Spokane County تایید 2 جدید COVID-19 موارد نزدیک به 300 بهبود - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

Spokane County تایید دو مورد جدید از COVID-19 روز شنبه در مجموع 398. مرگ و میر باقی مانده در 30 و سه نفر در بی

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

Spokane County تایید دو مورد جدید از COVID-19 روز شنبه در مجموع 398.

مرگ و میر باقی مانده در 30 و سه نفر در بیمارستان با توجه به Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است.

حدود 73 درصد از ساکنان تایید به COVID-19 یا نزدیک به 290 موارد بهبود یافته اند تا کنون با توجه به بهداشت و درمان منطقه است. سلامت منطقه تعریف می کند, کسی که به عنوان بهبود اگر آنها در بیمارستان بستری و 28 روز گذشت از آنها متوجه علائم.

فقط بیش از 70 نفر بستری شده اند در Spokane County پس از همه گیر آغاز شد, توجه به بهداشت منطقه.

یک پنجم اسپوکن جانبازان خانه ساکن که آزمایش مثبت برای COVID-19 بازگشت به خانه سالمندان در روز پنج شنبه از آزمون Mann-Grandstaff VA مرکز پزشکی پس از تست منفی دو بار در 24 ساعت از هم جدا با توجه به واشنگتن وزارت امور کهنه.

ده ها تن از ساکنان که تست مثبت شد ارسال به COVID-19 واحد در مرکز پزشکی VA برای جداسازی و در مورد آنها نیاز به یک سطح بالاتر از مراقبت از خانه سالمندان می تواند ارائه. تعدادی از این افراد بودند که در پایان زندگی مراقبت و بیش از 30 ساکنان با COVID-19 قرار دارد باقی می ماند وجود دارد.

"ما بسیار خوشحال به استقبال این جانباز back صفحه اصلی" گفت: لورد E. "الفی" آلوارادو-راموس مدیر WDVA, در بیانیه ای. "ما با تشکر از رفتن به تیم برجسته در Mann-Grandstaff VA مرکز پزشکی برای مراقبت فوق العاده ای و حمایت از آنها ارائه کرده اند در طول این زمان بی سابقه. امکانات ما را در ادامه کار با هم برای اطمینان از جانبازان و خانواده خود را دریافت مناسب ترین مراقبت تا زمانی که ما شکست این دشمن است."

در مجموع 46 اسپوکن جانبازان و ساکنان خانه را آزمایش مثبت برای COVID-19 از 86 نفر بودند که به زندگی در خانه سالمندان در آغاز ماه آوریل است. نه ساکنان مبتلا COVID-19 کشته و 24 کارکنان نیز آزمایش مثبت از جمله تسهیلات اولین مورد تایید شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن