کانادا و آمریکا و مکزیک گسترش مرز محدودیت

توسط ROB GILLIESتورنتو (AP) — ایالات متحده آمریکا, کانادا و مکزیک به توافق تمدید موافقت نامه های خود را به نگه

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط ROB GILLIES

تورنتو (AP) — ایالات متحده آمریکا, کانادا و مکزیک به توافق تمدید موافقت نامه های خود را به نگه داشتن خود را به اشتراک گذاشته مرزهای بسته های غیر ضروری سفر به ماه ژوئن 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: مرز یک منبع آسیب پذیری پس از توافق تمدید خواهد شد توسط یکی دیگر از 30 روز. کانادا محدودیت اعلام شد در 18 مارس و تمدید شد در ماه آوریل است.

ترودو گفت: کانادا استانی رهبران به وضوح می خواستم برای ادامه این اقدامات است.

"این خواهد شد نگه داشتن مردم در هر دو کشور ما امن است." ترودو گفت.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین تایید پسوند اما نگاه به جلو به آن نهایی پایان گفت: "ما همه چیز را می خواهید به عقب بر گردیم به حالت عادی است."

"ما عاشق کانادا, بنابراین ما در حال رفتن به صحبت کردن می شود و در زمان مناسب ما باز خواهیم کرد که بسیار به سرعت. است که به راحتی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. از او پرسیده شد که اگر باز سفر می تواند رخ دهد قبل از ژوئن 21 و او پاسخ داد که آن می تواند.

اما بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. ایالات متحده بیشتر مورد تأیید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیش از هر کشور در جهان هر چند خود سرانه اعداد و زیر بسیاری از کشورهای دیگر.

بعد سه شنبه مکزیک امور خارجه گفت: از طریق توییتر شنبه پس از بررسی گسترش COVID-19 در مکزیک و ایالات متحده دولت تا به حال تصمیم به ترک این محدودیت اجرا مارس 21 بدون تغییر.

این بیانیه می گوید: "هر دو کشور ادامه خواهد داد هماهنگی بهداشت اقدامات در مرز منطقه است."

اقدام وزیر چاد گرگ گفت غیر ضروری سفر را اجازه داده نمی شود تا زمانی که دولت معتقد است که انجام این کار امن و مطمئن است.

"ما شده اند در تماس با کانادا و مکزیک همتایان و آنها نیز معتقدند که گسترش این محدودیت ها این است که محتاطانه در این زمان" گرگ در بیانیه ای گفت.

ضروری مرزی کارگران مانند بهداشت و درمان حرفه ای هواپیمایی خدمه و رانندگان کامیون هنوز مجاز به عبور. رانندگان کامیون در حال انتقادی به حرکت آنها در مواد غذایی و محصولات بهداشتی در هر دو جهت. خیلی از کانادا عرضه مواد غذایی می آید از و یا از طریق ایالات متحده

آمریکایی ها که در حال بازگشت به آمریکا و کانادایی که در حال بازگشت به کانادا نیز معاف از مرز بسته شدن.

کانادا می فرستد 75 درصد از صادرات آن به آمریکا و حدود 18 درصد از آمریکایی-صادرات به کانادا. آمریکا-کانادا مرز جهان طولانی ترین بین دو کشور است.

خواسته در مورد امکان تست در مرز و تماس با ردیابی زمانی که از مرز می کند به طور کامل بازگشایی ترودو گفت: مسئولان باید با توجه خود را یک ماه دیگر به بررسی آنچه که مورد نیاز است.

"این در حال انجام پرسش" ترودو گفت. "اما حتی در حال حاضر ما می دانیم که ما نیاز به کار بیشتر به اطمینان حاصل شود که مسافران که در حال بازگشت از خارج از کشور یا از ایالات متحده به عنوان کانادایی ها به درستی به دنبال دارد به درستی جدا شده و نمی شوند بیشتر بردار برای گسترش COVID-19,"

___

نویسندگان AP, Darlene Superville در واشنگتن و ماریا Verza در شهر مکزیک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب