خاطرات یک مواد غذایی نویسنده: جایی که من خوردم وقتی رستوران بازگشت

به عنوان کسی که می خورد برای یک زندگی ناگهانی بسته شدن در ماه مارس از رستوران ناهار خوری اتاق من فرستاده شده ب

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

به عنوان کسی که می خورد برای یک زندگی ناگهانی بسته شدن در ماه مارس از رستوران ناهار خوری اتاق من فرستاده شده به یک بیت از یک سقوط هستند.

اولین و مهمترین, من نگران این صنعت پر از کار سخاوتمندانه و روح خلاق است که به طور ناگهانی و بدون کار. من مجموعه ای به نوشتن در مورد آنچه این افراد انجام شد — بیشتر تغذیه جامعه به هر حال در بسیاری از اوقات بدون اینکه برای آن پرداخت می شود — و چگونه نگران خوانندگان می تواند کمک به کارگران رستوران.

من مشغول پوشش خبری که من نمی توقف به فکر می کنم در مورد چگونه عمیقا من از دست رفته و مهمان نوازی. در خدمت مواد غذایی خوشمزه و نوشیدنی در حالی که من استراحت و صحبت با دوستان و خانواده چیزی است که من هرگز برای اعطا دوباره.

پس از ترک های پزشکی که اتفاق افتاد همزمان با آهسته بازگشایی رستوران من در آن است و من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بزرگ آن این است که باید دوباره مزه راه من از طریق رستوران های مورد علاقه من و ارتباط با افرادی که کار بسیار سخت را به ما ناهار خوری صحنه بزرگ.

هر چند چیز مختلف در حال حاضر — آن طول می کشد برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به هر کس (از جمله ما!) با پوشیدن ماسک — آن را به برخی از حس ظاهر ،

من اختصاص داده شده من برای اولین بار چند هفته از غذا خوردن دوباره به چک کردن لکه های من کنجکاو در مورد بلکه رضایت برخی از هوس. اینجا جایی است که من خوردم و آنچه انتظار می رود اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری.

لطفا توجه داشته باشید که در اکثر رستوران ها رزرو در حال حاضر مورد نیاز است. اگر آنها را پیاده روی, شما هنوز هم باید برای تامین اطلاعات تماس خود را برای کمک به ردیابی ویروس. همچنین از آنجایی که ظرفیت محدود است این واقعا مهم است که شما نگه داشتن و یا لغو رزرو خود را اجازه می دهد تا کسب و کار به صندلی مشتریان به عنوان بسیاری که ممکن است.

مانچینی

نیویورک نوار استیک در مانچینی چار خانه و سالن در St. Paul, ژوئن 10 سال 2020 است. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

یکی از اولین رستوران به باز کردن اتاق ناهارخوری پس از محدودیت بودند سست اتفاق افتاده است فقط به آنچه من ولع مصرف استیک. به علاوه که احساس نمی کند بهتر است پس از برخی از زمان در این dimly روشن کهنه اتاق ناهار خوری ؟ چرا که این رستوران دارای اتاق های متعدد و گسترده نوار قرار دادن فاصله بین جداول ضربه محکم و ناگهانی است.

ما نشسته بودند در طلاکاری مستقیم-outta-the-دیسکو-دوران بار بود که برای تماشای مردم از دور. ما استیک کاملا متوسط نادر سیر نان تست شد و به عنوان اعتیاد آور به عنوان افراد و مارتینی خشک و تنها راه من آن را می خواهم.

رستوران خود را گسترش داده پاسیو و همچنین اضافه کردن چادر به آن را مقاوم در برابر هوا, بنابراین اگر شما راحت تر خارج آنها باید شما را تحت پوشش, بیش از حد. اگر شما به دنبال یک وعده غذایی اواسط روز یاد steakhouse است در وعده ناهار در طول این زمان ارائه ساندویچ, سالاد و البته سیر نان تست.

531 W. هفتم St. St. Paul; 651 224-7345; mancinis.com

ترشرویی

دودی و سیب زمینی از ترشرویی دم ژوئن 2020. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

در نقطه دیگری با فضای کافی برای پخش از من تا به حال در ابتدا امیدوار ما می شود نشسته در غول باغ آبجو اما به عنوان شانس آن را داشته باشد یک طوفان.

ما نشسته بودند داخل سالن آبجو که در آن جداول به فاصله بیش از شش فوت از هم جدا و اعضای هیات اجرای این ماسک ها-در-مشترک-منطقه حکومت. ایمیلی نیز به طور موقت روشن برای مقابله با سرویس به کاهش تعامل بین مشتریان و کارگران است. شما سفارش آبجو و مواد غذایی در نوار و آبجو با شما. غذا تحویل داده شده است به جدول خود را هنگامی که آن را آماده.

منو نیز تغییر ارائه چند ساندویچ و سوسیس و کالباس و همچنین اضافه کردن بال اما کباب پلاتر دیگر در دسترس است. پیتزا استفاده کرد در حال حاضر در دسترس در همه جا هر چند که یک خوش آمدید توسعه است.

ما آغاز شده و با تخمیر habanero بال که شیرین و تند — و نه مینه سوتا تند, یا, نه برای ضعف زبان. این گل معطر تند و با مزه, حرکت تند و سریع ساندویچ گوشت خوک نیز برنده, اما من فکر می کنم ما آیتم های مورد علاقه بود دودی و سیب زمینی. جواهر کوچک سیب زمینی به شدت چاشنی و کمی دودی متعادل با روشن تخمیر سطح شیب دار aioli. ما نمی تواند جلوگیری از خوردن آنها.

520 مالکوم Ave. S. e. مینیاپولیس; 763-999-4040; surlybrewing.com

Brunson را میخانه

گوشت خوک حلقه banh سکته قلبی در Brunson را میخانه در خیابان ژوئن 2020. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

وجود دارد چیزی در مورد این محل — مواد غذایی خدمات دوستانه قاتل با قیمت مناسب کوکتل — که مانند خانه احساس می کند. آن را نیز کمک می کند که خود را پاسیو است سرسبز با سبز و احساس می کند مانند یک راز شهری واحه.

ما به ثمر رساند یک صندلی در پشت دستور نوشیدنی مورد علاقه ما و برخی از ساندویچ. من تازه, خلاصه banh سکته قلبی با آشپز تورانس Beavers' خوشمزه housemade چیپس و شیب و شوهر من نمی تواند متوقف raving در مورد کاخون ساندویچ ماهی تن. و ما معمول خود را و او کوکتل: قدیمی از مد افتاده برای او بد Hombre یک تکیلا/mezcal نوشیدنی با یک درختچه آناناس برای من.

956 Payne Ave. St. Paul; 651-447-2483; brunsonspub.com

CHS زمینه

برگر, پنیر, دلمه و سوسیس در CHS زمینه پاپ آپ تصویر در ژوئن 2020Jess فلمینگ / پایونیر پرس

شما نمی ممکن است قادر به رفتن به یک ballgame اما ما با عشق این واقعیت است که شما هنوز هم می تواند در قطع یک و خوردن یک ورزشگاه هات داگ! CHS باز کرده است یکی از آن می ایستد و راه اندازی انجام پاسیو جداول بنابراین شما می توانید خیره حسرت در چمن سبز و باز در حالی که شما لذت بردن از خود را برگر, پنیر, دلمه هات داگ یا tacos.

رزرو مورد نیاز است. ناهار تنها.

360 N. خیابان برادوی, St. Paul; 651-644-6659; saintsbaseball.com

سنبل

مرغ بو داده در سنبل در St. Paul, ژوئن 2020. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

من واقعا فکر می کردم که این 40-صندلی Grand Avenue, gem خواهد بود یکی از آخرین به باز کردن اتاق ناهارخوری, اتاق با توجه به این که نیمی از ظرفیت چند تا شام. اما رستوران چرخد و دوباره ارائه پنج دوره مزه منوها تمام تابستان فقط برای 18 شام در یک زمان.

من و همسرم در نوار نشسته و شروع با برخی از گیاهی, کوکتل سرگرم کننده در حالی که ما منتظر دوره های آموزشی برای شروع در حال آمدن است.

همه چیز از یک منحط جگر مرغ crostini با شیرین محلی توت فرنگی به یک بیهوده تن tartare به نخود-شلیک ریکوتا کوفته بودند که جوهر از اوایل تابستان بود و کاملا خوشمزه است. آن را به خوبی به ارزش 60 دلار برای هر شخص و با چند تا از ما در اتاق ناهار خوری آن احساس کاملا امن حتی اگر ما در داخل خانه.

790 Grand Ave. St. Paul; 651-478-1822; hyacinthstpaul.com

خوش تیپ گراز

دنده ها و دیگر آیتم های منو در خوش تیپ گراز در سلبی خیابان در خیابان. (جس فلمینگ / پایونیر پرس)

آشپز جاستین ساترلند اولین رستوران منتقل شده به کلیسای هیل. در حالی که اتاق ناهار خوری از فضای قبلا فیتز است که بازسازی این gorgeou جدید پاسیو باز است و شلوغ.

ساترلند گفت: او را به انجام کسب و کار در بسیاری از روز را فقط با پاسیو از بهترین روز های قدیمی کاملا تنگ محل در Lowertown. علاوه بر داشتن بیشتر صندلی آشپزخانه در فضای جدید است که اجازه می دهد رستوران خود را گسترش دهید.

ما noshed در برخی از بهترین صدف من طعم غرق در دود سس گوجه کبابی, گل کلم, دودی و خشک مالیده دنده مرغ و وافل و گربه ماهی. ما همچنین سعی منحط درخشان سینه پیتزا نود قبلی رستوران و یک راه برای استفاده از کوره های پیتزا که هنوز فضل آشپزخانه.

رزرو به خصوص در تعطیلات آخر هفته پر کردن سریع پس از پیش برنامه ریزی.

173 N. Western Ave. St. Paul; 651-219-4013; handsomehog.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب