امیدوارم که نوار صبحانه صاحبان بیش از خوشحال گنوم تغییر نام آن گنوم

سلام St. Paul چگونه در مورد برخی از رستوران خوب چه خبر ؟ رستوران برایان و سارا Ingram صاحبان جامعه فکر امید نو

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

سلام St. Paul چگونه در مورد برخی از رستوران خوب چه خبر ؟

رستوران برایان و سارا Ingram صاحبان جامعه فکر امید نوار صبحانه خواهد بود مصرف بیش از سابق مبارک گنوم فضا در کلیسای هیل دادن به آن بسیار نیاز روز کردن و تغییر نام آن به سادگی گنوم.

"ما در حال رفتن به آن را تغییر دهید اما برخی از گره به آنچه در آن بود" برایان اینگرام گفت.

لوگو برای گنوم رستوران های جدید است که اقامت در سابق مبارک گنوم فضا در کلیسای سنت پل هیل. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

مثلا پاسیو از سلبی خیابان رستوران همواره یک نقطه کانونی بود اما گسترش در یک نوع هاج خپل شیوه ای. اینگرام گفت: آنها را به بیرون از فضا که دارای سه سطح در حال حاضر یکی از بسیار سرد, سطح, آن را هنوز هم یک شومینه در فضای باز اما همچنین صندلی برای حدود 160 و حتی فضا برای میزبانی, هوای آزاد, فیلم وقتی که ممکن است دوباره.

اینگرام گفت: او همیشه دوست داشت خوشحال گنوم و نگاه آبجو خود برنامه به عنوان الهام بخش, زمانی که او باز جدید بوهمیا (که او دیگر یک شریک). بنابراین هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از هنر و صنعت آبجو در شیر, اما همچنین در اشاره به تغییر سلیقه مصرف کننده شراب; محلی و قهوه از جمله نیترو قهوه; و کوکتل.

"همه چیز ما را بریزید خواهد بود در شیر" اینگرام گفت. آنها در حال برنامه ریزی برای 120 نفر از آنها را.

تا آنجا که به مواد غذایی می رود آن خواهید بود یک به روز رسانی supper club مفهوم با تاکید بر پنیر و charcuterie پلاتر — وجود خواهد داشت یک پنیر نمایش زمانی که شما راه رفتن در. بلکه "این واقعا سرد رو باز ساندویچ" با استفاده از گوشت (بوقلمون و مرغ و گوشت گاو) بوداده در تف و نازک.

اما آن را هنوز هم گنوم بنابراین باید یک همبرگر بزرگ دیگر مواد غذایی راحتی و آخر هفته صبحانه برنامه.

طبقه بالا رستوران که قبلا خصوصی فضای رویداد خواهد بود یک غول سالن آبجو با برخی از ایستگاه اتش نشانی عناصر به رسمیت شناختن ساختمان اصلی هدف. شما هنوز هم قادر به آن را ذخیره اما فضا را خیلی بیشتر با استفاده از این راه است.

این طرح قبل از coronavirus ضربه بود برای باز کردن در پایان ماه ژوئن با Firkin متحرک از صمیم قلب ترک آبجو جشنواره اختصاص داده شده به آبجو سالخورده در بشکه اغلب حاوی بد بو و طعم.

اینگرام گفت: آنها هنوز هم برگزاری جشنواره زمانی که آن را بی خطر است اما شامل بشکه در سن سبز, شراب و کوکتل در مخلوط. آه و نگه داشتن خود را با نام تجاری اینگرام گفت: او را با استفاده از درآمد حاصل از این مراسم به ادامه تغذیه افرادی که تماس به صورت رایگان در وعده های غذایی هر روز از امید صبحانه به عنوان آن را در عمل به عنوان یک جامعه آشپزخانه در طول بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب