IndyCar relaunches با یک آشنا برنده در یک ناآشنا صحنه

فورت ورث تگزاس—IndyCar بسته بندی شده هر بیت از آن با تاخیر نجومی-باز کردن رویداد به یکی از سوالات روز در تگزاس

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

فورت ورث تگزاس—IndyCar بسته بندی شده هر بیت از آن با تاخیر نجومی-باز کردن رویداد به یکی از سوالات روز در تگزاس بدون هر گونه طرفداران در می ایستد. اسکات دیکسون بود سریع ترین برای بسیاری از روز در یک محل او به خوبی می داند.

دیکسون پنج-زمان IndyCar قهرمان در زمان پرچم شطرنجی در غروب شنبه برای چهارمین پیروزی در 1.5 مایل بالا banked بیضی شکل که در آن رانندگان نیز با تجربه و واجد شرایط پیش از آن در روز. 39-year-old New Zealander شتافت به 47 حرفه پیروزی و همسان A. J. Foyt رکورد از فصل 18 با یک پیروزی است.

پس از راه اندازی مجدد با سه دور چپ پس احتیاط هنگامی که او جوان هم تیمی فلیکس Rosenqvist سقوط دیکسون به سرعت دور در شماره 9 Chip Ganassi هوندا برای 4.4-دومین پیروزی سیمون Pagenaud. دفاع از IndyCar قهرمان و قطب-نگهدار Josef Newgarden سوم به پایان رسید پشت Pagenaud, هم تیمی خود در تیم Penske.

نزدیک به سه ماه پس از شروع فصل در انتظار قرار داده شد به دلیل coronavirus همه گیر IndyCar در نهایت در مسیر آنچه که معمولا از نقطه میانی مسابقه از آن فصل است.

عظیم grandstands که می توانید صندلی بیش از 100.000 مردم خالی شد و نه به دلیل گرمای شدید — درجه حرارت در اواسط 30s C با یک شاخص حرارت حدود 37 C در طول تمرین مقدماتی و حتی خیلی از مسابقه. هیچ تماشاگران اجازه داده شد به عنوان همچنین می خواهد در مورد مسابقه بعدی در جاده ها البته در Indianapolis Motor Speedway در جولای 4.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت سوار در سرعت ماشین به صورت حرفه ای اولین رویداد ورزشی در تگزاس پس از ورزش تعطیل در سراسر ایالات متحده به دلیل coronavirus. تنها در مسیر تماشاگران بودند که مردم از خود آپارتمانهای در ساختمان مشرف به نوبه خود 2.

دیکسون به حال سرعت بالا در طول دو ساعت جلسه تمرین پیش از آن در روز و دوم واجد شرایط برای شروع در ردیف جلو در کنار Newgarden. او رفت و در را به نفع خود IndyCar عنوان هر یک از سه بار قبلی او برنده مسابقه در تگزاس است.

Rosenqvist شده بود در حال اجرا پشت دیکسون برای چند دور زمانی که او سقوط کرد تلاش برای حرکت را از طریق ترافیک. او بالا رفتن بر روی سیرجهت مخالف مبداء مسابقه با نه دور مانده از آوردن نهایی احتیاط. او به پایان رسید 20 از 23 خودرو آغاز شده است که در این مسابقه است.

دیکسون led 157 از 200 دور بود که زودتر شش ثانیه سرب بیش از Newgarden محو احتیاط برای باقی مانده است. Newgarden led دو بار برای 41 دور و چهارم-جای دان ژاک Veach رهبری باقی مانده دو دور. اد نجار سری تنها راننده-مالک گرد بالا پنج.

به دلیل گسترش روز در مسیر طول مسابقه کوتاه شد به 200 دور از معمول آن 248 در تگزاس بود و کمتر از دو ساعت به پایان رسید.

زمانی که Newgarden برنده قطب پس از آخرین به مقدماتی اجرا در روز قبل از آن وجود نداشت و واکنش از جمعیت. وجود دارد اما یک هشدار سریع رادیو را به تیم خود Penske خدمه برای جلوگیری از هر تعطیلات به بالا-سپاس.

"این احساس بی دست و پا. هیچ طرفداران" Newgarden گفت و سپس اضافه کرد که او هنوز هم هیجان زده می شود با تیم خود و مسابقه دوباره — بیش از هشت ماه پس از پایان دومین قهرمانی فصل است.

همه تیم ها در حال حاضر در سن پترزبورگ فلوریدا., برای آنچه که قرار بود فصل بازکن 15 مارس. اما وجود دارد هرگز هیچ عمل دور در خیابان های سنت پیت, ساخت سریع آهنگ در تگزاس این اولین محافظ windscreens در حال حاضر بیش از کاکپیت باز از اتومبیل.

تگزاس, شد, فصل, درب بازکن, در حالی که نگه داشتن آن در اصل برنامه ریزی شده تاریخ که قرار بود نهم از 17 مسابقه. که می شده اند و دو هفته پس از ایندیاناپولیس 500 که موکول شده است برای Aug. 23.

رانندگان و اعضای تیم از طریق رفت و بهداشت و سلامت نمایش زمانی که آنها به تگزاس موتور جاده سریع السیر. بسیاری از آنها در حال حاضر از طریق شبیه نمایش به اجاره هواپیماهای آنها سوار در سپیده دم روز شنبه در ایندیاناپولیس — آنها بازگشت به خانه پس از مسابقه.

خدمه بودند نیاز به پوشیدن ماسک صورت و وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای اجتماعی فاصله در گاراژ مناطق. تگزاس با استفاده از هر دو از آن 64-خلیج گاراژ تا 24 تیم می تواند گسترش یافته و وجود دارد بزرگتر از حد معمول اصطبل در جاده گودال.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Rinus VeeKay که 19 ساله rookie راننده برای اد نجار مسابقه که برنده شش ایندی چراغ مسابقات در سال گذشته سقوط کرد و در طول تمرین و پس از آن تا به حال اولین بازی خود را IndyCar پایان مسابقه با دیگر سقوط پس از تکمیل تنها 36 دور. او No. 21 ماشین رو بالا رفتن بر روی سیرجهت مخالف مبداء مسابقه, سپس ricocheted کردن دیوار به جمع آوری الکس Palou دیگر rookie.

Takuma ساتو از دست رفته در این مسابقه پس از رحال Letterman Lanigan مسابقه خدمه قادر به دریافت شماره 30 اتومبیل در زمان تعمیر برای پرچم سبز پس از یک تصادف در مرحله مقدماتی حدود دو و نیم ساعت قبل از شروع مسابقه آغاز شده است. در سال 2017, Indianapolis 500 برنده شد قطب نگهدار در تگزاس در سال گذشته قبل از اتمام 15.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب