چرا عمده ورزش ممکن است خطر comebacks در طول همه گیر

یک بار دیگر اظهارات وارد تورنت, اگر چه این زمان آنها در مورد تولد دوباره و نه لغو.NBA شد برنامه ریزی برای شروع

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

یک بار دیگر اظهارات وارد تورنت, اگر چه این زمان آنها در مورد تولد دوباره و نه لغو.

NBA شد برنامه ریزی برای شروع دوباره در اواخر ماه جولای. NHL اعلام حذفی مسابقات را از طریق تابستان است. MLB شد ادامه مذاکرات با بازیکنان خود را برای کوتاه فصل است. NFL در حال حرکت بود به سمت باز کردن امکانات آموزشی. فوتبال لیگ برای هر دو مردان و زنان در آمریکای شمالی تکمیل شد برنامه ریزی برای تابستان مسابقات. ردیف بالا لیگ فوتبال در انگلستان و ایتالیا و اسپانیا اعلام کردند که از سرگیری بازی در ماه ژوئن.

پس از ماه پر از بدبینی تردید آرام برنامه ریزی و عدم اطمینان در مورد اینکه آیا ورزشی مهم خواهد دوباره اتفاق می افتد در سال 2020 تقریبا هر ورزش آماده شد به ارائه کار نامه با بازیکنان می تواند مذاکره و مقامات بهداشت عمومی مطرح شده بدون اعتراض.

بازیکن نمایندگان مقامات لیگ وکلا و مشاوران کسب و کار که از نزدیک با کار آنها می گویند که تغییر ناگهانی ناشی از ترکیبی از تغییرات چشمگیر چند می تواند پیش بینی یک ماه پیش.

شده است وجود دارد افزایش در دسترس بودن تست است که اجازه داده است برخی از لیگ ها مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر به امن تمام کیت های آنها باور دارند که آنها نیاز دارند. نیز وجود دارد به مراتب بیشتر دنیوی تحولات است. لیزا بیرد, کمیسر ملی فوتبال زنان لیگ گفت: نهایی رکن اصلی برای لیگ برنامه ریزی شده بود به دست آوردن تایید از آن شرکت های بیمه.

"علم پیشرفته" Mark Cuban, صاحب دالاس ماوریکس نوشت: به تازگی در یک ایمیل. "ما می دانیم که بیش از آنچه ما قبل از انجام, و فقط صحبت شخصا انتظار من این است که علم را ادامه خواهد داد برای پیشرفت رو به جلو با درمان های تست و واکسن. من در واقع بیشتر خوش بینانه در مورد واکسن آینده زود تر از آنچه که دیگران انتظار دارند."

نه هر کس است که به عنوان صعودی به عنوان کوبا در مورد چشم انداز برای یک واکسن با بسیاری از کارشناسان یکی گفت: نمی توان به طور گسترده ای در دسترس حداقل تا اوایل سال آینده. و در حالی که آزمایش افزایش یافته است و هر دو سطح ملی و در سخت ترین-آمار مناطق آن باقی مانده است در زیر سطح است که برخی از اپيدميولوژيستها می گویند مورد نیاز است برای کمک به کاهش شیوع آینده.

اما با بازگشایی برنامه های در دست انجام در تمام 50 ایالت و مقامات منتخب و مردم مشتاق برای فعالیت های کسب و کار به از سرگیری لیگ مقامات تا به حال رشد معنا که وجود دارد خواهد بود حداقل مخالفت اگر معبودی با برنامه.

همچنین افرادی که از نزدیک با این لیگ و صاحبان تیم گفت: عواقب مالی از بازگشت بالقوه میلیاردها دلار ضرر در سراسر لیگ های ساخته شده تلاش برای بازگشت حیاتی است.

"اقتصاد گم شده کل فصل فقط واقعا بد" گفت: اروین Raij co-رئیس هیئت ورزشی تمرین قانون در O'Melveny & Myers که در تماس مداوم با تعداد زیادی از تیم مقامات و صاحبان.

در حالی که برخی بازیکنان ابراز نگرانی در مورد ایمنی خود را به خصوص کسانی که با سیستم ایمنی بدن بسیاری از آنها مانند هر دیگر furloughed کارگر است که می خواهد به بازگشت به کار و پرداخت می شود حتی اگر این بدان معناست که انجام این کار بدون معمول همینطور نوه ها از این کار است.

"ما همه در حال رفتن به باید کمی کمتر قضاوت گفت:" آلیسون خطرe یک بازیکن تنیس که به تازگی در شرکت چهار بازیکن در رویداد خصوصی دادگاه در حیاط خلوت یک و مستغلات در فلوریدا بدون معمول تیم پشتیبانی. "ما باید به رول با مشت."

J. C. Tretter به Cleveland Browns مرکز است که رئیس جمهور از بازیکنان NFL انجمن گفت: تمایل به بازگشت قوی بود تا زمانی که آن اتفاق می افتد می تواند با خیال راحت.

"همه ما عاشق بازی فوتبال" Tretter روز جمعه گفت از کلیولند. "ما هم دوست دارم ما هم تیمی ها و خانواده های ما."

بدون در نظر گرفتن عواقب وخیم مالی لیگ رو به رو شد هیچ یک قادر بوده اند به دنبال برنامه ای برای بازگشایی, بدون وعده سریع و گسترده تست.

برای دو ماه لیگ مقامات نمی تواند بحث جدی در مورد دستیابی به تست های لازم بدون دادن تصور نیازهای خود بودند و مهم تر از عموم مردم است.

در طول دو هفته گذشته به عنوان تست شد و بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است و حتی در شهرستانها ویروس به ضربه سخت مانند نیویورک که نگرانی کاهش یافته است. یکی بالا ورزشی صنعت اجرایی که صحبت می کند به طور منظم با رهبران اصلی ورزش گفت: NBA در حال حاضر امن به اندازه کافی تست به صفحه نمایش تمام بازیکنان به عنوان اغلب به عنوان آنها می خواهند. NBA رسمی که نخواست شناسایی شود چرا که این لیگ باز گشت فرایند است که هنوز هم در حال تحول تایید تست مانع پاکسازی شده بود.

بیرد گفت که او تا به حال در نهایت احساس راحتی حرکت رو به جلو هنگامی که کارشناسان پزشکی امضا کردن در یک NWSL برنامه برای تست بازیکنان قبل از آنها می رسند و برای این مسابقات در یوتا دوباره زمانی که آنها نشان می دهد و پس از آن حداقل هفتگی در طول هفته-رقابت طولانی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

برایان مک کارتی سخنگوی NFL گفت: لیگ هنوز کار بر روی آن تست و تامین امنیت لازم کیت.

به عنوان عمده لیگ منتظر لحظه مناسب آنها را تماشا نسکار برگزاری مسابقات گلف مرحله دو رویدادهای خیریه فوتبال اروپا بازگشت و تنیس جلو و یک حیاط خلوت round-robin.

ایالات متحده تا حد زیادی بازگشایی در روزهای اخیر فرمانداران کالیفرنیا و نیویورک بزرگترین متحده به اعمال گسترده stay-at-home سفارشات گفتند که در نظر گرفتن رویدادهای ورزشی بدون طرفداران امید دادن به مقامات لیگ.

حتی بدون هزینه به مرحله بازی ها و پرداخت بازیکنان تیم نیاز به برخی از درآمد برای پوشش هزینه های ثابت.

برخی از صاحبان وام گرفته اند صدها میلیون دلار برای به دست آوردن تیم خود را و یا برای ساخت استادیوم.

متس نیویورک به عنوان مثال پرداخت حدود 50 میلیون دلار (آمریکا) سالانه نسبت به ساخت و ساز بدهی سیتی زمینه است. استن Kroenke که صاحب لس آنجلس قوچ و همچنین NBA و NHL تیم در دنور به تازگی قرض اضافی 500 میلیون دلار از NFL ورزشگاه صندوق در بخشی به تامین مالی ادامه ساخت و ساز از یک استادیوم فوتبال در اینگلوود کالیفرنیا که برنامه ریزی شده است برای باز کردن این سال است.

به گفته افراد آشنا با آن برنامه NFL وزن یک سری از حالات که در آن آن را با هیچ فن و یا با استادیوم ها در سطوح مختلف از تماشاگر ظرفیت.

مک کارتی گفت: لیگ شد "آماده به بازی بازی های 2020 NFL فصل به عنوان برنامه ریزی شده و با افزایش پروتکل ها و اقدامات ایمنی برای همه بازیکنان و پرسنل شرکت کنندگان." او گفت: سلامت لیگ را "تمرکز اصلی."

بازی بدون طرفداران را به سختی خواهد بود نوش دارو.

دروازه درآمد امتیازات و پول دیگر طرفداران صرف در بازی های حساب برای تقریبا 25 درصد از NFL 15 میلیارد دلار در درآمد. بیس بال جمع آوری حدود یک سوم از آن 11 میلیارد دلار از دروازه. اما گرفتن این بازی ها را در تلویزیون تولید کند حداقل برخی از جریان وجوه نقد — و مقدار زیادی از توجه قبل از طرفداران تصمیم به سرمایه گذاری علاقه خود را و درآمد قابل تصرف در جای دیگر.

"شما می توانید جبران برخی خسارات اما این است که در مورد فراتر رفتن از سال 2020" Raij گفت. "آنها نیاز به نگه داشتن طرفداران درگیر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب