر بیشتر آمریکایی ها به دنبال کمک بیکاری در هفته گذشته ایالات متحده در بازار کار باقی می ماند به عنوان تلخ آن را به عنوان است که در دهه.

بیش از 2.4 میلیون گذاشته و کارگران زمینه برای مزایای بیکاری در هفته گذشته دولت گفت: پنج شنبه, نهم, هفته أفرسزد و ارقام پس از شیوع ویروسی مجبور میلیون ها نفر از کسب و کار به نزدیک درب و کوچک خود حقوقی واجد شرایط.

و در حالی که تعدادی از این برنامه ها کاهش پیدا کرده است و به مدت هفت هفته متوالی آنها باقی می ماند بسیار زیاد توسط هر تاریخی استاندارد — حدود 10 بار معمولی شکل غالب است که قبل از این ویروس رخ داد. نزدیک به 39 میلیون نفر را برای اعمال منافع از اواسط ماه مارس.

اضافی 1.2 میلیون نفر از مردم به دنبال کمک های اولیه در هفته گذشته تحت یک جدید برنامه فدرال برای خود اشتغالی پیمانکار و فرفره کارگران که در حال حاضر واجد شرایط برای بیکاری کمک کند. این آمار و ارقام نیست تنظیم برای تغییرات فصلی بنابراین دولت را شامل نمی شود آنها را در به طور کلی تعدادی از برنامه های کاربردی.

"شواهد کمی وجود دارد که بازگشایی اقتصاد است که در عین حال منجر به هر گونه ضربه محکم و ناگهانی ناگهانی در اشتغال" گفت: پل Ashworth یک اقتصاددان در اقتصاد سرمایه یک شرکت مشاوره.

نزدیک به نیمی از آمریکایی ها می گویند که یا درآمد آنها کاهش یافته و یا در آنها زندگی می کنند با بزرگسالان دیگر که از دست داده است پرداخت از طریق از دست دادن شغل یا کاهش ساعت کار اداره آمار گفت: در بررسی آمار منتشر شده در پنج شنبه. بیش از یک پنجم از آمریکایی ها گفت: آنها تا به حال کم و یا هیچ اعتماد به نفس در توانایی خود را برای پرداخت ماه آینده را اجاره و یا وام مسکن در زمان این بررسی نشان داد.

در آوریل ایالات متحده کارفرمایان ریختن 20 میلیون شغل از بین بردن یک دهه ارزش از رشد کار در یک ماه. نرخ بیکاری رسیده 14.7% بالاترین سطح از افسردگی. میلیون ها نفر از دیگر افرادی بودند که از کار نیست شمارش به عنوان بیکار چرا که آنها به نظر نمی آید برای یک کار جدید است.

پس از 12 میلیون بیشتر گذاشته و کارگران باید کاربردی برای مزایای بیکاری. فدرال رزرو صندلی جروم پاول در مصاحبه ای گفت: روز شنبه که نرخ بیکاری می تواند اوج در ماه مه یا ژوئن در 20 ٪ تا 25٪.

این حزبی دفتر بودجه کنگره تخمین زده شده در این هفته است که اقتصاد در حال کاهش در 38 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم. خواهد بود که تا کنون بیشترین فصلنامه انقباض در ضبط.

برخی از اقتصاددانان دیدن آزمایشی نشانه هایی است که فعالیت های اقتصادی ممکن است شروع به بهبود می یابند اگر تنها کمی در حال حاضر که تمام متحده نقل مکان کرد به سمت آرامش بخش برخی از محدودیت در حرکت و بازرگانی. در عین حال از آن باقی می ماند به دور از روشن که تدریجی و جزئی re-دهانه از برخی که قبلا توقیف کسب و کار را افزایش می دهد هزینه های مصرف کننده در هر راه معنی دار. نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها هنوز هم با احتیاط به بازدید از رستوران ها و فروشگاه ها و سینما و یا دیگر کسب و کار به دلیل ادامه خاطر ترس از ابتلا به ویروس.

داده ها از اپل خدمات نقشه برداری نشان می دهد که بیشتر مردم در حال رانندگی و جستجو برای جهت. رستوران رزرو افزایش یافته است نسبتا در کشورهای که شده باز دیگر با توجه به برنامه OpenTable. اما تعداد کسانی که هنوز هم بسیار کمتر از قبل ویروس سطوح. در کارولینای جنوبی یکی از اولین متحده به بازگشایی رزرو را افزایش داده اند اما هنوز هم پایین نزدیک به 69 درصد از یک سال پیش.

در بسیاری از صنایع کارکنان در حال کار بر ساعت بیشتر از در اواسط ماه آوریل اوج این ویروس مربوط به خاموش شدن ناگهانی در سراسر کشور. داده ها از Kronos یک نیروی کار مدیریت شرکت نرم افزاری نشان می دهد که شیفت مشغول به کار در آن 30,000 مشتری شرکت ها تا 16 درصد از آن به بعد. این تغییرات هنوز هم پایین قابل ملاحظه 25 درصد از pre-virus سطوح.

حتی در کشورهای که شده بازگشایی شد طولانی ترین, مانند گرجستان به اندازه کافی خریداران در حال بازدید از فروشگاه ها و رستوران ها به حمایت قابل توجهی rehiring گفت: David Gilbertson های اجرایی در کرونوس.

"اطلاعات ما نشان می دهد این بهبود را به قصد است در حالی که" Gilbertson گفت.

یکی rehired کارگر نورمن Boughman دریافت یک ایمیل در هفته گذشته از رئیس خود را در یک دست دوم فروشگاه لباس در ریچموند که در آن او می خواهم کار پاره وقت درخواست او برای بازگشت, یک روز قبل از ویرجینیا اجازه اکثر فروشندگان برای بازگشایی شده است.

Boughman که تا به حال کاربردی برای مزایای بیکاری بی فایده بود خوشحال به پرداخت دوباره. تا کنون این کار به نظر می رسد امن به این دلیل که فروشگاه مشغول بوده است و صاحب ندارد ابراز هر گونه نگرانی در مورد کسب و کار. اما حتی در حالی که با پوشیدن یک ماسک Boughman نگرانی در مورد تهدید بالقوه برای سلامت خود را.

"ما نیاز به مرتب سازی از طریق مردم همه چیز, و من احساس می کنم که ما را در معرض خطر," او گفت:.

جولیا Pollak یک کار اقتصاددان برای ZipRecruiter گفت که در حالی که برخی از شرکت ها به طور آزمایشی شروع به استخدام آنها بسیار بیشتر از تعداد کسب و کار که هنوز برش شغل.

یکی سازگار نقطه روشن شده است شرکت های متصل به e-commerce. آنها در حال اضافه کردن بسیاری از کارگران به عنوان خرید آنلاین افزایش یافت. آمازون نوشته شده 200,000 مشاغل در گذشته شش هفته — 6 درصد از تمام مشاغل آنلاین پست — Pollak گفت: با توجه به مطالعات شرکت در تمام موارد. هدف شرکت تحویل Shipt همچنین اضافه کردن شغل. بنابراین خارج شده است.

"استخدام که ما می بینیم فقط خیلی بیشتر متمرکز" Pollak گفت. "اکثر صنایع را دیده اند یک کاهش در موارد کار."

هفته گذشته سه عمده خودروسازان آمریکا به علاوه تویوتا و هوندا به یاد می آورد تقریبا 130,000 از کارکنان خود را بازگشت به کارخانه برای اولین بار از گیاهان بسته شده بود در ماه مارس است. که حدود نیمی از این صنعت نیروی کار است. برخی مدیران خودرو می گویند, فروش برگزار می شود تا به خوبی به اندازه کافی برای حمایت از این فراخوان از کسانی که کارمند است.

هنوز خودروسازان مانند کسب و کارهای دیگر نیز دست و پنجه نرم کردن با خطرات بهداشتی عامل در طول یک بیماری همه گیر. در روز سه شنبه فورد مجبور به توقف تولید در دو مجمع گیاهان پس از سه کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus.

عمده کارفرمایان هنوز اعلام کاهش شغل. Uber گفت: در این هفته که آن را غیر روحانی کردن 3,000 کارکنان در بالای 3700 آن در حال حاضر به دلیل تقاضا برای آن سوار-نقطه خدمات کاهش یافت. معاون تلویزیون دیجیتال, اخبار سازمان طراحی شده برای افراد جوان اعلام 155 اخراج در سطح جهان در هفته گذشته.

دیجیتال ناشران کوارتز و BuzzFeed, مجله, غول, Conde Nast و این شرکت است که صاحب کسب و کار متمرکز مجله اکونومیست همچنین اعلام کرد کاهش شغل در هفته گذشته.

استفان استنلی اقتصاددان ارشد در امهرست Pierpont گفت: تازه ترین اخراج ممکن است به خصوص نگران کننده چرا که آنها اتفاق می افتد و حتی به عنوان متحده به تدریج بازگشایی اقتصاد خود را. این می تواند معنی است که بسیاری از شرکت ها پیش بینی اندک احتمال قابل توجهی بهبود اقتصادی در هر زمان به زودی و تا هنوز هم احساس نیاز به شغل را کاهش دهد.

"وجود دارد یک احتمال است که کسانی که اخراج می تواند باقی بماند برای طولانی تر از آن است که یک تابع از (کسب و کار) فقط بسته بودن" استنلی گفت.

__

AP نویسنده هنری Kurz کمک به این گزارش از ریچموند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب