گرگور Chisholm: پنج Blue Jays که می تواند تعجب, ستاره های کوتاه 2020 فصل

اگر جیز آبی در حال رفتن به استفاده از لیگ اصلی بیس بال پیشنهادی به صورت مختصر برنامه (82 بازی) و گسترش پست-فصل

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

اگر جیز آبی در حال رفتن به استفاده از لیگ اصلی بیس بال پیشنهادی به صورت مختصر برنامه (82 بازی) و گسترش پست-فصل (14 تیم) آنها باید حداقل چند نامزد برای خروج از سایه ها.

اکثر مردم می دانند که هسته اصلی بازیکنان هستند. ظهور جوانان مانند بو ❄ ولادیمیر Guerrero جونیور, کون Biggio و لورد Gurriel جونیور ارائه بخش عمده ای از ارزش در جرم. جانباز left-hander Hyun-Jin Ryu است ace از کارکنان خواهد بود و او پیوست و در نه چندان دور آینده با بالا چشم انداز Nate پیرسون.

آن دسته از بازیکنان امید برای آینده, اما آنها به تنهایی نمی خواهد جیز دوباره به پست فصل است. سابق knuckleballer R. A. Dickey گفت: هر بهار که تیم نیاز به دریافت کمک از حداقل یک زن و شوهر از بعید نامزدها ادعا. حق با او بود. ستاره ها نیاز به رهبری راه, اما آنها نمی تواند انتظار می رود به انجام همه چیز را.

کریس Colabello شد تورنتو قهرمان گمنام در سال 2015 با بیرون آمدن از جایی به آمار .321 و مارکو استرادا رفت از مسکن به مشروع مقابل خط استارت. هارون سانچز انتقال از اغل گاو یا حشم در سال 2016 و به پایان رسید تا تبدیل شدن به جیز' با ارزش ترین بازو در حالی که چیدن تا لیگ آمریکا عصر عنوان.

اگر جیز آبی در حال رفتن به هر گونه امید reliving کسانی که پس از فصل آنها نیاز تعجب مشابه و یا دو در سال 2020 است. در اینجا نگاهی به برخی از خواب نامزدها:

دنی Jansen

25 سال رز از طریق افراد زیر سن قانونی به دلیل خفاش اما هنگامی که او وارد تورنتو شد دفاع از او که ایستاده بود با Jansen نام بودن فینالیست برای جایزه دستکش طلا در سال 2019. او underperformed در صفحه هر چند ضربه فقط .207 با .279 OBP و او را صرف خارج از فصل کار با اشعه Borucki پدر هم تیمی رایان. دو توسعه قبل از بازی های معمول در حالی که ساخت برخی از ترفند ها را به Jansen نوسان. او یکی از تورنتو بهترین hitters این بهار با .529 متوسط و چهار homers در هشت بازی.

مت کفاش

کفاش می شده اند و تحت فشار به آن را از طریق یک فصل کامل پس از ساخت فقط پنج شروع می شود و در سال 2019 و باید از سود کوتاه تر برنامه. 33-در سال محدود شده است و به 137 1/3 نوبت بیش از سه سال گذشته به لطف مناجات از مسائل مربوط به سلامت. او هنوز هم از مسائل قابل اواسط چرخش قطعه; او 1.57 عصر در 28 2/3 نوبت در سال گذشته و اجازه نمی دهد به دست آورده اجرا در دو بهار ظاهر.

جو Panik

Panik وارد اردوگاه در اوایل این سال به عنوان یک nonroster invitee اما جیز دوست داشت به اندازه کافی از آنچه که آنها را دیدم به خود را تضمین $2.85 میلیون (آمریکا) حقوق و دستمزد تنها چند روز پس از این فصل به تعویق افتاده بود در اواسط ماه مارس. Panik نقش است تا در هوا — Biggio و ❄ قفل شده است به شروع کار در پایه دوم و shortstop بود — اما او می تواند به نوبه خود به این سال نسخه ای از اریک Sogard. 29 سال است که حرفه ای .271 hitter وظیفه و دشوار است به اعتصاب. Panik توانایی برای قرار دادن توپ در بازی ممکن است به اندازه کافی برای متقاعد کردن باشگاه به آزمایش با Biggio در مرکز میدان در برخی از نقطه در این سال است.

اردن Romano

بیشتر وجود دارد عدم قطعیت در جیز' اغل گاو یا حشم از هر نقطه در این فهرست هستند. جانباز کن Giles باقی خواهد ماند و نزدیک اما آن باقی مانده است دیده می شود چگونه مدیر چارلی Montoyo را پر از وسط نوبت. جانبازان آنتونی باس و رافائل Dolis به احتمال زیاد خواهد شد اولین شکاف در بالا و اهرم نقش اما با اکثر صعودی ممکن است رومانو. برخی از افراد در سازمان صحبت شد در مورد 27 ساله به عنوان یک آینده نزدیک در سال گذشته با بالا خود را-90s سرعت و نوسان-و-miss توانایی. صدمات خط خارج رومانو rookie فصل اما او به پایان رسید و با 21 strikeouts در 15 1/3 نوبت.

تراویس شاو

شاو است که یک انتخاب واضح به عنوان یک bounceback نامزد شده است. 30 سال به طور متوسط 32 homers و 94 RBIs برای Brewers در سال 2017 و 2018 قبل از ساخت یک سری از بیماری توصیه می شود تغییرات به نوسان خود را. شاو تا به حال یکی از بدترین فصول با هر بزرگ-لیگ hitter وظیفه در سال 2019 با .157 متوسط و .551 OPS. او را زده 89 بار در 230 در خفاش. تورنتو نیاز به قابل اعتماد مشت زن به جای رفتگان جاستین Smoak. شاو دارای استعداد بود که مرد اما او فقط به عنوان به راحتی می تواند تبدیل به یک نامزد می شود کاهش یافته است از فهرستی از یک ماه به فصل.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

محترم اشاره

ترنت تورنتون بود پرتاب به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی در سازمان زمانی که اردوگاه تعطیل شد. این مرد 26 ساله به نظر می رسد برای کنترل بیش از نقطه نهایی در چرخش است اما در حال حاضر می تواند در صورت تمدید رقابت از rehabbing Ryan Borucki. تورنتون 4.84 دوران در سال 2019 شد کمی underwhelming اما او به طور متوسط تقریبا یک strikeout هر زمین باز یافته و باشگاه معتقد است که وجود دارد بیشتر پتانسیل بکر به کشف ... نام دیگری برای نگه داشتن یک چشم بر حق است-hander توماس هچ که زیر آن نوشته شده 2.80 عصر در دو-پس از یک جیز امن او را در اواسط فصل برای مقابله مسکن دیوید فلپس ... در این موقعیت بازیکن سمت چشم انداز سانتیاگو اسپینل ارائه می دهد وعده اما نیاز به یک آسیب به❄, Biggio یا Panik قبل از گرفتن یک فرصت واقعی.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب