رئیس پلیس به شورای شهر: اصلاحات در سنت پل در جریان سال زمانی که جورج فلوید درگذشت در مینیاپولیس

به عنوان defunding پلیس است مورد بحث به صورت محلی و در سراسر کشور, St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell کرد و گفت: او

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

به عنوان defunding پلیس است مورد بحث به صورت محلی و در سراسر کشور, St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell کرد و گفت: اولین چیزی که می آید به ذهن خود را هنگامی که این موضوع می آید این است که این شهر بیش از 300,000 ساکنان و قربانیان جرم و جنایت.

"من تعجب می کنم که آنچه آنها فکر می کنم که در مورد" Axtell گفت: St. Paul اعضای شورای شهر.

او با اشاره به این که جرم و جنایت خشونت آمیز افزایش یافته است و در سنت پل و همچنین گفت که او کار کرده است به اصلاح بخش پس از او رئیس چهار سال پیش.

"در حالی که برخی از سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور ایجاد شده است سیاست در چهار هفته اخیر در پی غم انگیز قتل جورج فلوید (در مینیاپولیس بازداشت پلیس را در اداره پلیس شده است غوطه ور در که کار را برای چهار سال گذشته" Axtell گفت: در این جلسه مجازی. در این جلسه او در پاسخ به سوالات اعضای شورا فرستاده او را در پیشبرد و همچنین به پیگیری سوالات آنها مطرح شده به او.

St. Paul عضو شورای شهر میترا جلالی.

دو نفر از هفت St. Paul اعضای شورای شهر اعلام کرده اند آنها حمایت از لغو پلیس. یکی از میترا جلالی گفت Axtell در روز پنج شنبه او قدردانی او از آوردن سوال از defunding پلیس.

"من فکر می کنم که این مهم به تلفیق اجرای قانون با پیشگیری از جرم از آنجا که افرادی که در حال تجربه جنایات نه تنها تجربه نامتناسب مقدار از جرائم با توجه به یک میزبان کامل از عوامل زمینه سرمایه گذاری در مناطق زندگی خود را, اما همچنین در معرض خطر بالاتری از تجربه خشونت در دست اجرای قانون" جلالی گفت. "... این نمی تواند فقط در یک اصلاحات گفتگو. ما باید به بحث در مورد چگونه برای ایجاد امنیت جامعه و به عنوان یک شهرستان ما پیشگیری از خشونت دلار در حال رفتن به چیزهایی که نمی جلوگیری از خشونت است."

جرم و جنایت تا این سال

رئیس شورای شهر امی Brendmoen خواسته Axtell که آیا دوره ناآرامی های مدنی بود اریب کلی جرم و جنایت روند رو به بالا. Axtell به او گفت که به غیر از یک زن و شوهر از جرم و جنایت دسته بندی جرم و جنایت در حال حاضر شده است تا در St. Paul این سال است.

"پس غم انگیز فلوید حادثه و جنایت و عکس-اخراج و افراد مجروح توسط گلوله همچنان به بالا رفتن ... و همچنین" Axtell گفت.

شده اند وجود دارد 16 قتل در خیابان در این سال وجود دارد 12 از طریق پایان ماه ژوئن سال 2019. Axtell همچنین گفت: در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته:

  • گزارش از عکس اخراج می شوند تا 130 درصد (وجود داشته است 928 گزارش).
  • سرقت هستند تا 30 درصد (297 گزارش).
  • تشدید حملات هستند تا 24 درصد (421 گزارش).

در طول چند هفته گذشته وجود داشته است دو نمونه از گروه از افسران اخراج بر یک در Frogtown و دیگری در سمت شرق Axtell گفت. هفته گذشته یک افسر در سمت شرق دنبال کسی که فرار از یک وسیله نقلیه پس از تصادف و مرد بود که برگزاری یک تفنگ توسط سمت خود را به عنوان او زد.

St. Paul پلیس همچنان به کار فدرال و سازمان های اجرای قانون به بعد از مردم "با تیغ تیز دقت" که به طور غیر قانونی حمل اسلحه و کشیدن باعث "بی هدف" به حل و فصل اختلافات که اغلب در مورد درک اعمال بی احترامی Axtell گفت.

$73 میلیون خسارت

پس از تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس و سنت پل وجود دارد چند روز از غارت و آتش سوزی در هر دو شهرستانها. بیش از 300 ساختمان ها و کسب و کار در خیابان های بسیاری در خیابان دانشگاه — بودند آسیب دیده و تخریب شده توسط خرابکاری و آتش با توجه به شهر. St. Paul مقامات برآورد خسارت در بیش از $73 میلیون نفر است.

جلالی خواسته Axtell در جلسه روز پنجشنبه در مورد بخش سیاست مورد ماموران با استفاده از مواد شیمیایی و پرتابه بر روی مردم است.

او گفت: وجود دارد یک فیلم در خارج از حسن نیت در خیابان دانشگاه و Griggs خیابان که در آن یک فرد جوان با نزدیک شدن یک افسر ایستاده در کنار آنچه به نظر می رسد یک St. Paul police squad.

"افسر به نظر می رسد به گرز آنها و یا اسپری آنها را با نوعی از اسپری فلفل یا مواد شیمیایی و همه آنها را اجرا میشه ... و تا زمانی که آن را به نظر می رسد مانند ما افسران در حال افزایش تعاملات با معترضان که در واقع انجام هر کاری آن را تشدید اعتماد مشکلاتی که همه ما در حال صحبت کردن در مورد او گفت:" درخواست Axtell چه مراحل این بخش به "پاسخگو باشد که در آن سیاست های ما نیست دنبال کرد."

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell. (جان Autey / پایونیر پرس)

Axtell گفت: بخش سیاست های روشن و او را باور نمی کند که ماموران با کلی رفت و "بیشتر از آن نیاز به."

افسران بود و سنگ و بطری پرتاب آنها را به عنوان آنها سعی می کرد برای جلوگیری از بیشتر ساختمان ها از سوزانده گفت: Axtell و اضافه کرد که آن را "بیشترین خشونت من دیده ام در یک شورش در سابقه من در این بخش 31 سال."

او همچنین گفت که او با افتخار از افسران که محافظت شده بودند که آتش نشانان نیز تحت حمله آنها به عنوان شعله خاموش.

"اگر اشتباهات وجود دارد ساخته شده من می خواهم مردم را به این اشتباهات به من" Axtell گفت.

تغییرات پس از تبدیل شدن به رئیس

پس Axtell شد رئیس در سال 2016 گفت: "وزارت" شروع یک تغییر و تحول از یک اداره پلیس که عمدتا سفید عمدتا نر ... به یک اداره پلیس است که بیشتر شفاف تر و مهربان تر و متصل به جامعه ما و این سفر را ادامه خواهد داد."

عضو شورای شهر ربکا Noecker.

عضو شورای شهر ربکا Noecker به تازگی برگزار مجازی تاون هال با دو قانونگذاران و گفت که او شنیده است که "بسیاری از مردم از رنگ در بخش من فقط احساس مانند نوع تعامل آنها با افسران ما اساسا متفاوت است چرا که آنها چه کسانی هستند." او گفت: یک مادر به او گفت که در مورد او 11 سال است که یک فرد از رنگ تا به حال اسلحه کشیده او توسط پلیس دو بار.

Axtell گفت که او می خواهد در این بخش به طور شفاف و او را منتشر کرده است سالانه اطلاعات مربوط به ترافیک متوقف می شود اما Noecker پرسید اگر وجود دارد راه های دیگر "اندازه گیری که آیا افسران ما در حال منصفانه و با استفاده از همان نوع از پاسخ مهم نیست که آنها در پاسخ به."

ماموران در ادامه به دریافت آموزش در ضمنی و تعصب در هر سال است که بیش از دولت مقرر و کار می کنند تا اطمینان حاصل شود "پاسخ ما به تماس ها و شهروندان ما بر اساس رفتار و نه رنگ پوست خود را" Axtell گفت.

Axtell برجسته تغییرات او نظارت در میان آنها:

  • ترکیب جامعه توصیه هنگام بازنویسی K-9 و استفاده از زور در سیاست.
  • دادخواهی مدنی مربوط St. Paul پلیس کاهش یافته است از سال 2016 به غیر از سابقه و رکورد 2 میلیون دلار حل و فصل برای فرانک بیکر بود که غیر مسلح و مظنون پلیس به دنبال آن بودند که او مجروح شد و توسط K-9 و یک افسر. سال گذشته مشخص شده که کمترین مدنی پرداخت مربوط به اداره پلیس — $24,000 — در سابقه بوده است.
  • با کلی ترافیک توقف داده ها نشان نژادی و نابرابری بخش نظرات اطلاعات فردی با افسران برای دیدن هر الگوهایی که ممکن است وجود داشته باشد.
  • افزایش تنوع در این بخش 30 درصد در میان افسران و غیر نظامیان است.
  • به عنوان اولین گروه در وزارت امور خارجه به بان کی مون "آموزش جنگجو" به نفع نگهبان و مداخله در بحران آموزش.
  • تشکیل یک جامعه توسعه و تثبیت واحد است که زوج ماموران با مجوز بالینی مددکاران اجتماعی برای برخی از بهداشت روانی تماس.

Axtell گفت: ادعا می کند که مردم ساخته اند, مورد, St. Paul اداره پلیس بودن مرگبارترین نادرست هستند. افسران را به ضرب گلوله کشته و چهار نفر در این چهار سال که Axtell شده است رئیس, و او گفت: دیگر شهرستانها قابل مقایسه با اندازه بالاتر اعداد.

"همه حوادث غم انگیز, اما, St. Paul قطعا تضمین نمی کند این برچسب," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب