فانوس مستند: سنگ خرد شده را به مدیر جدید شروع به کار در میان شیوع کروناویروس

DULUTH, Minn. — 110 ساله تقسیم راک فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل است که معمولا تنها روشن یک بار

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

DULUTH, Minn. — 110 ساله تقسیم راک فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل است که معمولا تنها روشن یک بار در سال به مناسبت سالگرد خراب از ادموند فیتز جرالد در ماه نوامبر.

اما سایت جدید مدیر هیز Scriven و Minnesota Historical Society روشن آن شب از مارس 10 به نمایندگی از یک فانوس دریایی از امید و هم به عنوان جهان در برابر COVID-19 زندگی می کنند جریان آن هزاران نفر از مردم به تماشای بر روی اینترنت.

"دانستن چگونه بسیاری از مردم می شود یا تحت تاثیر آن و یا تماشای آن قرار داده و مقدار زیادی از استرس در من فقط به خاطر اینکه من می خواستم مطمئن شوید که آن را به کار ... کل دولت به تماشای," Scriven گفت. "بنابراین من تا به حال مقدار زیادی از فشار است."

اما هنگامی که نور بود Scriven و خانواده خود را نشسته در کنار آتش در نزدیکی فانوس حافظ خانه آنها به نام خانه از ژانویه گاهی اوقات رفتن به بالای فانوس دریایی برای یک صندلی ردیف جلو.

Devin, Aneliese جنی و هیز Scriven بررسی یک خفاش در حال استراحت بر روی یک سد بتنی در مارس سال 2020 در تقسیم راک فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل. هیز Scriven توسط مدیر سایت برای فانوس و او و خانواده اش زندگی می کنند در محل در یکی از دروازه خانه. (استیو کوچرا / فروم سرویس خبری)

"پس از آن رو به بالا و در حال اجرا بود و من قادر به نشستن پشت و تماشای آن را" Scriven گفت: "این زمانی است که آن را واقعا شسته و رفته است. نشستن و تماشای که چراغ فلش در اطراف بود که واقعا حقیقی برای من است."

جنی Scriven هیز " منتشر شد افزود: "این شگفت انگیز بود به آن وجود دارد اما هیچ یک به آن را به اشتراک با — آن را فقط به ما."

هیز که در زمان بیش از به عنوان مدیر سایت در پاییز گذشته و خانواده اش تصمیم به گرفتن این فرصت را به زندگی می کنند در سایت.

هیز جنی و دختر خود Aneliese, 12, و, پسر, Devin, 9 زندگی کرده اند در یکی از خانه ها فقط چند قدم دور از فانوس از ژانویه تاکنون است. آن را در همان محل که در آن فانوس پاسداران و خانواده های آنها زندگی می کردند پس از فانوس دریایی ساخته شده بود در سال 1910.

اما از اواسط ماه مارس و حداقل تا 1 ژوئیه دروازه به فانوس دریایی منطقه بسته شده اند را به عموم در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

در حال حاضر Scrivens باید به جای خود منهای چند خاطی خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین.

انتظار در مقابل. واقعیت

تقسیم سنگ, فانوس دریایی, سایت های اجرا شده توسط Minnesota Historical Society, نشسته در تقسیم راک فانوس پارک دولت تا ساحل از دو بندرگاه بین قلعه خطر و بیش از حد خلیج — و است که توسط وزارت منابع طبیعی مینه سوتا.

در حالی که فانوس سایت و مرکز بازدید کنندگان بسته باقی می ماند از طریق حداقل 30 ژوئن اطراف پارک دولت باز می ماند به روز بازدید کنندگان است.

بیش از یک های اخیر گرم آخر هفته در ماه آوریل هیز که حدود 50 نفر سرگردان بود از پارک و به فانوس دریایی سایت با وجود نشانه ها و نرده ها به صراحت گفت که اجازه ندادند و حداقل سه هواپیماهای بدون سرنشین پرواز کرده بود در اطراف فانوس دریایی در تلاش برای ضبط ویدئو.

"من نمی دانم اگر مردم درک نمی کنند که مردم در اینجا زندگی می کنند و آن این است که خانه ما" جنی گفت. "شما هرگز راه رفتن را به همسایه خود را حیاط خلوت و ... با این حال آنها فکر می کنم آن را خوب است."

هواپیماهای بدون سرنشین شده اند یک مشکل فزاینده در فانوس دریایی که در آن آنها منع از پرواز.

Aneliese Scriven طول می کشد یک عکس در حالی که در یک پیاده روی طبیعت برای کلاس علوم مدرسه با مادر جنی در مارس سال 2020 در تقسیم راک فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل. هیز Scriven توسط مدیر سایت برای فانوس و او و خانواده اش زندگی می کنند در محل در یکی از دروازه خانه ها دیده می شود در عقب. (استیو کوچرا / فروم سرویس خبری)

هایس گفت: او به شوخی در مورد خواسته اگر او می خواهم اجازه داده می شود به استفاده از یک تفنگ ساچمهای به شلیک کردن پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در مصاحبه خود برای موقعیت (جواب نه بود).

اما در بیشتر قسمت ها سه ماه گذشته شده اند به شدت مثبت است.

"به من گفته شد از (سابق مدیر سایت لی Radzak) و برخی دیگر از مردم آن را یک تنگ ماهی که وجود دارد مردم در اطراف و حتی در حال حاضر من دیده مردم همه جا" هایس گفت. "این چیزی است که من هنوز هم نمی تواند و من می دانستم که این بیش از حد است — شما فقط به آن نگاه کنید" هایس گفت: قیافه بازوی خود را به سوی فانوس دریایی از ساحل زیر. "این فقط frickin' زیبا, راست?"

این یک انفجار برای بچه های خود را بیش از حد.

هر بچه رویا

این Scrivens شتاب حرکت خود را به فانوس دریایی حافظ را خانه به درخواست Devin که می خواستم از خواب بیدار در نهمین سالگرد تولد خود را در فانوس دریایی. خانواده های مستقر در Jan. 22 و روز بعد Devin جشن تولد خود را در خانه جدید خود را.

"من نمی دانم که در آن من بود" Devin گفت: از بیدار شدن از خواب آن روز.

بخش مورد علاقه خود را از تماس سنگ خرد شده ؟

"همه چیز" Devin گفت.

پس از یک روز صبح از مدرسه از خانه در اخیر بعد از ظهر دوشنبه Aneliese رهبری خانواده در طبیعت پیاده روی برای کلاس ششم علوم کلاس به دنبال و عکاسی اشکال در طبیعت که شبیه حروف در کلمه "زمین است."

برای Aneliese بهترین قسمت در مورد زندگی در سنگ خرد شده است حیات وحش — the peregrine شاهین تودرتو در cliffside گوزن ها که سرگردان از طریق اموال و فرانکلین — یک فرانکلین زمین سنجاب زندگی در حیاط خود را.

آن زمان خانواده رسیده دریاچه Aneliese به پایان رسید او انتساب. او و دوین شروع به پرتاب سنگ کوچک به دریاچه و تکاپوی بیش از سنگ بزرگتر برای رسیدن به نزدیکی نهر.

"حتی اگر ما نمی باید تکلیف آنها احتمالا در اینجا" هایس گفت. "دوین در حال حاضر شده است در اینجا یک بار امروز."

Aneliese, 12, Devin, 9 و جنی Scriven سازمان دیده بان به عنوان هیز Scriven cranks دستگاه تبدیل می شود که نور در تقسیم راک فانوس در فضای بالای آنها را در یک به طور منظم بررسی تاریخی نور در مارس سال 2020 است. هایس توسط مدیر سایت برای این فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل و او و خانواده اش زندگی می کنند در محل در یکی از دروازه خانه. (استیو کوچرا / فروم سرویس خبری)

هایس نیز کار می کرد به عنوان مدیر نورثفیلد (مینه سوتا) تاریخی, جامعه, جایی که او با میزبانی سالانه "شکست جسی جیمز" دوباره تصویب و اخیرا به عنوان مدیر اجرایی Richard I. بونگ جانبازان مرکز تاریخی برتر, Wis. هر زمان Devin و Aneliese برچسب گذاشته شده توسط همراه, غرق خود را در تاریخ است.

"شما رو به کابوی ها برای چند سال و پس از آن شما باید به جانبازان برای چند سال بیشتر" جنی گفت. "و حالا ما اینجا هستیم."

"این است که فقط از نوع طبیعی برای آنها" جنی گفت. "شاید روزی زمانی که آنها رشد می کنند و به عقب نگاه کنید و یا به عنوان آنها را وادار به صحبت کردن بیشتر مردم آنها را مانند 'شما چه؟'"

دایره کامل

در سال 2005 هیز پیشنهاد ازدواج به جنی در یکی از مشرف از سنگ خرد شده, درست کردن ساحل از فانوس دریایی.

آنها نمی تصور کنید که 15 سال بعد آنها می توان به بالا بردن یک خانواده در فانوس دریایی.

"حتی در وحشی ترین رویاهای" هایس گفت.

اما می خواستم به زندگی می کنند در نزدیکی ساحل شمالی در برخی از نقطه.

"ما می خواستیم به عقب بر گردیم در اینجا در جایی در منطقه برای شغل اما وجود دارد هیچ چیز برای ما در آن زمان" جنی گفت.

پس از 11 سال در Northfield, هیز در سال 2017 در زمان کار در بونگ مرکز و خانواده نقل مکان به بنادر.

پس از آن وجود دارد باز برای مدیر سایت در تقسیم سنگ هیز اعمال می شود و این کار را کردم.

در حال حاضر او و جنی در حال بالا بردن یک خانواده در داخل چشم از جایی که آنها درگیر شد.

"در حال حاضر آن را حتی بیشتر شگفت انگیز" هایس گفت.

Devin چپ و Aneliese Scriven بازی بر روی سنگ های زیر تقسیم راک فانوس دریایی در دریاچه سوپریور در شمال ساحل در مارس سال 2020 است. پدر خود هیز Scriven است که مدیر سایت برای فانوس و او و خانواده اش زندگی می کنند در محل در یکی از دروازه خانه. (استیو کوچرا / فروم سرویس خبری)

چگونه به بازگشایی?

در یک نمونه جولای روز تقسیم راک فانوس ممکن است جذب 1,200 مهمان. بسته از طریق ژوئن با توجه به COVID-19 هر برنامه ای برای بازگشایی نیاز به شدت کاهش عملیات و تعداد مهمان مجاز در یک زمان.

به بازگشایی تقسیم سنگ کارکنان نیاز به کشف کردن که چگونه به ملاقات اجتماعی فاصله دستورالعمل از مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری از آن توصیه می کند محدود کردن تجمعات به 10 نفر.

"ما به دنبال در شاید 160 نفر در هر روز" هایس گفت. "و پس چگونه شما مسئول کسی است که چگونه شما آنها را به یک تجربه خوب? پس از آن چه من دیگر 1,100 مردم؟"

هایس و کارکنان خود را در حال حاضر برنامه ای برای تشکیل بازگشایی تحت کسانی اجتماعی فاصله دستورالعمل.

یک ایده است برای تغییر یک تور جدید خدمه بود برای راه اندازی این تابستان.

قبل از همه گیر باعث تعطیلی هایس گفت: کارکنان بودند در حال توسعه بیشتر یک تور منحصر به فرد است که می گرفته اند گروه های کوچک از طریق سایت با این شانس را به دیدن برخی از بیشتر مناطق محدود و محتوای به اشتراک گذاشته شده در یک استاندارد تور. با محدود کردن آن به 10 نفر از جمله راهنمای آن را مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در ضمن این Scriven خانواده را باید به جای خود.

"من واقعا به دنبال به جلو به حالت عادی تابستان با همه مردم" جنی گفت.

"ما قصد داریم به طوری خراب" هیز اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب