داجرز و فرشتگان می گویند برگزاری بازی بدون طرفداران نیاز گسترده پرسنل

لس آنجلس—قبل از همه گیر برگزاری یک بازی بیس بال در ورزشگاه طفره زن لازم است "یک سمفونی از صدها و صدها و صدها ن

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

لس آنجلس—قبل از همه گیر برگزاری یک بازی بیس بال در ورزشگاه طفره زن لازم است "یک سمفونی از صدها و صدها و صدها نفر از مردم" در کلمات استن Kasten تیم رئیس جمهور و رئیس اجرایی.

اگر بیس بال می گرداند این است که ارکستر فیلارمونیک همگرایی از بازیکنان و مربیان و مدیران هیات های پزشکی, رسانه, باشگاه وانجمن مسئولین ushers, فروشندگان, concessionaires امنیتی نگهبانان پارکینگ مسئولین لوله کش و برق خواهد بود به کاهش ورزشگاه-کارمند معادل یک کوارتت زهی.

طرفداران انتظار می رود که حذف شدند از شروع یک مختصر 2020 فصل, آیا بازی ها را در خانه پارک با لیگ تقسيم 10-تیم بخش منطقه ای (به طور فزاینده ای به احتمال زیاد); بازی ها در فلوریدا و تگزاس و آریزونا (تردید); یا 30 تیم آغاز بازی در منطقه ققنوس (بسیار بعید است).

که از بین بردن نیاز برای بخش عمده ای از 1800 نفر یا بیشتر تماشاگر مربوط به ورزشگاه کارکنان Kasten و فرشتگان تیم رئیس جمهور جان Carpino می گویند مورد نیاز برای به طور منظم فصل بازی های خانگی است.

در تلاش برای کاهش قرار گرفتن در معرض و ممکن است گسترش از coronavirus لیگ اصلی بیس بال است که انتظار می رود به حد ورزشگاه دسترسی به "ضروری پرسنل." اما چه کسی خواهد بود ضروری در نظر گرفته شود و چه کسی نمی خواهد ؟

این لیست به احتمال زیاد بیش از انتظار در نگاه اول.

"آن را تبدیل به یک مدل ریاضی — بیشتر مردم شما را بیشتر در معرض خطر از کسی یا داشتن ویروس و یا گسترش ویروس" Carpino گفت. "من بوده ام به دنبال در چگونه ما می تواند این کار را بدون طرفداران شما در حفظ و تفکر" ما کسی نیاز ندارد.'

"سپس شما را مانند آنچه در مورد امنیت ؟ اوه آره. آنچه در مورد آشپز در محل باشگاه وانجمن اتاق ناهار خوری ؟ اوه آره. چه در مورد یک امار شناس? اوه آره. چه در مورد یک ویدیو مرد ؟ اوه آره. قبل از شما آن را بدانید شما باید سه ده آه yeahs. من نمی دانم که چگونه به آن حمله تقریبا."

Kasten گفت: بنا شده است کار بر روی مدل برای "ضروری" بازی خدمه اما با هیچ برنامه ای و یا تاریخ برای راه اندازی بصورتی پایدار و محکم در محل وضوح باقی مانده است دشوار است.

"به محض این که آن را آمد تا ما شروع به نگاه کردن به آن و آن را درست مانند هر چیز دیگری — ما هنوز سوالات بیش از پاسخ" Kasten گفت. "این رفتن به بستگی دارد که چه راهنمایی ما داده می شود از بیس بال از شهرستان و دولت در چه محدودیت های اعمال شده برای ما به یک بازی بدون طرفداران."

MLB مقامات شده اند در تماس مداوم با تیم های بازیکنان ارتباط و کارشناسان پزشکی به عنوان آنها تدوین و فرموله کردن یک مسیر رو به جلو اما لیگ است "نه آماده برای رفتن در عمق در مورد این موضوع در این زمان" یک سخنگو گفت: این هفته است.

"من با تکیه بر جهت از MLB آن چیزی است که آنها در حال صحبت کردن در مورد nonstop هفت روز هفته" فرشتگان مدیر کل بیلی Eppler گفت. "آنها درخواست باشگاه برای بازخورد آنها داناترین بسیاری از این سوالات و آنها را به آمده تا با زیرساخت قرار می دهد که سلامت و ایمنی بازیکنان و مردم در اطراف آنها را در خط مقدم از هر تصمیم گیری."

Kasten و Carpino گفت: آنها انتظار دارند MLB موضوع به یک مجموعه کامل از دستورالعمل ها را به تیم با محدودیت در تعداد و نوع لباس و غیر لباس پرسنل مجاز در ورزشگاه.

هر دو مدیران برآورد "ضروری" گروه نیاز به حداقل 100 نفر متشکل از 30-35 بازیکنان یک مدیر 11-12 مربیان و کادر پزشکی از 10-12 — از جمله پزشکان و مربیان ورزشی و قدرت-و-مربیان تهویه — تجهیزات manager چهار یا پنج باشگاه وانجمن مسئولین دو تصویری-اتاق هماهنگ یک سفر دبیر و یک تعداد انگشت شماری از جلو دفتر مدیران.

"وجود خواهد داشت محدودیت در (محل باشگاه وانجمن مسئولین)? آیا هر دو تیم باید به همان تعداد از مربیان و پزشکان و X-ray تکنسین و یا خواهد شد تیم میزبان با ارائه آنها را؟" Kasten گفت. "قرار ما به کار scoreboards? آیا ما نیاز به یک آدرس عمومی گوینده?

"پس از آن وجود دارد که تمام جهان را از رسانه ها. وجود دارد محدودیت در تعداد مجاز در یک استادیوم ؟ آیا استخر گزارش? چگونه ما (نگه داشتن خبرنگاران) جداگانه? وجود مصاحبه های شخصی و یا هر چیز مبتنی به مطبوعات ، من نمی دانم. آه ما رو سوال, مرد, بسیاری از سوالات."

یک رویکرد خواهد بود به یک حباب در حباب — محدود کردن دسترسی به زمین و محل باشگاه وانجمن به یک گروه و در حالی که اجازه دادن به دیگران برای دسترسی به این ورزشگاه تنها.

سابق گروه شامل کسانی که در بالا ذکر شد و همچنین چهار داوران یک MLB تصویری-مانیتور اتاق دو یا سه دارو-تست در روز آزمون در حال اداره یک باشگاه وانجمن گارد امنیتی شش تا 12 زمینه-اعضای خدمه یک تعداد انگشت شماری از کارکنان و خدمه تمیز کردن.

گروه دوم می تواند شامل رسانههای رادیو و تلویزیون و از اعضای خدمه نویسندگان رسمی scorekeeper P. A. گوینده بیاد و تصویری هیئت مدیره اپراتور, رسانه, روابط, مقامات, بازی بیس بال, تجهیزات توزیع کنندگان تسهیلات خدمه نگهداری از لوله کش و برق تکنسین های تهویه مطبوع و مکانیک و — حداقل در مورد ورزشگاه طفره زن — ارگ دیتر Ruehle.

"حتی در حال حاضر با ورزشگاه بسته شده و ما باید حداقل شش نفر وجود دارد هر روز" Carpino گفت. "و ما هنوز امنیت در سایت."

اگر MLB تحمیل محدودیت های سفت و سخت در ورزشگاه دسترسی به آن می تواند تلویزیون و گوینده رادیو پخش بازی ها از خارج از سایت استودیو و نویسندگان جلد بازی کردن تلویزیون بعد از بازی مصاحبه های انجام شده از طریق ویدئو چت.

یک منطقه هیچ کس می خواهد به امساک کردن در این است که نیروی انسانی پزشکی.

"شما باید مهارت-توسعه جانبی است که خود را در زمینه مربیگری و پزشکی جانبی است که شما درمانگران فیزیکی ورزشی, مربیان, فیزیوتراپ, ماساژ درمانگر" Eppler گفت. "و در تمام این مدل هنوز هم ما در حال صحبت کردن در مورد بازی یک بازی فیزیکی است که نیاز به یک استاندارد خاص از مراقبت و شما نمی خواهید به نگاهی که به دور از خود ورزشکاران است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

موضوع دیگری MLB باید آدرس: در صورتی که هیچ جزئی لیگ فصل تیم را مجبور به حمل تاکسی جوخه حداقل 15-20 بازیکنان که نیاز مربیگری, مراقبت های پزشکی, آموزش های ورزشی و بازی — با داوران — به ماندن تیز.

آنها کار کردن و بازی در خانه و ورزشگاه تا حد زیادی افزایش تعداد مردم در حباب و یا در یکی دیگر از امکانات?

"این یک مقدار زیادی از قطعات متحرک" Carpino گفت: "اما من احساس می کنم مثل MLB است که قطعا در آن و نگاه کردن به همه چیز و ما به دنبال در آنها به هر جهت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب