Dear Abby: حساس سوال برگ عزادار مادر لال

DEAR ABBY: دختر من به طور غیر منتظره درگذشت اخیرا. یک "دوست" به نام امروز و احوال (قرنطینه, مواد غذایی, مواد غ

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

DEAR ABBY: دختر من به طور غیر منتظره درگذشت اخیرا. یک "دوست" به نام امروز و احوال (قرنطینه, مواد غذایی, مواد غذایی حیوان خانگی و غیره). سپس او از من پرسید ترین دلسردکننده سوال: "آیا شما 'ژوئن' با شما؟" من floored بود. بسیاری از افکار آمد عجله من در یک بار. ژوئن غیر فعال بود پس از تولد. او رفت و برای زندگی در یک خانه گروهی از نه سال پیش. دوستان من می دانستم که او به ارمغان آورد به خانه برای تعطیلات آخر هفته.

پس از من صحبت نمی کنم برای چند دقیقه او پرسید: در یک اذیت تن "آیا شما برو به دریافت او خاکستر یا نه؟" (به عنوان اگر او را خاکستر با من راحتی ؟ آن نیست!) ابی من نمی دانم چه بگویم. سوال خود را ناودان من در برابر دیوار. من زیر لب پاسخ گفت: من تا به حال برای رفتن و آویزان است.

من تلاش خودم را باور او به معنای چیزی جز نگرانی, اما من نمی توانم به نظر می رسد به خودم بر این باورند که کلمات او نیست عمد بی رحمانه است. من احساسات گرم برای او تغییر کرده به چیزی زشت است. من هنوز نفس نفس زدن. افکار خود را? — عزادار مادر

عزیز عزادار مادر: اجازه بدهید زن کامل 10 در کوردلی متر است. او بی نزاکت اما او ممکن است نه به معنای نامهربان. فکر من این است که شما وضعیت به کار گرفته و همچنین شما می توانید از او سوال سمت چپ شما قابل درک و پا به حالت صاف. اما من می خواهم که او را متفاوت است. من می خواهم که پاسخ داد: "چرا شما بپرسم ؟" و اجازه دهید او توضیح خودش.

DEAR ABBY: خواهر بزرگتر من اذیت من از زمان ما پدر و مادر طلاق گرفته است. من در مدرسه ابتدایی بود و او در مدرسه. ما در حال حاضر بزرگسالان و بازنشسته شد. فرم خود را از قلدری در حال حاضر به غیر از من. آن آغاز شده و با اعلام به من که من به تصویب رسید و به پیشرفت گفت: در مقابل من "بیایید با هم یک خانواده ریونیون" و دعوت من.

زمانی که پدر ما فوت کرد او خود را مجری. او نشان داد به خواهر اما نمی خواهد اجازه می دهد من به آن را ببینید. بله من در را به عنوان یک برابر است. او گفت: وکیل من یک نوه که من گرفتار و اصلاح شود.

وقتی به من گفت من قدیمی ترین خواهر من احساسات صدمه دیده بودند او من را متهم به حسادت و به من مسدود شده در رسانه های اجتماعی. آن را سخت به خلاص چون من هیچ دیگر خانواده اما من را مشغول نگه دارید در دیگر محافل اجتماعی. من قادر به بچه ها و یک کودک من به تصویب رسید که مشغول کار در یک ایالت دیگر, پس از آن فقط شوهر من و من در حال حاضر.

من سعی کردم برای سال های سال به خوبی و به منظور کمک به عنوان بسیاری که ممکن است. من می دانم که من هیچ کار اشتباهی انجام داده. من باید جستجو کرد روح من به این ببینید که چرا من سزاوار این درمان است. من نمی دانم! باید فقط با اجازه از خانواده من پس از حداقل دو تا از سه خواهر به نظر می رسد می خواهید به اجازه از من ؟ — از سمت چپ در فلوریدا

عزیز از سمت چپ: بله شما باید. Disengaging از احساسی سوء استفاده خواهر که با شما رفتار ظالمانه خواهد بود سالم برای شما. حفظ یک رابطه با کسی است که در آن باز است.

من توصیه کرده اند که بیش از یک بار در این ستون است که گاهی اوقات لازم است برای ایجاد یک خانواده از خود اگر شرایطی جلوگیری از یک ارتباط معمولی با یک فرد خانواده تولد. شما و شوهر خود را باید ادامه انشعاب اجتماعی است. من پیش بینی است که هنگامی که شما حرکت در این جهت به شما خواهد شد به مراتب شادتر از شما هستند.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن