100 سال پیش در اسپوکن: منصفه امضای طومار درخواست برای عفو مک دونالد خواهر آنها به اعدام محکوم شده - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

طومار امضا شده توسط 75 اسپوکن شهروندان درخواست شده است که رژیم صهیونیستی. Louis F. هارت اعطای عفو کامل به ماری

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

طومار امضا شده توسط 75 اسپوکن شهروندان درخواست شده است که رژیم صهیونیستی. Louis F. هارت اعطای عفو کامل به ماری مک دونالد یکی از بدنام مک دونالد خواهر و برادر.

او قبلا تبرئه از قتل در قتل W. H. McNutt هنوز بعد او به اتهام جعل و محکوم به یک تا 20 سال برای جعل یک چک گرفته شده از McNutt جسد.

شگفت انگیز ترین چیز در مورد دادخواست? آن گنجانده شده است که با امضای "عملا هر عضو دادگاه عالی منصفه که خانم مک دونالد گناه" از جمله کشیش جان Ovall که به گفته داوران مباشر.

این درخواست باعث شده اخیر تشخيص با "اولیه سل ريوی."

تعدادی از پزشکان گفت که "نزدیک هر سلول مادی کوتاه شدن دست مک دونالد زندگی است."

از rainmaking ضرب و شتم: زمان در حال اجرا بود در حرفه ای rainmaker Charles M. هتفیلد که استخدام شده بود توسط افراتا گندم تولید کنندگان برای تولید مقدار مشخصی از باران در اوایل ماه ژوئن است.

یک روز پیش هتفیلد تا به حال با اطمینان پیش بینی کرد که بارش باران آغاز خواهد شد روز بعد از ظهر. اما یک خبرنگار در افراتا متعاقبا به اطلاع اسپوکن دیلی کرونیکل که یک قطره تا به حال کاهش یافته ظهر.

همچنین در این تاریخ

(از آسوشیتد پرس)

1919: کنگره تصویب 19 متمم قانون اساسی ایالات متحده تضمین حق شهروندان برای رای دادن صرف نظر از جنسیت خود و ارسال آن به دولت برای تصویب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن