نظم در خانه و در میان هرج و مرج: حرفه ای سازمان کتی Regelin ارائه می دهد مجموعه ای از 10 دقیقه آموزش - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

او یک حرفه ای سازمان اما کتی Regelin اذعان احساس کمی ضعف شروع در ماه مارس زمانی که او را دیدم دوستان پست استاد

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

او یک حرفه ای سازمان اما کتی Regelin اذعان احساس کمی ضعف شروع در ماه مارس زمانی که او را دیدم دوستان پست استادانه صفحه اصلی پروژه ها.

بعد از این ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارشات Regelin تا به حال به تمرکز بر روی کار از خانه برای او اسپوکن کسب و کار به منظور ترمیم همراه با زمان برای بچه ها و کارهای خانه. دشوار بود و حتی با او ساعت ها در صفحه اصلی. سپس الهام زده: او می تواند در 10 دقیقه انفجار نیمکت-زمان سازمان است.

او پس از ایجاد یک سری با عنوان "سازماندهی راهنمایی: نیمکت سری" با الهام از COVID-19 اقامت-صفحه اصلی سفارشات برای 10 تا 15 دقیقه سازمانی پروژه های در حالی که ما همه در خانه بیشتر است. پست های خود را به سرعت محبوب شد و در رسانه های اجتماعی و خود سایت orderrestored.com.

"مردم شروع به ارسال گنده سازماندهی پروژه ها و پروژه های بهبود صفحه اصلی, و من فکر می کنم من شروع به احساس ضعف" Regelin گفت. "من در تلاش برای مدیریت کار از خانه, بچه ها, صفحه اصلی-آموزش تمیز کردن و پخت و پز" او گفت:.

"سپس این ایده به سر من ظهور که شاید مردم می خواهید برای دریافت سازمان یافته اما زمان ندارید. آنها می توانید آن را به آرامی با 10 یا 15 دقیقه در حالی که نشسته بر روی نیمکت. من تصمیم گرفتم برای شروع به اشتراک گذاری آن ایده ها و ارسال آنها را در رسانه های اجتماعی. مردم واقعا این ایده را دوست داشت و آن را آغاز کرد."

پس از ارسال در Instagram و Facebook او کشف شده از بازخورد است که دیگران مانند او مایل به انجام رساندن زمان مصرف پروژه های در حالی که ماندن در خانه است اما در بخش های کوچکتر.

نیمکت-سری موضوعات عبارتند از: پیدا کردن و سفارش کتاب های الکترونیکی, تناسب اندام, ایمیل, عکس, نرم افزار تلفن, تماس, لیست دستور العمل و برنامه ریزی وعده های غذایی.

برای تناسب اندام او مشخص شده راه هایی برای صرف 10 دقیقه سازماندهی خانه طرح تناسب اندام و کوتاه در صفحه اصلی تمرینات است. برای برخی از, که ممکن است به معنای مدادکاری زمانی که در یک تقویم را به پیاده روی روزانه و یا کشیدن یک تمرین در استودیو آنلاین کلاس های تناسب اندام.

اخیرا Regelin گفت که او این کار را از طریق دستور العمل های خود را به بازی شیر یا خط تکراری و فایل پاسداران.

"استراتژی نیست طاقت فرسا اما آنها به شما کمک کند برای غلبه بر چالش در غیر این صورت وقت گیر سازمان" Regelin گفت.

"وبلاگ من است که در خارج وجود دارد برای هر کسی و آن را به معنای مفید به خصوص در حال حاضر. من به اشتراک گذاری آنها را به صورت رایگان چون من می خواهم برای کمک به مردم در این زمان بسیاری از مردم از کار هستند."

"من نمی خواهم مردم را به فکر می کنم آنها باید آن را انجام همه در یک بار آن را ندارد انجام شود تا در دو روز پروژه. وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید در تکه های کوچک از زمان. من دوست دارم به سازماندهی اما وجود دارد برخی از چیزهایی مانند دیجیتال سازمان است که می تواند از کنترل خارج شود به سرعت برای هر کسی است.

"یکی از چیزهایی که من با تمرکز روی عکس های دیجیتال و چگونگی سازماندهی آن. من برای اولین بار به اعتراف من بهترین برای پاک کردن عکس های من به طور منظم, اما من می تواند برای 10 یا 15 دقیقه در حالی که انتظار برای لباس های شسته شده برای خشک کردن وقتی که من می توانید عکس من لازم نیست."

او نشان می دهد یکی دیگر از استراتژی خوب این است که با استفاده از 10 دقیقه به طور منظم به آمار "لغو" برای ایمیل های بازاریابی است که درهم و برهمی تا صندوق پستی.

این پست در سازماندهی عکس ها و ایمیل های محبوب ترین.

همه نیمکت-زمان جلسه ایده ها در نهایت خواهد شد در یک پست وبلاگ, او گفت:. Regelin همچنین ارائه راهنمایی برای ماندن-صفحه اصلی روال ها و آیین های. کارهای عادی و روزمره نمودار یک دانلود رایگان از ویژگی های.

پس از او به اشتراک گذاشته, پست, اچ بستری داشتن یک صندوق پستی با 14,000 ایمیل.

"امیدوارم این می تواند به شکل یک عادت برای مردم است که انجام برخی از چیزهایی که بهتر از هیچ چیز" او گفت:.

"ایده این است که هر کس دارای انرژی و یا تمایل به مقابله با یک خانه بزرگ-سازماندهی پروژه در حال حاضر, اما هنوز هم وجود دارد چند چیز آنها می توانید به توان تولیدی و سازماندهی مناسب از آسایش خود را از نیمکت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب