چهار سوال که با توجه به واشنگتن بیس اقبال - Thu, 05 Jun 2020 PST

پولمن – آن را به حال انجام شده است در این فصل به طور منظم برای دولت واشنگتن و تیم بیس بال می کردم به پایان رسی

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

پولمن – آن را به حال انجام شده است در این فصل به طور منظم برای دولت واشنگتن و تیم بیس بال می کردم به پایان رسید شنبه در برابر ایالتی اورگان در Bailey-Brayton زمینه است.

همانطور که همه ما می دانیم coronavirus تا به حال برنامه های دیگر. پاشنه' 9-7 مبارزات انتخاباتی به پایان رسید حدود 40 بازی از یک فصل کامل با 15-3 دست دادن به Gonzaga در مارس 10, و WSU هرگز فرصتی برای انتقام.

اما ما همچنین می دانیم که آن را هرگز خیلی زود به نگاه به آینده.

پاشنه امید خود را شروع سریع زیر سال اول مربی برایان سبز حمل خواهد شد به سال آینده.

به عنوان تابستان روش و به ما یادآوری می کند که ما باید به طور کامل غوطه ور در بیس بال در اینجا نگاهی به چهار سوال برای WSU قبل از مارس سال 2021:

چقدر خوب می Manzo بود در یک فصل کامل?

WSU اول baseman Kyle Manzardo اهدا شد برای ستارگان آمار در سال 2020 در روز سه شنبه زمانی که او موفق به دریافت یکی از بالاترین افتخارات در ورزش: همه آمریکایی وضعیت.

محصول کار د لین را لیک سیتی دبیرستان "Manzo" یک سوم تیم آمریکایی انتخاب دانشگاهی بیس بال.

فقط در 16 بازی که دانشجوی سال دوم آمار .435 با هفت دونفره, سه خانه اجرا می شود, 14 RBI یک .500 بر پایه درصد و یک کنفرانس-بهترین 27 بازدید.

این تولید در چنین یک تصویر لحظهای است که یک دلیل برای Coug طرفداران هیجان زده برای آینده است. اما آن را نیز begs سوال: چه می Manzo را در یک فصل کامل?

Manzardo است تعداد آنها بسیار بهبود یافته و از اول فصل زمانی که او ضربه .272 در 52 بازی کردم ولی قوی تر به عنوان فصل رفت. او به خوبی در راه خود را به دو برابر بیشتر از هدف قرار دادن آمار در این فصل است.

قدمت آن به 2019, Manzardo بود در 17-بازی ضربه زدن به خط زمانی که فصل به پایان رسید. او همه آمریکایی افتخار بود WSU برای اولین بار از سال 2006 است.

می توانید این کوزه ادامه

به بهبود ؟

یکی از WSU بزرگترین نقاط ضعف در فصل های اخیر پیدا شد قوام بر روی تپه.

که یکی دیگر از منطقه است که نشان داد وعده در سال 2020 است.

ظهور right-hander زین میلز یکی از بزرگترین شگفتی های کوتاه نجومی. این دانشجوی سال دوم از پورتلند به حال 3-0 ضبط و یک 1.44 عصر در 25 نوبت و آماده شد برای یک برک آوت.

ارشد امیرحسین بلوک – که در عین حال اعلام کند اگر او بازگشت برای یک فصل دیگر تحت NCAA حاکم اجازه می دهد بهار سالمندان یک سال دیگر از واجد شرایط بودن – هم خاموش بود به بهترین شروع خود را به عنوان یک بچه با یک 2-1 ضبط و 3.25 عصر در 27-به علاوه نوبت.

این سوال به خصوص اگر بلوک نمی کند بازگشت است که گام تا پشت میلز?

پاشنه استفاده می شود 14 کوزه فقط در 16 بازی بنابراین زمان بیشتری مورد نیاز است برای دیگر اسلحه به حل و فصل را به چرخش.

چگونه از امکانات جدید تاثیر استخدام?

این یک چیز برای مربیان به بحث در مورد امکانات جدید با استخدام. آن دیگری به طور کامل قادر به گرفتن آنها را در تور آینده خود را به خانه.

WSU جدید مبلغ 10 میلیون بیس بال تسهیلات دوبله پروژه: BTO (کوتاه را برای "بازگشت به اوماها") تکمیل خواهد شد در ماه اکتبر.

محل باشگاه وانجمن شامل یک اتاق قفل و وزن اتاق و تیم اتاق جلسه همراه با امتیازات و دستشویی در امتداد پایه سوم کنار بیلی-Brayton زمینه است.

تسهیلات را باید به مامان تا همتراز با خود Pac-12 برادران و خواهد شد به بازیکنان multiuse فضا در Bailey-Brayton زمینه به جای مصرف طولانی treks و از Bohler بدنسازی در سراسر محوطه دانشگاه.

سبز انجام داده است و چندین تورهای مجازی از امکانات این بهار. یکی می توانید تصور کنید که او را مشتاق به حرکت در به در-فرد تورهای خود را با آینده Cougs شروع در پاییز.

می تواند سبز مشغول ماندن برای یکی دیگر از هشت ماه است ؟

ترس نه این سوال این است که از شوخ انواع.

پس از سبز پا در پولمن برای یک پر از اشک خوش آمدید سخنرانی در مقابل صدها تن از WSU طرفداران در تابستان 2019, گرسنه مربی زندگی کرده و نفس مامان بیس بال.

هر بار که او به رسانه ها او با اشاره به "معدن طلا" او راه می رفت به زمانی که او پذیرفته شده این فرصت را به WSU مربی. در زمان کوتاه با Cougs آن را آسان برای دیدن چگونه او ساخته شده است نیومکزیکو دولت قبلی خود را متوقف کند – به برندگان سازگار در غرب کنفرانس ورزشی.

سبز تیم برنده کمتر از 34 بازی در هر یک از نهایی خود را در چهار فصل با این برنامه است.

با بازی بیس بال بازی برای بسیاری از این بهار سبز مجموعه به کار ساخت یک کلاس آنلاین خود را در حال حاضر و در آینده بازیکنان و او آمار و ارقام تیم او باید چند هفته جلوتر از برنامه زمانی که آنها دوباره ملاقات در پاییز.

اگر او همچنان به کار در این سرعت شاید او می تواند به دنبال سابق WSU مربی تیم فوتبال مایک صافی رد و تدریس خود را لغو احکام صادره به دانشگاه ؟

او می تواند تماس خود را در بیس بال کلاس "درس رهبری در شورشیان جنگ و بیس بال استراتژی."

این می بود قطعا یک ضربه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب