سرخپوستان پوشیدن جاده کشباف در خانه, درب بازکن, به افتخار اقلیت - Fri, 24 Jul 2020 PST

کلیولند — خود را برای تاخیر در خانه, درب بازکن, سرخپوستان انتخاب برای پوشیدن لباس آبی رنگ خود را در جاده کشباف

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

کلیولند — خود را برای تاخیر در خانه, درب بازکن, سرخپوستان انتخاب برای پوشیدن لباس آبی رنگ خود را در جاده کشباف با "کلیولند" در جبهه به عنوان یک متحد بیانیه همبستگی برای اقلیت ها به عنوان تیم اندیشد تغییر نام.

صاحب پل دولان به تازگی اعلام کرد که حق رای دادن است و با توجه به تغییر نام آن از سرخپوستان است که این باشگاه نام مورد پس از سال 1915. به طور معمول این تیم می پوشد سفید کشباف با "سرخپوستان" در سراسر قفسه سینه در خانه.

همه ستاره shortstop فرانسیسکو Lindor گفت: این بازیکن تصمیم گرفت در سوئیچ پس از ملاقات در اوایل این هفته با دولان به بحث در مورد پتانسیل تغییر نام و همچنین روابط و عدالت اجتماعی است.

Lindor این صورت از حق رای دادن است که تنها تحت قرارداد از طریق 2021 تاکید حرکت بود و نه انگیزه های سیاست است. او گفت: این به معنای اذعان به تمام اقلیت ها.

"ما می دانیم که تغییر به علت است و زمان آن است" Lindor گفت: قبل از سرخپوستان میزبانی Kansas City Royals در میدان پیشرو. "اما من معتقدم که تغییر مثبت اتفاق می افتد. درخشان نور در آن اقلیت ها و افرادی که نیاز به آن بسیار مهم است.

"این چیزی است که ما انجام وجود دارد – آوردن نور افکن بر روی این افراد اقلیت که نیاز به ویژه در آنها به طوری که صدای آنها شنیده می شود. تغییر مثبت اتفاق می افتد. ما با توجه به آن است."

مدیر تری Francona ستایش بازیکنان خود را برای انجام کاری خاص برای درب بازکن و برای انجام چیزی است که آنها به آن اعتقاد داریم.

"ایده این است که نمی شود بی احترامی ایده این است برای ایجاد یک نقطه و من فکر می کنم این یک راه خوب برای انجام این کار گفت:" Francona اضافه کردن لیگ قوانین ممکن است منع سرخپوستان از پوشیدن لباس دوباره در خانه است.

سرخپوستان اوایل این ماه اعلام کرد که آنها با توجه به تغییر نام برای این تیم است که سرخپوستان برای 105 سال است. در روز پنج شنبه دولان به جزئیات بیشتری در این تیم روند رو به جلو و گفت که او در نظر دارد برای دیدار با گروه های بومی آمریکا برای دریافت بازخورد.

قبل از زمین برای اولین بار یک گروه اعتراض در خیابان های اطراف ورزشگاه به تماس برای این تیم نام خود را به تغییر و حذف همه بومی آمریکا تصاویر.

حتی اگر پوشیدن آبی کشباف در خانه فقط یک بار چیزی Lindor گفت: این حرکت می تواند تاثیر داشته باشد.

"این یک شروع خوب," او گفت:. "این فقط می تواند به ما امیدواریم که تغییر انجام خواهد شد. ما فقط می توانیم همه چیز را تغییر دهید توسط مردم اذعان و آموزش خود را که تغییر است با توجه و به رسمیت شناختن است که وجود دارد برخی از مناطق در زندگی هستند که نه راست و نه به جایی که آنها نیاز به.

"این یک بیانیه است. من ایستاده هم تیمی های من. من ایستاده اقلیت ها و افرادی که نیاز به توجه. ما وجود دارد. این یک شیوه زندگی است. این چیزی است که نه فقط امروز. ما می خواهم برای ادامه به انجام آن در تمام سال و در سال آینده و بقیه از زندگی ما است.

"ما در حال مبارزه با مبارزه برای ما. ما در حال مبارزه با مبارزه برای آینده ما است."

قبل از بازی سرخپوستان عینک سیاه و سفید تی شرت که گفت: "پایان نژادپرستی" در جبهه ها و "برابری" در پشت.

Lindor گفت: این تیم استقبال فرصتی برای جلب توجه به مسائل اجتماعی.

"به عنوان یک تیم بزرگ پلت فرم همه ما مسئول هستیم به آگاهی و اجازه دهید جهان می دانم که ما باید برای پایان دادن به نژاد پرستی," او گفت:. "ما یک بزرگ نور افکن قادر به آگاهی که به جهان است. ما لازم نیست برای رفتن به خارج وجود دارد و مبارزه با, اما تظاهرات غیر خشونت آمیز مانند این هستند قادر به مبارزه با مبارزه بدون آوردن خشونت و فقط ابراز احساسات ما آن را بخش بزرگی از آنچه که ما انجام دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب