گونه های این ماه: فراموش-Si-Dos - Tue, 12 Jun 2020 PST

یکی از اهداف اصلی است را توجه به تولید کنندگان از محصولات است که شما خرید. به طور سنتی شده است کشاورز که شروع

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

یکی از اهداف اصلی است را توجه به تولید کنندگان از محصولات است که شما خرید. به طور سنتی شده است کشاورز که شروع روند چگونه ما دریافت هر گونه محصول کشاورزی. با من مزرعه که تنها منبع درآمد برای بیش از 30 سال من می دانم دست اول آنچه در آن طول می کشد به یک محصول زندگی به جدول.

در روزهای اولیه قانونی شاهدانه صنعت دیدم اولیه سرمایه گذاری به عنوان تولید کنندگان قرار داده و خود را "کلنگ و بیل" به جریان قبل از هر گونه بازگشت خواهد بود. مانند دیگر کشاورزان حشیش رشد است که در ابتدای زنجیره تامین است.

در روزهای اولیه از واشنگتن حقوقی بازار تولید کنندگان با ایده های بالا قیمت عمده فروشی شد و به زودی به ارمغان آورد به واقعیت با بازده بسیار پایین تر از انتظار می رود. باقی مانده تولید کنندگان مجبور شده اند به نیشگون گرفتن و کشیدن و خود را هرس مدل کسب و کار متناسب با سود پایین در حالی که همچنین پالایش خود را روش در حال رشد و حفظ کیفیت محصول به طور فزاینده تبعیض آمیز خریداران.

استفانی بره فروش و دستیار مدیر عملیات در آبی ریشه های, ویژگی های با کیفیت بالا از آبی ریشه' محصولات به تعدادی از چیزهایی که از رشد در کوکو (جاذب محصول جانبی از نارگیل) با استفاده از ترکیبی از چراغ های طراحی شده برای ایجاد محیط مناسب برای گیاهان است.

یکی دیگر از اهداف من این است که برای کمک به برطرف کردن اطلاعات غلط و ننگ اطراف ماری جوانا. با کمک از هر دوره رشد, خرده فروش, نویسنده و شاهدانه کاربر ما در مجموع به دست آوردن یک قوی تر صدا در آوردن این گیاه جادویی از سایه. یکی از بزرگترین جهش ها در طول این های اخیر بحران بهداشتی است که واشنگتن تعیین شده از شاهدانه به عنوان یک ضروری صنعت تنها چند سال پس از ایالت قانونی است.

ظاهر: این خاص نمونه Do-Si-Dos از آبی ریشه به نظر می رسد مانند جواهر در روشن آن مورد است. به سادگی کمرنگ بنفش برگ بودند در تقابل با کلی زیتون سبز گل فلفلی به شدت با پرتقال طلایی مادگی. جوانه ترتیب داده بودند و در چه شبیه یک مارپیچ دوگانه و آن را در زمان در حالی که قبل از تصمیم به شکستن این دید زیبا به منظور رسیدن به مرحله بعدی است. همه کرک و دست نخورده باقی مانده به عنوان شواهد به مراقبت های گرفته شده در اداره طرمرس. این توجه به جزئیات است که حفظ ترپن اطمینان بیشتری تجربه کلی.

عطر: روشن citrusy آهک اعتصاب برای اولین بار به دور آشکار طراوت. به دنبال این است که با قدرتمند زندگی می کنند رایحه های غنی کره زمین است. اما آنچه غالب از طریق بینی و خشک ضربه قوی خشک اسطوخودوس آوردن یک اثر آرام بخش حتی قبل از روشنایی ،

اثرات: این مطالعه از چهره خاموش OG و دختر پیشآهنگی کوکی ها به یک تعادل خوب در بالا بدون در نظر گرفتن دوز. آنچه می تواند اثرات مواد مخدر از چهره خاموش است جبران سادگی توسط دختر پیشآهنگی کوکی ها ترک یک ذهن روشن و آرام بدن. اجازه ترپن راهنمای THC برای آنها در نظر گرفته شده مسیر و سوزن سوزن شدن اثرات آغاز و در انگشتان پا و خزش به آرامی به سمت بالا. استراحت و لذت بردن از احساس به عنوان آن می تواند حداقل 30 دقیقه قبل از بدن و ذهن می آیند به همگام سازی. فراموش-Si-Dos به خوبی کار می کنند برای از بین بردن استرس و اضطراب در حالی که ارائه یک درمان برای تنگ یا درد عضلات. روشن و وضوح ذهن را باید فقط در لبه سمت راست در گردهمایی های اجتماعی و یا عمیق فلسفی. بهترین لذت می برد بعد از آن در روز هنگامی که اوقات فراغت است که فعالیت اصلی.

ریک Misterly است واشنگتن ساکن است که علاقه شاهدانه قدمت آن به دهه 1960 و به او گرفته شده است در سراسر جهان. او شاهدانه و حشیش متصدی سبز انبار مزارع در Addy.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب