دامین Cox: Drew Brees می داند که آن را در حال حاضر. ورزش هرگز همان خواهد بود

Drew Brees ظاهرا این یادداشت می کنید.او فکر کرد که او هنوز هم زندگی در قبل از سال 2020 قبل از COVID قبل از جور

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

Drew Brees ظاهرا این یادداشت می کنید.

او فکر کرد که او هنوز هم زندگی در قبل از سال 2020 قبل از COVID قبل از جورج فلوید بار قادر به بیان ایده های عجیب و جالب در مورد چگونه یک آمریکایی درست رفتار بدون اینکه نام آن را.

اما کسانی که در روز بیش از.

در حالی که تلاش یک فرض برای بیان مؤمن و میهن پرستی به New Orleans Saints کارفرمایی مطمئن شوید که پا در این هفته است. هر کسی که نمی درک مفهوم امتیاز سفید قبل می کند در حال حاضر.

Brees را 25 میلیون دلار (ایالات متحده) این فصل آینده و به دست آورده است تا $244 میلیون در او فوق العاده حرفه ای. او با این نسخهها کار در یک لیگ که در آن 70 درصد از بازیکنان آفریقایی-آمریکایی است.

در عین حال او ظاهرا نمی داند که آنها در همه. او به طور کامل حذف از تجربه خود را با وجود اینکه در میان خود برای ماه در یک زمان.

"لعنت میشم فکر جلب می گویند چیزی متفاوت از آنچه که او انجام داد ؟" توییتی سابق NFL تنگ پایان Martellus بنت.

پرسید: اگر او احساس می شود وجود گسترده بازیکن تظاهرات که NFL بازده به دلیل ادامه ناآرامی ها در ده ها تن از شهرستانها ایالات متحده, Brees گفت: امور مالی یاهو در مصاحبه ای که او "هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا است." این یک اشاره روشن به blackballed کارفرمایی khezri و دیگران که اعتراض در NFL با در نظر گرفتن زانو.

Brees هنوز هم ظاهرا معتقد است Kaepernick اعمال شد اعتراض در مورد پرچم و نه فراگیر روده غم انگیز مسائل نژادپرستی نظاممند و ناکارآمد ارتباط میان آفریقایی-آمریکایی ها و پلیس.

چرا که او فکر می کنم که در راه است ؟ این مسائل را لمس نمی کند او را.

بهترین گیرنده مایکل توماس منزجر بود با کارفرمایی نظرات. "ما اهمیتی نمی دهند اگر شما را قبول ندارند و هر کس دیگری چگونه در مورد که" او هنوز توییتی.

در روز پنج شنبه Brees سعی کردم به راه رفتن آن را در Instagram — گفت: نظرات خود شد "حساس و به طور کامل از دست رفته علامت" — و توماس توییتی که او را پذیرفت و عذرخواهی اما آسیب انجام شد.

نه چندان طولانی پیش Brees گفته اند که می تواند آنچه که او گفت: بدون یک معامله بزرگ از واکنش منفی. هر نه بیشتر. ورزشکاران برگزار شد به حساب. مقایسه آنچه که او تا به حال به می گویند با نظرات از آمریکا تیم ملی ستاره کندال Coyne-Schofield, که, هیجانی, هاکی جهان با سرعت در NHL همه ستاره بازی دو سال پیش.

"من یکی از افرادی است که در ابتدا فکر khezri در نظر گرفتن زانو بود و بی احترامی. من در واکنش به آنچه که او انجام شده بود به جای اینکه چرا" او هنوز توییتی. "سپس گوش کردم و یاد گرفتم ... این بود که هرگز در مورد پرچم. آن را هرگز در مورد من و اعضای خانواده که در خدمت(d). آن را در مورد من ... این در مورد عدالت و برابری. من می دانم که بهتر است. من ادامه خواهد داد برای انجام بهتر."

ورزشکاران در حال آمدن به رسمیت شناختن است که به عنوان ورزش به دنبال سازماندهی مجدد خود را, آن است که دیگر به عنوان آسان به بازی. عظیم اختلال coronavirus در حال حاضر بیشتر توسط خشم نژادی ناآرامی و ورزشکاران در این که آیا آنها می خواهند یا نه.

حتی NHL بازیکنان معمولا میلی به گام از خط به نظر می رسد برای تحقق بخشیدن به آن است. در هفته گذشته تنها چند جمله Evander کین و رایان میلر مایل بودند به صدا پشتیبانی از سابق NHLer Akim Aliu زمانی که او نوشت عاطفی قطعه در بازیکنان تریبون در مورد باطل نژادپرستی او مواجه به عنوان یک بازیکن در تمام سطوح.

این هفته به عنوان سیاسی و اجتماعی طوفان تشدید در پی فلوید مرگ با چهار افسر پلیس در مواجهه با اتهامات ناگهان هر تعداد از سفید NHL بازیکنان خود را کشف کرده اند وجدان و تصمیم گرفت آنها چیزی می گویند. گفت: هیچ چیز دیگر می شود کار انجام می شود — حتی در lily-white سازشکار هاکی.

اگر NHL دریافت کند آن هم عمل می کنند و رزومه بازی در ماه جولای کمیسر گری Bettman دیگر قادر خواهد بود به آموزش بازیکنان خود را به نگه دارید سیاسی و اجتماعی نظرات خود را در حالی که روی کار به اعتراض خود در "خارج از زمان." J. T. Brown تنها NHLer برای ابراز همبستگی با Kaepernick و دیگران در سال 2017 با افزایش یک مشت طول سرود ملی اما ما باید انتظار بیشتر در حال حاضر.

در NFL, آن را سخت به تصور کنید که به لیگ برگردیم به کار و اجرای هر نوع سرکوب تظاهرات قبل از و یا در طول بازی. نه با پنج ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده. نه با پلیس در پاسخ به اتهامات به طور غیر قانونی از زور غیر نظامیان توسط آزار بیشتر شهروندان روزانه.

"نژادپرستی در سراسر کشور و آن چیزی که مردم هر روز با معامله" گفت: San Francisco 49ers سر مربی Kyle Shanahan. "مردم سفید بسیار پناه به که و بسیار نادان و من فکر می کنم این پیامی است که از دست رفته است."

جامعه متعلق به Green Bay Packers در حال گردش یک ویدیو با عنوان "به اندازه کافی به اندازه کافی است" فراخوانی برای اقدام در مسابقه مسائل. Indianapolis Colts GM کریس بالارد گفت: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. من درک نمی کنم چرا که گوشی خیلی سخت برای جامعه می گویند."

سیاتل کارفرمایی راسل ویلسون آن را دشوار است به حتی بحث در مورد فوتبال و یا بازگشت از NFL در یک کنفرانس رسانه های تماس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من حتی نمی دانند آنچه که به نظر می رسد مانند جاده و یا هر چیز دیگری" ویلسون گفت:. "خشونت پلیس سرسام آور است و صادقانه آن چیزی است که من به طور کامل درک ... در مورد یک چیز واقعی است و, در امریکا, تاریخچه و درد ... حتی خود من و خانواده من بزرگ-پدر بزرگ و مادر بزرگ برده بودند. نژادپرستی سنگین تر از همیشه است."

وجود ندارد و قرار دادن این جن در بطری در حال حاضر و که نمی خواهد به خوبی با برخی از طرفداران ورزش. بسیاری فقط می خواهید بازی را به همان شیوه آنها فقط چند ماه پیش با بازیکنان هاکی تمایل به صحبت می کنند در مسائل دشوار مانند نژاد و ستاره های بزرگ مانند Brees قادر به قرار دادن خود را در پرچم در حالی که تظاهر بسیار متفاوت آمریکا از خود وجود ندارد. کسانی که از طرفداران عصبانی خواهد بود اگر خود را جای خوشحالی است مختل ورزشکاران مجبور به اعتراض.

آنچه برخی تصور می کرد می تواند یک بازگشت به نوعی از حالت عادی از طریق ورزش به نوبه خود ممکن ،

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن