پیری عضو کوچک فوتبال باشگاه هرگز داد تا در این بازی زیبا - Sun, 14 Jun 2020 PST

در سال 2004 یک گروه از مردان میانسال نشسته در مرکز شهر پولمن کافی شاپ به بحث در مورد تشکیل یک تیم فوتبال. آنه

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

در سال 2004 یک گروه از مردان میانسال نشسته در مرکز شهر پولمن کافی شاپ به بحث در مورد تشکیل یک تیم فوتبال. آنها نمی انجام آن را برای بچه های خود را. آنها ایجاد یک تیم برای خود.

سه چنگال باشگاه فوتبال متولد شد که روز و 16 سال بعد از آن هنوز زنده و لگد زدن. ماست معمولی است باشگاه کمی است که تعداد کمی از مردم می دانند اما آن را فراهم کرده است نا معلوم شادی را برای اعضای آن است.

این داستان یک باشگاه فوتبال ساخته شده است که یک تفاوت بزرگ در زندگی ما است.

آغاز فروتن

هر کسی در یک شهر دانشگاهی می توانید بازی فوتبال در طول ماه های گرم تابستان, اما طول می کشد برخی از منابع به سازماندهی منظم بازی سرپوشیده در طول زمستان. آن را طول می کشد و حتی بیشتر کاردانی به فیلتر کردن این مهاجم جوان بچه ها که پای خود را شکسته و سپس گام بر شما که آخر زنگ و از آن زمان به ترک.

پس از آن جلسه من با نزدیک شدن به پولمن School District, درخواست برای اجاره سالن تربیت بدنی در مدرسه ابتدایی که فرزندان من – پس از آن متولد نشده – بعد از آن حضور داشتند. یک معامله زده بود و 90 دقیقه از ورزشگاه زمان برنامه ریزی شده بود به صورت دو شب در هفته از اواخر سپتامبر تا اوایل ممکن است.

پس از آن یکی از بنیانگذاران ما – پولمن بومی پل اسپنسر ساخته شده مجموعه ای از محکم اهداف از لوله های پی وی سی. توانمند و باهوش اسپنسر دست شبکه.

یکی دیگر از بنیانگذار بری رمزی صاحب در حال حاضر از بین رفته D8 شرکت تولیدی در نزدیکی Potlatch طراحی شده باشگاه ما نشان از سه عبور شام چنگال. طراحی می پردازد ادای احترام به پولمن نام اصلی "سه چنگال." باشگاه رنگ آبی تیره و زرد انتخاب شدند اوایل عضو Nicolas Schwint سختی hombre از بوئنوس آیرس آرژانتین که تیم های مورد علاقه – بوکا جونیورز – همچنین می پوشد آبی و زرد.

فینال مهم ترین گام استخدام حق نوع از بازیکنان است. از ابتدا معیارهای خیلی ساده است. این بازیکن ایده آل باید: 1) بیش از 50 سال سن; 2) پدر و مادر صاحب خانه و کار حرفه ای در پولمن یا مسکو; و 3) متولد, اگر ممکن است.

ایده این بود برای ارائه یک خروجی برای ماهر بازیکنان مسن که از ترس مصدومیت بازی نمی بسیار دیگر. کالج بچه ها همیشه می توانید یک بازی اما ریسک برای بازیکنان مسن تر.

به عنوان آن بوده است و هر سال ما اصلی فهرست بسیار زیبا بود هر جا گزیننده. در میان دیگران وجود دارد بولیوی مهندسی, استاد, عراق, معماری, پروفسور و زیمبابوه مهندسی برق prof. شده اند وجود دارد همیشه چند آمریکایی در این باشگاه اما هرگز بسیار زیاد است.

سه چنگال FC تحصیل کرده ترین تیم هر یک از ما تا به حال بازی است. با سه پزشک و یک گروه کثیر از اساتید دانشگاه در فهرست فعلی به طور متوسط در سطح آموزش و پرورش است که در جایی در اطراف یک Ph. D.

همه پرداخت حق عضویت سالانه از 35 دلار به 50 دلار است که می رود به سمت اجاره, توپ های جدید و قطعات یدکی برای تعمیر اهداف است. برخی از سال ها ناب و برخی از سال ها چربی, اما عضویت سالانه نشانگر حدود 13-14 بازیکن است.

راه کار می کند

چون بعضی از ما بچه های جوان در خانه ما شروع به بازی در 8:45 pm. اولین 15 دقیقه صرف گرم کردن کششی و دویدن و یا لگد زدن به توپ در گروه های کوچک.

با تشکر از صدمات و خارج از شهر, همایش, نه هر کس می تواند بازی در هر شب. معمولی در حضور حدود 10 بازیکن.

ما شاد برزیلی, Massaro Ueti یک چشم خوب برای انتخاب تیم متعادل به طوری که او طول می کشد سهام از هر کس نشان می دهد تا پس از آن اختصاص نیمی از ما به پوشیدن پیراهن زرد و نیمی دیگر به آبی می پوشند.

ورزشگاه کوچک است بنابراین ما بازی 4 در مقابل 4 با هر تیم داشتن یک فرعی در حاشیه; هنگامی که شما خسته هستید, شما به صدای یورتمه رفتن اسب به حاشیه و راه اندازی زیر را به نبرد. وجود دارد هیچ دروازه بان اختصاص داده شده اما یک بازیکن معمولا آویزان به دفاع از. ما با استفاده از یک ویژه داخل توپ است که به نظر می رسد مانند یک نرمال توپ فوتبال, اما آن را ندارد بسیار گزاف گویی; به این دلیل آن است که بسیار آسان برای کنترل.

تاکید بر جرم و آن 40 یا 50 گل به ثمر رساند در یک شب. از آنجا که ما در حال پیر و شکننده ما بازی نجیبانه سبک دفاع است. همه برای رفتن به کار در روز بعد پس تهاجمی دفاع ناپسند است.

هر چند تعدادی از بازیکنان ما زیر نور مهتاب با تیم های دیگر سه چنگال FC بازی هرگز یک بازی رقابتی در برابر تیم های دیگر. ما بازی تنها در میان خودمان پس از آن همیشه boils پایین به دوستان بازی در برابر دوستان.

زندگی در لحظه

برای یک ساعت یا بیشتر ما خودمان را از دست دادن در این بازی است. وجود ندارد "قبل از" و هیچ "پس از" وجود "فقط در حال حاضر." بازی اببس و جریان و وجود دارد مقدار زیادی از لحظات نفس گیر و مهارت است. نیز وجود دارد که لحظات طنز ناشیگری اما ما خیلی خوب ارزش بیشتر از زمان.

ما کمی بحث زباله و ما از خنده زیادی است. ما اجرا, و اجرای, و اجرای همه نمرات اهداف و هیچ کس را نگه می دارد آهنگ از نمره.

در نهایت زمانی که وجود دارد در حدود 15 دقیقه در سمت چپ ما افزایش شدت با کمی بذله به نام "برای اولین بار به پنج است." به عنوان نام نشان می دهد, تیم اول به نمره پنج گل برنده است. در این نقطه بی خیال روح قبلی ساعت خو در آتش رقابت.

هر دو طرف می خواهند به نفع خود.

برخی از شب را تنها پنج دقیقه طول می کشد. دیگر شب طول می کشد تا 35 دقیقه. در نهایت هدف پنجم می رود و ما به یکدیگر تبریک می گویم برای یکی دیگر از بازی بزرگ است.

قابل حمل تا اهداف خورده قرار دارد. ما تغییر را به ما کفش های خیابانی پس از آن فشار برای باز کردن درب و ترک به شب.

چند روز بعد ما را به عقب با هم و آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره.

(یادداشت سردبیر: با توجه به coronavirus سه چنگال FC بازی نهایی آن بازی فصل در مارس 11th.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن