بازدید از سالن در حال حاضر شامل ماسک, اجتماعی, فاصله, صبر, سبک محلی می گویند - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

در حالی که بسیاری از سالن در حال حاضر بازگشایی با ظرفیت محدود ، stylists می گویند مشتریان باید انتظار تغییرات

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

در حالی که بسیاری از سالن در حال حاضر بازگشایی با ظرفیت محدود ، stylists می گویند مشتریان باید انتظار تغییرات و آنها ممکن است مجبور به صبر ماه برای کوتاه کردن مو و حتی دیگر به موهای خود را رنگ.

تحت دولت الزامات مورد نیاز برای صنعت خدمات سالن می تواند تنها در 50 درصد اشغال باید فراموش اضافی مطابق با اصول بهداشتی از اغلب لمس سطوح و هر کس در کسب و کار باید یک ماسک.

در طول یک غربی معابر مجازی فروم در جمعه ترا Coulter, مالک, و تکنسین در استودیو یکی از سالن در اسپوکن گفت: الزامات معنی تنها چند مشتری را می توان در یک زمان و نه همه انواع از قرار ملاقات می تواند جایگزین.

"معمولا ما می گویند ما فشار می تواند شما را در' اما با وجود این فشار در حال حاضر در دسترس," او گفت:. "یک هفته قرار ملاقات است که مصرف یک هفته و نیم تا دو هفته."

Holli Cadman مالک و اپراتور شایعات سالن در اسپوکین گفت: ممکن است سالن چند ماه برای دریافت از طریق انباشت از لغو قرار ملاقات. ترین سالن نیز در تلاش برای همکاری با یکدیگر و جلوگیری از "شکار" هر یک از دیگر مشتریان خدمت خود پایه مشتری موجود اول, او گفت:.

هنگامی که همه مشتریان به طور منظم دیده شده است محلی سالن در نظر خواهد ساخت قرار ملاقات با مشتریان جدید است.

Cadman کولتر و رنه Hartshorn صاحب بلا دولچه سالن & آبگرم در اسپوکین گفت: مشتریان می توانید انتظار برای دیدن چند تغییر دیگر در طول سفر خود را.

سالن را حذف سنتی اتاق های انتظار و درخواست مردم را به صبر در اتومبیل های خود را برای قرار ملاقات خود را و همچنین درخواست تنها یک مشتری دیدار هر یک قرار ملاقات. این بدان معناست که پدر و مادر نیاز به پیدا کردن مراقبت از کودکان و افرادی که به طور معمول به کتاب قرار ملاقات با هم را باید به دیدن یک سبک به طور جداگانه.

یکی از بزرگترین تغییرات این است که همه مشتریان و سالن کارگران باید پوشیدن ماسک.

کولتر گفت که او در مورد پوشش و دیگر اقدامات ایمنی با مشتریان از طریق تلفن در حالی که رزرو قرار ملاقات و اضافه شده است که پوشش بخش مهمی از نگه داشتن هر کس در سالن امن است.

او گفت: کسانی که به بازدید از سالن نیز باید به سبک خود را حقیقت در مورد اینکه آیا آنها بوده است اجتماعی فاصله گرفتن در معرض ویروس و یا آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من دریافت کنید که شما می خواهید برای دیدن مردم و شما می خواهید به معاشرت. اگر شما انتخاب می کنید آن را انتخاب کنید صبر کنید موی خود," او گفت:. "آیا موهای خود را یک اولویت و خطر اندازد مردم (بهداشت و درمان). من خواسته ام برای صداقت از مشتریان من در این زمینه است."

کولتر گفت که او نیز به تازگی از افزایش قیمت خود را در سالن به عنوان بسیاری را در این صنعت به زودی به عنوان هزینه های عملیاتی موشک وار رفتن.

کولتر او گفت: افزایش قیمت در بخش چرا که او منتظر بود برای انجام این کار برای سال, و همچنین به این دلیل او نمی تواند به عنوان بسیاری از مشتریان. او افزود که اساسی تامین سالن به مراتب گران تر است و او در حال حاضر باید خرید تمیز کردن لوازم و PPE و نگاهی به زمان برای تمیز کردن سالن در طول روز کار.

Cadman و Hartshorn داشته نه افزایش قیمت و در عین حال اما پیش بینی آنها ممکن است به یا تبدیل به شارژ برای وقت خود را به جای استفاده از انواع خدمات را به آنها ارائه دهد.

هر سه سبک نیز خواست مشتریان به بیمار در حالی که انتظار برای قرار ملاقات.

Hartshorn خواست مشتریان به رنگ موی خود را. و او هشدار داد که سفید می تواند حتی بدتر و ذوب شدن مو اگر آن را اشتباه می رود.

"آیا رنگ مو خود را و صبور ما در حال رفتن به به شما که ما می توانیم" او گفت:.

"اگر شما را که قرار ملاقات مطمئن شوید که شما آن را نگه دارید چون با ارزش و شخص دیگری آن را می خواهد" Hartshorn گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن