خانه دموکرات ها به تصویب پلیس تعمیرات اساسی به مجلس سنا اصطبل

واشنگتن — دموکرات ها در مجلس به رای گیری روز شنبه در یک گسترده پلیس تعمیرات اساسی یک لحظه سنگین با احساسات و ن

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

واشنگتن — دموکرات ها در مجلس به رای گیری روز شنبه در یک گسترده پلیس تعمیرات اساسی یک لحظه سنگین با احساسات و نماد پس از سقوط از مجلس سنا اوباما در تلاش برای رسیدگی به جهانی اعتراض بیش از مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید.

مجلس نانسی پلوسی جمع آوری شده با اعضای کنگره سیاه حزبی در کنگره مراحل چالش برانگیز کنگره اجازه نمی دهد که مرگ و میر به بیهوده بوده است و یا غلیان احساسات عمومی برای حمایت از اجرای قانون تغییرات برای رفتن بی بدیل است. در عین حال حتی با گذشت چشم انداز تغییرات کم در حال حاضر.

"دقیقا یک ماه پیش جورج فلوید صحبت نهایی خود را با کلمات — "من نمی توانم نفس بکشم' — و تغییر مسیر تاریخ" پلوسی گفت.

او گفت: مجلس سنا انتخاب "به افتخار جورج فلوید زندگی و یا به انجام هیچ چیز نیست."

پنج شنبه رای می فرستد یک سیگنال با جورج فلوید عدالت در پلیس عمل می کنند شاید بلند پروازانه ترین پیشنهاد تغییر به روش های پلیس و پاسخگویی در دهه. حمایت پیشرو کشور های حقوق مدنی از آن به دنبال گرفتن لحظه ای از خیابان پر از تظاهرات. آن تقریبا صفر شانس تبدیل شدن به قانون است.

در آستانه رای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نشانه های او این لایحه را وتو. و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نیز گفت: آن را نمی خواهد عبور از جمهوری-برگزار مجلسی.

پس از دستگیری پلیس لایحه متوقف شنبه مسدود شده توسط دموکرات ها تهمت شانه ای بالا انداخت.

"اگر چیزی اتفاق می افتد با آن را یکی از کسانی که همه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما متفاوت اند."

کنگره در حال حاضر در یک آشنا بن بست با وجود تظاهرات در خارج از درب خود را و رای گیری نشان می دهد که آمریکایی ها به شدت می خواهید تغییرات پس از مرگ فلوید Breonna تیلور و دیگران در تعامل با اجرای قانون است. دو طرف به جای توسل به رای دهندگان پیش از انتخابات پاییز که تعیین کنترل مجلس سنا و کاخ سفید.

"ما شما را بشنود. ما شما را ببینید. ما به شما" گفت: تشکر. Hakeem Jeffries, D-n. y. طول بعد از ظهر و بحث است.

آن شده است یک ماه پس از فلوید مرگ برانگیخته جهانی حساب بیش از تاکتیک های پلیس و نژادی و بی عدالتی است. پس از آن مراسم عزاداری برگزار شد Rayshard بروکس یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس در آتلانتا. روز شنبه نیز چه بوده است تولد 18 از Tamir برنج سیاه و پسر کشته شده در اوهایو در سال 2014.

قانونگذاران که مشغول به کار از خانه در طول COVID-19 بحران احضار شدند به کنگره برای عاطفی daylong بحث است. ده ها تن را, رای, پروکسی جدید تحت قوانین همه گیر.

در طول روز چندین قانونگذاران دموکرات خواندن اسامی کسانی که کشته شده به دست پلیس تجارب مشترک از تعصب نژادی و تکرار حمایت از زندگی توجه فعالان.

تشکر. کارن باس, D-کالیفرنیا رئیس کنگره سیاه حزبی گفت: صدها هزار نفر از مردم "در هر کشور در اتحادیه" در حال راهپیمایی در خیابان ها را به مطمئن شوید که فلوید "را نمی خواهد فقط یک مرد مرده در دست پلیس است."

قانونگذاران جمهوری خواه در مقابله با لایحه بیش از حد می رود و موفق به شامل عربستان ورودی. "تمام زندگی ماده" گفت: Rep. دبی لسکو, R-Ariz. نیویورک Rep. پیت پادشاه گفت: آن زمان به ایستادن با اجرای قانون "مردان و زنان در آبی." Rep. کابل R-تگزاس تقبیح معترضان به عنوان یک "مارکسیست موج جرم و جنایت."

در بن بست بیش از پلیس تعمیرات اساسی دو طرف حل و فصل سیاسی خود را به مناطق تقریبا اطمینان از هیچ قانون و قانون تبدیل خواهد شد. خانه رای پنج شنبه است و انتظار می رود در حزب خط.

هر دو صورتحساب مشترک عناصر است که می تواند زمینه را برای یک مصالحه. مرکزی به هر دو خواهد بود که ایجاد یک پایگاه داده ملی از استفاده از نیروی حوادث است که به عنوان یک راه برای ارائه شفافیت در افسران پرونده در صورتی که انتقال از یک سازمان دیگر است. صورتحساب را محدود پلیس chokeholds و راه اندازی آموزش جدید روش های, از جمله beefing تا با استفاده از دوربین های بدن.

دموکراتیک لایحه می رود بسیار بیشتر الزامی بسیاری از این تغییرات در حالی که همچنین تجدید نظر در قانون فدرال برای پلیس سوء رفتار و برگزاری افسران شخصا مسئول خسارت در دعاوی است. همچنین این امر توقف این عمل از ارسال تجهیزات نظامی به سازمان های اجرای قانون محلی.

نه بیل می رود تا آنجا که برخی از فعالان خواهید با تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و تغییر منابع به دیگر خدمات اجتماعی.

سناتور. تیم اسکات از ایالت کارولینای جنوبی،, تنها, سیاه, سناتور جمهوری خواه که پیش نویس توافق بسته گفت: این لایحه در حال حاضر "نزدیک به سطل زباله می تواند از آن تا به حال بوده است."

"من نا امید گفت:" در Fox News Channel.

جمهوری خواهان و دموکرات ها آورده صورتحساب خود را به جلو به عنوان یک نقطه شروع در گسترده تر بحث بر سر چگونه بهترین برای تغییر شیوه های پلیس و به عنوان یک قوه مقننه تلاش فراتر از مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی سفارشات. اسکات اصرار او به بسیاری از گسترده تر از تغییرات پیشنهاد شده توسط دموکرات ها ، اما دموکرات ها شک رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اجازه می دهد کامل بحث و به جای آن متوقف طبقه بحث است.

خانه ایران رهبر کوین مک کارتی بدحجابی دموکرات ها به عنوان "بازی سیاست است."

حزب دموکرات نکردن رای خود را به عنوان اهرم باور سنا خواهان را نصب فشار عمومی برای باز کردن مذاکرات و عمل می کنند.

با فقط چند ماه قبل از انتخابات ماه نوامبر که به نظر می رسد به طور فزاینده ای بعید است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لوری tanya warren, اندرو تیلور Darlene Superville و جیل Colvin کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن