وحشی را Zach Parise: کوتاه re-boot معامله نیست بلکه آن چیزی است که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر'

ژاک Parise به طور مداوم یادآوری این بیماری همه گیر کوروناویروس هر زمان که او را در TRIA میدان یخ بازی. او می ر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

ژاک Parise به طور مداوم یادآوری این بیماری همه گیر کوروناویروس هر زمان که او را در TRIA میدان یخ بازی. او می رسد به نزد هم تیمی های با پوشیدن ماسک و برخی تسهیلات و امکانات رفاهی در خارج از محدوده برای آینده قابل پیش بینی.

زمانی که Parise مراحل را بر روی یخ, همه چیز عادی احساس دوباره. حتی اگر آن را تنها در حالی که کمی.

این یخ زمان Parise, 35, تلاش برای محکم نگاه داشتن بر روی عنوان وحشی آماده را در ونکوور کناکز در دور مقدماتی در هنگام بازی رزومه Aug. 1. در میان خاموش شدن در حال حاضر نزدیک به 120 روزه, وحشی باز خواهد شد اردوگاه های آموزشی در روز دوشنبه.

"آن را سخت به فکر می کنم مانند که در حال حاضر" Parise گفت: در طول تلفنی با خبرنگاران روز چهارشنبه. "این طرز فکر در حال رفتن به یک کمی از یک چالش است. این چیزی است که همه در حال رفتن به انجام می شود و بازی با. من حدس می زنم این تیم که وجود دارد می توانید سریعترین در حال رفتن به یک کمی از یک مزیت است."

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس عمیقا تعبیه شده در Parise ناخودآگاه و او اعتراف کرد همیشه وجود دارد رفتن به نگرانی در زمانی که در گروه های بزرگ او در تلاش است به دور از آن پس او را آماده برای بازی.

"من فکر می کنم ما باید قبول کند که این چیزی که آن را می توان در اطراف" Parise گفت. "به علاوه آنها به بازیکنان این گزینه ای است که اگر آنها نمی خواهند به رفتن آنها لازم نیست که."

پرسید: اگر قرار می دهد که برخی از بازیکنان در سختی موقعیت Parise اذعان کرد که می توان آن را سخت برای یک بازیکن به واقع انتخاب کردن. نه این که او نمی خواهد درک.

"همه ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما از همسران و بچه ها سالم هستند و سالم; که مهم ترین چیز است," او گفت:. "اگر کسی تصمیم می گیرد به این دلیل است که آنها نمی خواهند برای رفتن پس از آن ما از آنها 100 درصد است. که حق خود را به انجام این کار است."

در ضمن هر کس تصمیم می گیرد برای نشان دادن به TRIA یخ بازی برای اردوگاه های آموزشی در روز دوشنبه خواهد شد نیاز به خارج شدن از تابستان حالت به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"برای طولانی ترین زمان من فکر می کردم هیچ شانس ما برای رفتن به آینده را به بازی" Parise گفت. "آن را منحصر به فرد بوده است و من فکر می کنم که رفتن به یک مانع برای مردم برای غلبه بر, درست است که طرز فکر" ما در حال بازگشت به بازی.' که گاهی اوقات می تواند کمی متفاوت زمانی که ما در وسط تابستان به فکر کردن در مورد راه اندازی مجدد و دوباره وارد شدن به پلی آف."

شاید این کمک می کند که سوتا جانباز فهرستی است که حاوی حذفی را تجربه کنند. است که نمی توان گفت در مورد تازه بدوران رسیده Canucks. برنده پنج سری بازی پیشرفت خواهد کرد و به این مقام postseason.

"امیدوارم" Parise گفت. "ما بسیاری از بچه ها که بازی کرده اند برخی خیلی مهم بازی ها, بازی برخی از بازی های بزرگ و در صورتی که می تواند ما را به هر نوع لبه و ما آن را."

نیز وجود دارد امکان که نه تیم قادر به تکان دادن زنگ به سرعت. که می تواند به صورت درهم و برهم سری با هر کس از دست می دهد و به طور بالقوه احساس ناراحتی در مورد فرآیند به عنوان یک کل.

"آیا این راه ما اسکریپت یا نه آن چیزی است که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر" Parise گفت. "اگر ما رفتن و از دست دادن سه بازی سریع منظورم این است که مطمئن شوید که ما در حال تمام می شود ناراحت مانند 'آنچه ما انجام تمام کارهایی که ؟ من فکر نمی کنم ما در حال نگاه کردن به آن در حال حاضر درخواست خودمان است این دور?' آنها سعی در انجام آن به بهترین آنها می تواند و در منصفانه ترین راه ممکن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن