Hamlin کلاه ماراتن بعد از مسابقه در Pocono با 4 پیروزی - Sun, 28 Jun 2020 PST

طولانی برکه, Pa. — دور 2 در Pocono رفت و به دنی Hamlin. Hamlin کشف و ضبط ویژه به طور خاص در پیروزی خط زمانی که

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

طولانی برکه, Pa. — دور 2 در Pocono رفت و به دنی Hamlin. Hamlin کشف و ضبط ویژه به طور خاص در پیروزی خط زمانی که Pocono تا به حال به راه اندازی چراغ های پس از مسابقه به پایان رسید در تاریکی.

Hamlin صدر کوین Hoffman یکشنبه شب به برنده دوم مسابقه جام از تعطیلات آخر هفته در Pocono Raceway و تلنگر نتیجه بازکن. 1-2 پایان از هر راننده یک نشانه روشن دو تا از بهترین رانندگان در این بازی آماده دوباره به قهرمانی فشار.

Hamlin می گوید: آن را در آورد.

"ما فقط می خواهید برای دریافت به چهار نهایی با شانس" Hamlin گفت.

Hamlin چهار برنده این فصل برای Joe Gibbs Racing و Hoffman سه برای استوارت-هاس مسابقه به عنوان آنها شروع به جدا کردن خود از بقیه در این زمینه است.

Hamlin racking تا نقاط عطف را به عنوان او تعقیب اولین نسکار جام قهرمانی. Hamlin تا 41 پیروزی را به حرکت به 19 در نسکار حرفه ای لیست و ششمین پیروزی در Pocono همسان جف گوردون برای بسیاری در 2½ مایل tri-مسیر بیضی شکل.

"این سخت است به این باور از آنجا که ما رفت و از طریق یک طلسم خشک وجود دارد در وسط از من حرفه ای" Hamlin گفت: در مورد Pocono نتایج.

Hamlin شتافت به چهارمین پیروزی خود در این فصل به کلاه وحشی ماراتن بعد از مسابقه در مسیر های مسابقات NASCAR و شب هنگام در آخر. Pocono ندارد چراغ — اما جاده گودال اعداد روشن شد و میدرخشد و به عنوان Hamlin برنده, برای دومین سال متوالی در Pocono.

Hamlin تا به حال در اواخر لرزش در شماره 11 تویوتا در روز شنبه که مانع تلاش خود را برای گرفتن Hoffman پایین کشش. حدود 25 ساعت بعد Hamlin رسید گذشته Hoffman و ساخته شده است نزدیک به 3 دوم منجر هنگامی که SHR راننده گرفتار در شوربا ترافیک.

"ماشین ما بود و در واقع بهتر از امروز آن روز گذشته بود" Hoffman گفت. "ما تا به حال به اجرا در مقدار زیادی از ترافیک وجود دارد و دنی نگه داشته تیک تاک کردن دور."

این دیتونا 500 قهرمان پیروزی پوش اول نسکار tripleheader در یک مسیر است. این مسابقه به تعویق افتاد, با رعد و برق و باران به عنوان بخشی از Pocono به عنوان یک JGR راننده در نظر گرفتن پرچم شطرنجی. گیبس' فهرستی از شش گذشته هفت برندگان در Pocono.

"من نفرت را به احساس می کنم نا امید در یک دوم و یک اما من احساس می کنم باید برنده هر دو مسابقه" Hamlin گفت.

آنها فرار شش دور قبل از مسابقه بود و قرمز پرچم نزدیک به 51 دقیقه به دلیل یا باران. نسکار زد چند سرعت دور قبل از مسابقه در نهایت رفت و سبز در اطراف 6:15 p. m. این یک مسابقه در برابر تاریکی کامل کامل 350 مایل است.

Hoffman برنده چهار مسابقه و قرار دادن ترمز در فرسودگی شغلی — او تا به حال به صرفه جویی که موتور دیگر برای اجرا در همان شماره 4 فورد. صف شروع شده بود معکوس برای نژاد روز یکشنبه پس Hoffman آغاز شده 20th.

اریک جونز سوم تعقیب الیوت چهارم و Aric Almirola پنجم شد.

باران wreaked ویران کردن با سومین مسابقه نسکار روز در Pocono. Brandon Jones باز روز با یک پیروزی در سری کامیون مسابقه و تعقیب Briscoe برنده Xfinity مسابقه. Pocono شد اولین آهنگ در نسکار تاریخ برگزاری سه ملی سری مسابقات در همان روز.

Hoffman شد طرفداران جام doubleheader فرمت.

"من فکر می کنم همه خواهد بود فوق العاده شاد با یک مقدار کوتاه تر نجومی و چند doubleheaders," Hoffman گفت.

نسکار امید به سرمایه گذاری در مورد تنها بزرگ ورزشی به اجرای زنده هر هفته با ورزش در مکث در پی coronavirus همه گیر شده است و محاصره توسط آب و مسائل. یکشنبه مشخص نهم مسابقه از 15 در این فصل با آب و تاخیر و سه منتقل شده اند یک روز کامل. آن را سخت به نگه داشتن بینندگان تلویزیون علاقه مند هنگامی که آن رژه هوایی تیتان به جای یک خط تیره دیوانه به پرچم شطرنجی.

Pocono بدنام است برای تعطیلات آخر هفته بارانی و در سال 2016 به حال دو جام نژادها و یک IndyCar مسابقه همه شسته و اجرا در روز دوشنبه. این "نیاز به کمک و یا اطلاعات ؟" نشانه هایی در اطراف مسیر رفت غیر ضروری به عنوان تنها چیزی که در grandstands باران بود.

آن را قرار داده و در عین حال یکی دیگر از دمپر در هفت-زمان Jimmie Johnson وداع با فصل است. جانسون سه بار برنده در Pocono شد با پیگیری بیش از آخر هفته. Pocono نقاشی "Jimmie" در یک طرف شروع/پایان خط اضافه شده یک نقاشی "48 Jimmie Johnson" سنگ به زمین زیر کشت مجموعه ای از نژاد افسانه و دو دختر جوان به فرمان برای راننده به شروع موتورهای خود را. او 16 به پایان رسید.

اما او همچنین به برخی از الهام برای Hamlin.

"شاید یک روز من یکی از کسانی که سنگ های سیاه و سفید آنها رو در اینجا برای همه کسانی که با بچه ها خوب است که باید آن را به دست آورد" Hamlin گفت.

او ممکن است سنگ به esepcially اگر او می تواند پاس Hall of Famer گوردون. 39-در سال Hamlin احساس می کند او تا به مقدار زیادی از زمان و استعداد باقی مانده در مخزن به مجموعه ای که خوانده شده را علامت.

"من فکر نمی کنم این یکی از آخرین" Hamlin گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب