یکشنبه تابلو اعلانات: مهتومدی زن و اعتراف به: او را نه ایرلندی و کاتولیک!

این بادر ماینهوف پدیدهکی کی از مهتومدی گزارش: "تا به حال یک B-M امروز. "من می دانم که من احتمالا باید شنیده با

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

این بادر ماینهوف پدیده

کی کی از مهتومدی گزارش: "تا به حال یک B-M امروز.

"من می دانم که من احتمالا باید شنیده باشید قبل از این — اما نه کاتولیک ایرلندی یا شاید من می تواند بخشیده شود. [بولتن هیئت مدیره wisecracks: هیچ آمرزنده کسی که نه ایرلندی و کاتولیک! بدون نیاز به هر دو!]

"یکی از دوستان ارسال شده یک عکس از خود را به ایرلندی دوقلو' و خودش. آن است که برادر او امروز تولد (نه ماه و یک هفته از هم جدا آنها به اشتراک گذاشته یک تخت به سوالات). یکی دیگر از دوستان ارسال شده یک عکس از خود "ایرلندی دوقلو' برادر 10 سال مسن تر که متاسفانه او را از دست داده به سرطان است.

"هرگز خیلی دیر شده برای یادگیری چیزی جدید. بالا o' mornin' به شما."

Dept. از مواد شسته و رفته (responsorial)

به صورت عمودی به چالش کشید: "من لذت می برد GREGORY J. پست و عکس در مورد Brown & بیگلو و مواد شسته و رفته [یکشنبه BB, 7/12/2020]. وقتی دیدم عکس از دماسنج که بسیار منحصر به فرد, من تا به حال به یک عکس از قهوه ای & بیگلو یکی من را حلق آویز کردن در اتاق. من تا به حال به آن را برای یک عکس به خاطر نور منعکس شد بیش از حد به دیدن رنگ, اما آنها هنوز هم نمی نشان می دهد تا به خوبی در عکس. آن را به صورتی ظریف با سیاه و فویل طلا در پشت برگ. تحت Brown & بیگلو آن می گوید: "یاد تبلیغات' و یک تاریخ وجود دارد از سال 1934 نوشته شده در پشت.

"من دوست دارم برای دیدن بیشتر مواد شسته و رفته' در اینجا در تابلو اعلانات!"

نخودچی با یک هزار قوانین: "در طول سال ها من را به دست آورد یک دسته از مواد شسته و رفته,' اما این یکی به موقع است چرا که 40 سال پیش Mount St. Helens منفجر بالای آن است.

"آن را در سفر به سیاتل در سال 1984 که من کشف این گنج که نشان می دهد چقدر از قله کوه از دست رفته است. من تا به حال به آن را دارند.

"توجه داشته باشید که مهر در پایین آن را می گوید اطمینان متوجه است که آن را ساخته شده است با 'مواد غذایی امن لعاب با واقعی خاکستر.' Whew!"

سه گانه-THE-RUN از Lakeville: "GREGORY J. of Dayton بلوف ارسال در یک پست در مورد مواد شسته و رفته از قهوه ای & بیگلو. من واقعا در زمان متوجه خواهید شد که مادر من اولین کار بود که در B & B و او به پایان رسید تا با برخی از مواد شسته و رفته از وجود دارد. او گذشت چند سال پیش, بنابراین من به پایان رسید تا با خرده ریز. بعد از خواندن پست من رفت و در جستجو از B & B یادگاری. من آن را پیدا کند — در عین حال — اما من پیدا کردن برخی از موارد دیگر است که همچنین ممکن است واجد شرایط به عنوان مواد شسته و رفته و یا دقیق تر چیزهای قدیمی.

"برای اولین بار دو دستگاه های زیبایی: یک آهن پیچش یا حلقه زنی و یک hair crimper.

"در کنار برخی از بطری افتتاحیه و یا نوار ابزار. یک هام آبجو با خدا ممنوع می توانید تبدیل به یک سبک. دو بطری افتتاحیه از هام را یکی از سچلیتز آبجو و یکی از Gluek را Stite مشروب مالت. بطری بازکن است که از Anheuser-Busch.

"در اینجا برخی از کوچک آشپزی. 'Betty Crocker پای رژه' است که از سال 1957. صفحه اصلی پخت آسان ساخته' کتاب است که از سال 1944 و شامل از جمله اطلاعات مفید به عنوان چگونه برای تعیین تقریبی دمای فر شما اگر شما یک دماسنج.

"در نهایت در اینجا یک چوبی جعبه دستکش. ظاهرا یک جفت خوب از دستکش های مورد نیاز مناسب سازی سلولی.

"من امیدوارم که این موارد ممکن است جرقه حافظه و یا یک لبخند به همکار BBers."

یک بار در یک ماه آبی

یک بار در 6,800 سال را بدست آورد

ستاره شناس از Nininger: "ستاره دنباله دار Neowise از دیدن ما درونی منظومه شمسی فراهم می کند و فرصت های دیدنی و جذاب برای دیدن نه فقط فازی کما در اطراف آن دو دم اگر شما با استفاده از دوربین دوچشمی. رسانه ها کافی توصیف چگونه و در کجا به آن را ببینید.

"من به یاد دارم از زمان های دیگر من ستاره های دنباله دار دیده می شود و بسیاری از علاقه اذکار.

"من به خاطر گفتن نوه من است که من می خواهم راه اندازی یک تلسکوپ و آنها را قادر می سازد برای دیدن یک ستاره دنباله دار. که در بازگشت هنگامی که Hale-Bopp بود بازدید و آن را درخشان دید. اما آنچه به نظر می رسد خیلی بیشتر حک شده در حافظه من بود هیجان که کودکان تراوش و سپس به عنوان قلم در اطراف خانه آواز از " ما قصد دیدن یک ستاره دنباله دار!' و این اولین بار است که کسی دیدن یک ستاره دنباله دار یا قمر مشتری و یا حلقه های زحل وجود دارد بسیار جذاب رمز و راز است که می گیرد که باعث می شود این رویداد برای همیشه معنی دار است.

"به خاطر دارم یک بار در سال 1986 زمانی که من قادر به کمک به این مکان دیدن ستاره دنباله دار هالی است در آسمان صبح. این یک ترد صبح — مارس به اعتقاد من. من تا به حال فقط از رعایت آن در نیوزیلند. نبود سرد بود اما در اوایل صبح. من تا به حال راه اندازی دیدن در 4 صبح و ما منتظر تا زمانی که ستاره دنباله دار آمد تا به اندازه کافی بالا برای دیدن. وجود دارد یک پنجره که در آن خورشید هنوز به اندازه کافی تاریک برای دیدن ستاره دنباله دار به عنوان آن پدید آمده در بالای افق است. آن را به آینده را برای 75 سال پس از این آخرین شانس را به آن را ببینید. آن را دشوار برای دیدن تا حدودی فازی در بهترین حالت. مردم خوشحال بودند که آنها کردم تا زود به آن را ببینید و خدا را شکر که در این دانشگاه ارائه شده و این فرصت برای آنها است.

"من و مجزا به یاد داشته باشید یک زن بود که به لحاظ جسمی او بلند پسر کودک نو پا تا به چشمی بنابراین او می تواند آن را ببینید. او انداخت و بدون تردید فریاد زد: "من هیچ چیز را نمی بینم.' ستاره دنباله دار بود که هنوز هم در وسط میدان دید اما آن را به عنوان دیدنی او به عنوان انتظار می رود. مادرش پاسخ داد: "بله شما هم آن را ببینید. و شما در حال رفتن به ارسال به نوه های خود را در مورد آن!' من گمان می کنم او خواهد شد."

دائمی دوستانه رکورد

از جمله: پانزده nanoseconds از شهرت

جان در هایلند: "موضوع: جو پاپ.

"من متعلق به یک گروه از دوستان از مدتها قبل به عنوان کلاس مدرسه ما با آنها از طریق تلاش اوایل سال کالج است. ما جوان بودند به اندازه کافی نمی تواند از نظر قانونی قادر به نوشیدن الکل, اما به اندازه کافی برای واجد شرایط برای این پیش نویس است. بسیاری از ما در نهایت در خدمت زمان ما در نظامی اما چند در واقع خود را حفظ کالج تعویق تا سال 1970 زمانی که قرعه کشی را به اثر.

"در اوایل آن روز از ما تا به حال یک hangout را در یک گاراژ. این یک پناهگاه برای بلند کردن وزنه با گوش دادن به آخرین موسیقی و البته نوشیدن جو پاپ. گاراژ تا به حال کوچک سوخت-روغن اجاق گاز, بنابراین ما قادر به استفاده از آن در طول سال.

"سه نفر از اعضای گروه تا به حال خریداری و ساخته شده است یک کابین در Moose Lake, نزدیکی Ely در لبه مرز بود ، چند بار در گاراژ یک نابغه خواهد لوله با 'اجازه دهید تا به Ely!,' و یک گروه کوچک را در وسط شب برای شمال مینه سوتا است.

"در یکی از مناسبت های مشابه entreaty ساخته شده توسط یک عضو که نام نمی شود ذکر, اما چه کسی رفت و با نام مستعار لغزنده است. آن اتفاق افتاد که لغزنده بود و یک موتور سیکلت و او و یکی دیگر از اعضای تصمیم به گرفتن Ely بر روی دوچرخه. این یک هوندا 305cc SuperHawk همان مدل است که رابرت Pirsig و پسرش سوار کراس کشور در سفر بود که بر اساس کتاب " ذن و هنر نگهداری موتور سیکلت.'

"سفر به Ely نیست آخرین بسیار طولانی ، بزرگراه میان ایالتی 35 تکمیل نشده بود و جفت سوار شد تا در بزرگراه 61. این سال بود که اجباری کلاه ماندگاری تبدیل شده بود و آنها تا به حال تنها یک کلاه. آن را بسیار طولانی قبل از بزرگراه patrolman کشف آنها را کشیده و آنها را بیش از, به لغزنده بلیط و منع آنها را از رفتن به هر دورتر. یکی از دوچرخه سواران به ما گفت که چگونه افسرده این بود که hungover و سرگردان در وایومینگ, مینه سوتا است.

"برخی از دوستان من تعجب که چگونه من می دانستم که چه نوع دوچرخه Pirsig رانده بود چرا که او نمی نشان می دهد که اطلاعات خود را در کتاب. من در زندگی با پدر و مادرم که خانه حق در سراسر پشت حصار از Pirsigs " و من تو را دیدم او را بسته بندی چمدان بر روی دوچرخه هنگامی که او را در سفر خود را در اواخر 1960s.

"همانطور که برای بقیه از داستان دوستان نه چندان متقاعد شده است که حافظه من از جزئیات کاملا دقیق است. همه می توانم بگویم این است: این داستان من و من چسبیده به آن!"

این 'n' که 'n' دیگر 'n' دیگر 'n' دیگر

یک septet از ال ب از هارتلند: (1) "من تا به حال سه عمه هلن. من دوست داشتم همه آنها را.

"یک روز من و مادر و خواهر و دختر عمو و یک عمه هلن در بر داشت یک راه برای ریختن من با بالا بردن پول به اندازه کافی برای من به خودم خرید یک بستنی مخروطی. نبود یک دور پیاده روی به بستنی گیرد. من راه می رفت همراه با تلاش به هر چیزی فکر می کنم و موفق باشید در این راستا زمانی که من اتفاق افتاد پس از یک خانه با یک پیر مرد نشسته در جلو ایوان گلایدر در حالی که او دودی سیگار برگ و خواندن روزنامه. "هی بچه ها!" او فریاد زد و من از طریق یک ابری از دود. 'شما می خواهید سیگار را گروه؟'

"من نمی اما من آموخته بود هرگز به کاهش هر گونه هدیه امتناع از قبول آن است. من راه می رفت تا چند قدم به هواپیمای بی موتور خود و او دست من سیگار گروه است. من را به یاد نمی برند. او لبخند زد که اگر او می خواهم انجام یک عمل بزرگ و رفت و برگشت به خواندن مقاله خود را. من او را مودبانه و در سمت چپ صحنه است.

"امید به پول نقد به سرعت از من پرسید: بستنی-فروشگاه کارمند اگر سیگار گروه تا به حال هر گونه ارزش است. آن را نمی. حداقل نه در ازای بستنی."

(2) "به جهنم همسر من خسته از اين مسائل من در اطراف کیف پول, پیشنهاد من یک مرد کیسه. من موفق به عمل به آن پیشنهاد به طوری که او به من داد یک. این کیسه رسول. من آن مرد کیف پول. این یکی از رنگ های پاییز و راحت برای حمل و نقل کردن در اطراف. من لذت بردن از شرکت خود. من آن را با من وقتی که من رفتن. زمانی که من به ماشین من یکی با بقیه منطقه یا نیم تنه' سپر دشنه مرد کیف پول سفر همراه است."

(3) "کاردینال خواند. هر دو جنس نر و ماده کاردینالز بخوان. من مادام العمر از طرفداران سنت لوئیس کاردینالز. آن زمانی شروع شد که من یک پسر عزیز در یک لبنی انبار و فیلکو چوبی رادیویی مستقر وجود دارد — یکی با 19 دستگیره و صفحة تنها دو تا از آن ساخته شده است هر گونه تفاوت (روشن/خاموش/حجم و ایستگاه را انتخاب کنید) — قادر به دریافت سیگنال از KMOX روشن-کانال ایستگاه (1120 هستم) با 50000 وات قدرت از St. Louis. من شیفته کلمه تصاویر نقاشی شده توسط گوینده مانند جک باک جو Garagiola و هری Caray. تصاویری از پرندگان در لباس تیم نیست درست ماکت شمال کاردینالز. آنها زرد صورتحساب و نور چشم است. پرنده واقعی است مایل به قرمز-نارنجی لایحه (نوجوانان باید خاکستری به سیاه صورتحساب) و تیره چشم."

(4) "راکون کیت برداشت یک زن و شوهر از کرم شب تاب از هوا با آن پنجه و جامعی یکی دیگر از هوا در یک نیش می زنند. آن را می خوردند و آنها را با رغبت. یا آن ممکن است با پیاز. من خوانده ام که بسیاری از پستانداران پیدا کردن کرم شب تاب لحنی اما این جوان'un."

(5) "یک فرد بالغ و نابالغ عقاب طاس. شما می توانید ببینید این خانواده شباهت. عکس از ال ب از هارتلند."

الهه شعر و موسیقی, مات و متحیر کردن

این DORYMAN از پرسکات, Wisconsin: "موضوع: آخرین کارتون در سر من.

"نقاشی از یک پیر مرد درخواست فروش دیپلم در یک جعبه بزرگ صفحه اصلی-فروشگاه های بهبود یک سوال.

"پیر پسر: 'کجا هستند دستشویی لطفا؟'

"فروش دیپلم:" من می ترسم آنها در انتهای دیگر از فروشگاه.'

"پیر پسر:" در آن صورت می تواند به شما به من بگویید چه راهرو کمی سطل پلاستیکی هستند؟'"

این verbing آمریکا

این معلم بازنشسته از آردن هیلز: "این بخشی از یک پیام در توییتر در مورد مرز دیوار: 'ما همکار backgrounded شرکت . . . .'"

الویس: "موضوع: دو verbings.

"الویس حال تولد در هفته گذشته و خود را مهم دیگر نوشت: در یک کارت: 'خوشحالم که Coviding با شما!'

"امروز الویس بخوانید درباره کسی نگران کننده است که آنها 'Karened.'

"زمان های عجیب و غریب."

الویس دوباره: "و در اواخر مطلب:" مردم نیاز به ماسک صورت.'"

سپس و در حال حاضر

همه گیر بخش

کتی S. St. Paul: "موضوع: از دست دادن شیرین روح.

"گرفتن یک فضای پارکینگ در کلیسا به معنای من وجود دارد در اوایل. من به اطراف نگاه برای گفتن سلام به مردمی که به تنهایی نشسته است. و من را در آغوش کشید مردمی که به نظر می رسید که نیاز به یک. اما مسافرانی است که بدنساز در حال حاضر که ما در حال حاضر در خانه گیر کرده.

"ما به تازگی از دست داده جودیت به سن و در حال حاضر یک راهبه با یک لبخند بزرگ است که در آسایشگاه. هر دو از آنها قدردانی خوبی آغوش من خواهد آنها را از دست ندهید.

"در فیلم های, مرحوم, مردم نشان داده, پوشش در مقابل دروازه های بهشت به خود اختصاص داده مقصد نهایی (بالا یا پایین). با تمام اضافی مردم در حال مرگ از COVID آن را به من رخ داده است که این خط در مقابل سنت پیتر ممکن است طولانی تر در حال حاضر. من تعجب می کنم که اگر هر یک را به دست آورده اند demerits برای پوشیدن ماسک صورت است."

زمان ما (responsorial)

در پاسخ به کتی S. سنت پل در اینجا همین YOUNGDAHL جدید برایتون: "موضوع: Panhandler??

"امروز (7-12-2020) یکشنبه بولتن هیئت مدیره ذکر شده panhandler بازی یک آکوردئون. که مرد بود **نه** * * * یک panhandler. او busker, **درآمد** پول با موسیقی خود را تلاش.

"در این زمان بیایید مثبت در نظر ما از دیگران است."

بولتن هیئت مدیره می گوید: شما کاملا درست همین. تنها یک پسر busking با یک جراحی درام خواهد بود panhandler. (Rimshot!)

لذت های ساده

همه گیر بخش

ایمیل از دونالد: "موضوع: پنیر!

"یکی از کوچک به وجد میان چالش های امروز است گرفتن یک گروه نقاب دار و با خیال راحت دور) با هم به صورت عکسی و گفت:" لبخند!'"

نام گروه روز: ایرلندی دوقلوها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن