محلی اتیوپی به برگزاری تظاهرات در پایتخت پس از قتل خواننده و فعال

تجمع بود برنامه ریزی شده بود برای, St. Paul یکشنبه شب برای جلب توجه به نقض حقوق بشر در اتیوپی.این تجمع به دنبا

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

تجمع بود برنامه ریزی شده بود برای, St. Paul یکشنبه شب برای جلب توجه به نقض حقوق بشر در اتیوپی.

این تجمع به دنبال کشتن سرشناس, خواننده, خواننده و فعال که باعث تظاهرات خشونت و رسانه ها و اینترنت خاموشی محلی اتیوپی رهبران جامعه گفت.

محلی اتیوپی برنامه ریزی برای پیوستن به آن در کشور مادری خود را در اعتراض به کشتار Hachalu Hundessa بود که به ضرب گلوله کشته ژوئن 29. آنها قبلا جمع آوری شده در دولت و کنگره در روز سه شنبه و چهارشنبه تعطیل ایالتی 94 از طریق سنت پل را به توجه به این قتل است.

Hundessa, 34, که در اعتراض به موسیقی گالوانیزه اعضای این کشور, بزرگترین گروه قومی — این اورومی — به ضرب گلوله کشته شد در حومه شهر از پایتخت اتیوپی آدیس آبابا. یکشنبه, هیچ مظنون دستگیر شده اند.

Simale Kadir یک سخنگوی محلی اورومی جامعه تخمین زده شده است که در 40,000 گفت: روز یکشنبه تجمع برای جلب توجه به نقض حقوق بشر در اتیوپی.

در حالی که اینترنت و رسانه ها شده است تعطیل در اتیوپی او گفت: آنها شده اند قادر به گرفتن برخی از گزارش ها که بیش از یک صد نفر کشته شده اند پس از Hundessa مرگ است که روزنامه نگاران در بازداشت است و کودکان به عنوان جوان به عنوان 7 در حال به قتل رساندند.

"ما می خواهیم صدای ما شنیده شود و از مردم می خواهم به دانستن آنچه اتفاق می افتد" Kadir گفت: تلفن یکشنبه به عنوان Hundessa موسیقی در پس زمینه بازی در عزاداری. "ما همچنین از مردم می خواهم به دانستن آنچه که ما در حال کار بر مسالمت آمیز با ما نمایندگان و مقامات. این را نه فقط ما گرفتن در خیابان و اعتراض کنند اما ما در حال همکاری با مقامات در پشت صحنه."

"من احساس می کنم مانند بسیاری از مردم نمی دانند چه اورومی است و دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد در اتیوپی," او گفت:. "بیشتر مردم که شانس بیشتری برای این تغییر اتفاق می افتد و ما می توانیم فشار قرار گرفتن عدالت برای آنچه که اتفاق می افتد. ما می خواهیم برای تحت فشار قرار دادن به طوری که هر کس می شود به همان اندازه درمان. این می تواند بخشی از این تغییر است که اتفاق می افتد در سراسر جهان است."

تشکر. Ilhan عمر برنامه ریزی شده بود به صحبت می کنند در این تجمع سازمان گفت.

قتل جلب محکومیت از اتیوپی مقامات و شهروندان هر دو در داخل و خارج از کشور با بسیاری از به خاطر سپردن چگونه Hundessa ها را تشویق این کشور قومی اورومی گروه به مبارزه با سرکوب. حتی اگر آنها اتیوپی بزرگترین گروه قومی این Oromos طولانی شکایت اقتصادی و سیاسی به حاشیه رانده است.

در مینه سوتا اورومی مهاجران با حضور در دولت و کنگره در روز سه شنبه خواستار عدالت برای Hachalu با توجه به Sahan مجله آنلاین اخبار خدمات پوشش جوامع مهاجر در مینه سوتا است. معترضان راهپیمایی بر روی ایالتی 94 در نزدیکی خیابان ویکتوریا در سنت پل در حدود 6 p. m. و نگه westbound خطوط تعطیل به مدت دو ساعت با توجه به بخش مینه سوتا.

"او موعظه وحدت و به هم چسبیده و او در برابر بدرفتاری کسی و کمک به فرد بعدی به رشد بدون تبديل آنها را" او گفت:. "او به خوبی سخن گفته و بسیاری از مردم تا به او نگاه کرد. او به مردم افتخار است که آنها بودند. او یک فرد شگفت انگیز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن