مونتانا تاپ های پیش فصل فوتبال نظرسنجی - Tue, 22 Jul 2020 PST

یادداشت سردبیر: این یک اطلاعیه مطبوعاتی از مونتانا ورزشی اطلاعات تاریخ شروع هنوز هم ممکن است یک هدف در حال حرک

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

یادداشت سردبیر: این یک اطلاعیه مطبوعاتی از مونتانا ورزشی اطلاعات

تاریخ شروع هنوز هم ممکن است یک هدف در حال حرکت اما زمانی که روی آسمان کنفرانس فوتبال فصل کند و در نهایت شروع یک چیز خاص است.

مونتانا با تمام 11 استارت بازگشت از یک تیم است که برنده 2019 به طور منظم فصل عنوان خواهد شد در این تیم هر کس به دنبال به دست کشیدن.

گریزلیز آمد بالای آسمان بزرگ پیش فصل مربیان' نظر سنجی که اعلام شد در روز سه شنبه این برنامه اولین بار در بالای این نظرسنجی از سال 2001.

"این نقطه شما می خواهم به در" گفت: سوم-سال مربی کریس Citowicki. "شما نمی توانید می گویند شما می خواهید به رقابت و پس از آن برابر تحت فشار آن است."

در Citowicki برای اولین بار در سال 2018 فصل تیم خود را بی سر و صدا گره خورده است برای پنجمین اما با اطمینان نورد را از طریق آسمان بزرگ مسابقات در اگدن یوتا به عنوان گریزلیز پیشرفته به مسابقات NCAA برای اولین بار پس از سال 2011 با سه برد در پنج روز تمام توسط shutout بیش از بالاتر کشت مخالفان.

به هر کس خارج از این برنامه است که تیم با کمی انتظار از آن از هیچ جا آمد.

سال گذشته مونتانا بود برداشت سوم اما برنده به طور منظم فصل عنوان در روز پایانی این فصل را با یک پیروزی 1-0 در شرق واشنگتن است. و فقط می خواهم که گریزلیز شد شکار.

رو به شماره 4 کلرادو شمالی در خرس' صفحه اصلی میدان در گریلی برتر مونتانا سقوط کرد و در وقت اضافه در نیمه نهایی از آسمان بزرگ مسابقات در ماه نوامبر گذشته انجام می شود در هر دو کلرادو شمالی و وزن آنچه همه انتظار بود.

در حال حاضر ؟ کسانی که انتظارات در حال بازگشت و سنگین تر از همیشه اما آنها تنها تبدیل به سنگین و حواس پرتی اگر یک تیم اجازه می دهد تا آنها را به.

"این قطعه بعدی می گوید:" Citowicki. "سال گذشته ما رفت و به postseason به عنوان شماره 1 تیم و نبود رسیدگی است که به خوبی به اندازه کافی و ما پرداخت قیمت.

"این یک درس بسیار خوبی آموخته و شما باید برای رفتن از طریق آن به آماده شدن برای قطعه بعدی. این قطعه بعدی ما باید برای رسیدن به. آن را گام بعدی در توسعه ما به عنوان یک برنامه است."

این فقط 11 استارت حال بازگشت هستند. این برنامه را از دست دادن نیست یک letterwinner. هجده بازگشت. اضافه کردن در بالا به ثمر رساند ارشد انتقال و تزئین ورودی اول کلاس شش و بزرگترین چالش Citowicki صورت ممکن است نحوه مدیریت همه که استعداد.

"این فقط به سالمندان را در مورد هیجان زده," او می گوید. "این ورودی سال اول و چه آنها پیشنهاد ما چه رشته ارائه juniors. این عالی است."

مونتانا مجاز فقط دو گل و تنها 31 عکس در هدف در نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در پاییز گذشته به عنوان گریزلیز رفت بدون شکست در 6-0-3.

سابقه و رکورد دروازه بان کلر هوارد است که در 26 حرفه ای shutouts و نیاز فقط چهار بیشتر به ایجاد یک جدید آسمان بزرگ استاندارد بازده به عنوان مرکز بازگشت Caitlin راجرز در لیگ شرکت دفاعی MVP فصل گذشته.

خارج از عقب تیلور هانسن بود رای اول-تیم تمام آسمان بزرگ به برگزاری هافبک اوری Adams. مرکز بازگشت Allie لارسن یک دانشجوی سال اول در فصل گذشته بود محترم ذکر است تمام آسمان بزرگ.

"این تیم است که سازگار ترین تیمی که برنده خواهد شد در پایان. این چیزی بود که ما در سال گذشته است. ما گره خورده است چند بازی اما ما تنها به ثمر رساند در دو بار می گوید:" Citowicki.

"ما بسیار سازگار دفاعی کردم و کار انجام می شود تا زمانی که ما نیاز به. به همین دلیل ما برنده فصل به طور منظم."

بازیکنان که به ثمر رساند تمام 15 مونتانا اهداف فصل گذشته را با عنوان by Alexa Coyle و ریتا Lang هر دو از آنها را به ثمر رساند و چهار بار. هفت هشت گل آمد پس از اکتبر. 1.

Coyle به دست آورده تمام تیم دوم-آسمان بزرگ افتخارات لنگ بود ذکر شریف.

مکنزی Kilpatrick و کندال شیار خارج برگشت به موقعیت اما end-to-end تهدید Citowicki را ترغیب هر دو گل دو بار در پاییز با شیار هدر در دقیقه 79 در شرق واشنگتن عقد به طور منظم فصل عنوان برای گریزلیز.

آنها خواهد پیوست ارشد به جلو میمی Eiden که بالغ بر 12 گل و هفت پاس گل در سه فصل در داکوتای شمالی.

دو تا از مونتانا شش ورودی دانشجویان سال اول در حال هدایت به عنوان به خوبی. هر دو بزرگ گلزنان در سطح دبستان.

"ما یک تیم سال گذشته و من به این مربی پس از آن. او گفت: "اگر شما تا به حال سرعت بیشتر در پشت آن خواهد اضافه کردن یکی دیگر از لایه ای از حمله و شما را خیلی بیشتر خطرناک" Citowicki می گوید.

"این چیزی است که ما شده ایم وجود ندارد. میمی به ما می دهد یکی دیگر از ابعاد و با این عمق اضافه کرده ایم تا مقابل ما از بازیکنان بیشتر است که می تواند تفاوت را برای ما. ما باید تنوع بیشتر در حمله ما در حال حاضر است."

چهار تیم که در نیمه نهایی از آسمان بزرگ مسابقات فصل گذشته همه جمع آوری شده برای اولین بار از محل رای توسط اتحادیه مربیان در سال جاری پیش فصل نظرسنجی.

فقط پنج نقطه از هم جدا مونتانا از جایگاه چهارم ساکرامنتو ایالت کلرادو شمالی شدن برداشت دوم شرقی واشنگتن سوم.

آسمان بزرگ برنامه آن را به عنوان در حال حاضر ساخته شده است هر دو کلرادو شمالی و شرقی واشنگتن سفر به میسولا در طول فصل آینده در back-to-back تعطیلات آخر هفته.

در تلاش برای کاهش هزینه ها و نگه داشتن چند تیم از همگرا در یک محل بزرگ آسمان خواهد رفت بدون یک کنفرانس مسابقات برای اولین بار در تاریخ خود را هنگامی که و اگر یک فصل ایفا کرده است.

منظم-فصل قهرمان خواهد شد پیشبرد مستقیم به مسابقات NCAA.

یک تیم حاشیه خطای آن بافر در برابر یک نتیجه ناامید کننده مورد استفاده به اندازه از مسابقات زمینه است. یک تیم تا به حال به بازی فقط به اندازه کافی در ماه اکتبر به آن در این عنوان در ماه نوامبر. برای فصل آینده است که راه گریز برداشته شده است.

"ما همیشه می گفت: هر بازی مهم تا زمانی که شما رسیدن به پلی آف می گوید:" Citowicki. "پس هر بازی واقعا مهم است زیرا پس از آن را تا پایان فصل خود را.

"بدون یک مسابقات, شما نمی توانید به 50-50 در تعطیلات آخر هفته. شما نمی توانید تقسیم یک آخر هفته اگر شما می خواهید برای برنده شدن در این کنفرانس است. آن را تمام کردن. هر بازی 100 درصد است."

تحت این شرایط Citowicki نوع تیم به آن انجام می شود: تجربه upperclassmen در سراسر هر موقعیت یک مسلط دفاع یک جرم است که باید اصلاح شود, یک آسمان بزرگ روم است که پنج نفر از نه مسابقات در خانه.

و که می داند اهمیت آوردن آن هر بازی بدون توجه به حریف و چیزی برای اثبات بعد از بالا آمدن کوتاه از یک سال پیش.

"آن را به خوبی آوردن همه برگشت. آن را به خوبی به تجربه" Citowicki می گوید.

"همیشه از رفتن به سختی می شود اما در حال حاضر که ما یک هدف در پشت آن خواهد بود حتی سخت تر است. اما این نقطه دقیق شما می خواهید به در. این چیزی است که ما شده ایم نسبت به کار."

2020 آسمان بزرگ کنفرانس پیش فصل فوتبال نظرسنجی

1. مونتانا (4) 70 ...

2. کلرادو شمالی (2) ... 69

3. شرقی واشنگتن (2) ... 66

4. ایالتی ساکرامنتو (1) ... 65

5. شمال آریزونا (1) ... 49

6. وبر دولت ... 40

7. آیداهو ... 34

8. پورتلند ایالت ... 22

9. Idaho State ... 18

10. جنوب یوتا ... 17



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن