سلامت روانی دیگر کثیف کلمات در ماچو جهان از NHL

لس آنجلس—بازیکنان هاکی جشن هستند برای خود سختی. این معمول است برای یک بازیکن برای جذب پررونق آمار بدون flinchi

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

لس آنجلس—بازیکنان هاکی جشن هستند برای خود سختی. این معمول است برای یک بازیکن برای جذب پررونق آمار بدون flinching و یا به از دست دادن یک ردیف از دندان به سیار جن و می گویند او را ببخشید او به دست یک شیفت برای دریافت دوخته شده است. نوار آسپرین به آن و بازگشت از آنجا بود بازی را شعار غیر رسمی.

این ایده از درد و رنج در سکوت نیز اعمال می شود به مسائل مربوط به سلامت روان. هیچ کس صحبت علنی در مورد افسردگی و یا اضطراب است. شما toughed آن را. این که چگونه آن را همیشه انجام شده بود.

که کهنه کد محو شدن آن خروج عجله سابق NHL goaltenders کلی Hrudey و کوری هیرش. در صحبت کردن در مورد خود را در مبارزات و دفاع برای آگاهی بهداشت روانی و درمان آنها بالا بحث شد که به خصوص مربوط به زمانی که COVID-19 همه گیر جدا از مردم و ابری آینده است.

Hrudey سابق پادشاه و هرش تاکید دارد که آن را نشانه ای از قدرت را به دنبال کمک از ضعف نیست, به عنوان آنها داستان خود را و نوار دور ننگ است که همچنان در اطراف روانی-مسائل مربوط به سلامت.

ممکن است تعیین شد سلامت روان آگاهی قبل از هاکی بسته شد اما مکث در برنامه مجاز و مردان به ادامه بالا بردن صدای خود را. Hrudey نوشت که یک کتاب در مورد جوانترین دختر خود را جنگ با اضطراب و اختلال وسواسی-جبری و اضطراب است که به طور موثر با استفاده از رسانه های اجتماعی برای حمایت از در دسترس بودن از سلامت روان منابع است.

هرش که گفتاری به کودکان و بزرگسالان در مورد شناخت و درمان مسائل بهداشت روان آغاز Facebook پخش او خواستار "بازی ذهن" که ویژگی های سابق ورزشکاران است. اخیر خود در گفتگو با شاه سابق داریل Sydor که تحت درمان برای اعتیاد به الکل چندین بار قابل توجه بود و بی پرده است.

"من خیلی افتخار می کنم به بحث در مورد این" Hrudey عضو پادشاهان' 1993 جام استنلی نهایی تیم گفت: از خانه اش در کلگری کانادا. "من افتخار من, بازی زندگی حرفه ای من افتخار من, پخش حرفه ای اما افتخار ترین کار را من انجام داده ام در زمینه سلامت روان."

Hrudey بود تاسیس NHL دروازه بان زمانی که پادشاهان به دست آورد و او را از New York Islanders در فوریه 1989. در عین حال او با غلبه بر ترس قبل از فصل 1992-93.

"من رفتن را از طریق این چیزهایی که در مغز من بود به من گفتن" من نمی دانم اگر شما می توانید انجام این کار دیگر هیچ. من نمی دانم اگر شما می توانید اقامت در این سطح.' آن را فقط با قرار دادن همه این شک در سر من," او گفت:. "من به یاد بگیرند که بعد از ما دختر Kaitlin در مورد حلقه در مغز یک فرد و من نمی باید مهارت های که در آن نقطه برای شکستن حلقه. من تا به حال هیچ ابزار به آن را انجام دهد به طوری که حلقه نگه داشته و روز به روز بلندتر و بلندتر می شود."

سر و صدا کاکل قبل از خنثی سایت بازی فصل که در میلواکی زمانی که او پناه در یک وان حمام است.

"من unglued," او گفت:. "من به نحوی بود قادر به بازی واقعا خوبی در بازی بعدی و برای یک زن و شوهر ها پس از آن اما پس از آن همه آمد ریزد و من از دست داده بود."

او اعتبار آن مربی بری ملروز برای او با اشاره به تونی رابینز نویسنده و کمک به خود سخنران انگیزشی.

"آنها قادر به دریافت من از این وضعیت" Hrudey گفت.

او هنوز هم گاه به گاه اضطراب اما آن را متوقف کرده و او را از ارائه آرام و مشتاق بینش به عنوان یک تحلیلگر تلویزیون. او نطق خود را برای تحقق چیزی amiss با دختر خود را زمانی که او بود 11 و حاضر به رفتن به مدرسه و یا کلاس رقص.

"من در همه چیز او بود رفتن را از طریق به عنوان یک دمدمی کمی عادت. من قرار دادن آن همه با هم من فکر می کنم من می خواهم که قادر به آمدن به نتیجه گیری های قبلی که هیچ این نیست دمدمی کمی عادات. او با داشتن برخی از مسائل واقعی," او گفت:. "هنگامی که ما آن را متوجه زیرا زندگی او تبدیل شد به طور کامل ناتوان کننده, پس از آن ما نیاز به کمک به او.

"هنوز هم به این روز او به مسائل مورد مرگ و بیماری و غیره از طریق این بیماری همه گیر او شده است فوق العاده نگران است. این است که رفتن را به دنبال چیزی جدید دوباره ؟ خوشبختانه برای ما او درست است. او شده است قادر به تحمل آن است. اما در این زمان آن را باور نکردنی است برای دیدن آنچه در جریان است با مردم است."

Hrudey, که دختر در حال حاضر 27 خواست کسانی که نیاز به پشتیبانی در حال حاضر به جستجو آنلاین و یا کسی به آنها کمک کند.

"من در تلاش برای فشار کسی نیست که راحت در به اشتراک گذاری داستان خود را به دلیل آن را شخصی و شاید های برای شما نیست," او گفت:. "خوب است که به عنوان طولانی به عنوان شما در حال تلاش برای دریافت کمک است که شما نیاز دارید. به دلیل وجود دارد هیچ دلیلی برای در سکوت رنج می برند."

هرش مفسر در ونکوور کناکز' پخش رادیویی معتقد است همه گیر رنده شده را به دور در آن سرکوب سکوت.

"من امیدوار هستم که و من آرزو می کنم این اتفاق نمی افتد به این ترتیب که ما برای تحقق بخشیدن به بعد از این است که بیش از چقدر مهم سلامت روان است. چقدر واقعی است و چقدر بزرگتر از آن است که ما را نسبت به درمان آن در گذشته geopolitically و اجتماعی," او گفت:. "من امیدوار هستم که آن را واقعا گسترش چشم انداز ما چون همه احساس اضطراب در حال حاضر. همه احساس خرج کردن. من از دیدن بسیاری از مردم خارج وجود دارد که در حال مبارزه با این.

"هنوز هم وجود دارد مردانگی نفس و غرور در دلایل که چرا مردم نمی رسیدن اما ما تمام تلاش کمی در اینجا, بنابراین شما می توانید مجموعه ای غرور خود را کنار گذاشته و نفس خود را و کمک کند."

او Facebook گفتگو با Sydor اتفاق افتاده است نمی تواند حتی به تازگی به عنوان 10 سال پیش خیلی قوی بود و بازیکنان بی میلی به صحبت کردن.

"همین دلیل است که کسی مثل خودم حتی رفت و پنهان" گفت: هرش نوشت که یک داستان در بازیکنان تریبون در سال 2017 خود را با شرح افکار خودکشی و چگونه او می خواهم به سختی متوقف شد خود را از رانندگی ماشین خود را از یک صخره در سال 1994. که حادثه رخ داده است و تنها چند ماه پس از او برنده المپیک مدال نقره با کانادا و سومین دروازه بان در نیویورک رنجرز در جام حذفی-تیم برنده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Sydor گفت که او فکر نمی کنید برای درمان اعتیاد و یا رفتار وسواس برای سال به دلیل "بود که نه تنها راه من آورده شد تا برای درخواست کمک. ... آن را خورد و در مورد آن صحبت نمی."

که طرز فکر تغییر در هاکی به عنوان Hrudey هرش سابق NHL دروازه بان Clint Malarchuk و کانادا تلویزیون گوینده برنامه ورزشی مایکل لندسبرگ سرب در راه نشان دادن آن را OK به بحث در مورد آسیب پذیر بودن به سلامت روانی دست به گريبان است.

"من خیلی هیجان زده در مورد آنچه در آن ممکن است مانند نگاه در 10 سال 15 سال" Hrudey گفت. "شاید آن را به عنوان سریع که من می خواهم آن را به بود اما من دیده ام که تغییر در نگرش در میان مردم به اشتراک گذاری داستان های خود را و گوش دادن در آخرین دسته از سال است. من خیلی امیدوار است که در 10 سال آن را به مانند یک مکالمه عادی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن