امکان NHL بازی در کانادا است تا به دولت فدرال داگ فورد می گوید

وقتی که می آید به تورنتو تبدیل شدن به یک ممکن است hub شهرستان برای NHL این تابستان Ontario برتر داگ فورد گذشت

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

وقتی که می آید به تورنتو تبدیل شدن به یک ممکن است hub شهرستان برای NHL این تابستان Ontario برتر داگ فورد گذشت جن به نخست وزیر کانادا جاستین ترودو.

"این خواهد بود تا به دولت فدرال" فورد گفت: در جلسه توجیهی روزانه. "اما من فکر می کنم این امر می تواند بزرگ برای تورنتو."

تورنتو ادمونتون و ونکوور می خواهم به یکی از شهرهای توپی که میزبان 12 تیم به عنوان بخشی از آف جام استنلی پس از فصل بود متوقف شد مارس 12 برای coronavirus بیماری همه گیر.

فورد گفت: دستورالعمل های فدرال برای خود منزوی زمانی که افراد وارد در کانادا — آنها باید قرنطینه برای 14 روز — ایستاده در راه NHL راه اندازی فروشگاه در تورنتو است.

"اگر (دولت فدرال تصمیم بازیکنان نیاز) به خود منزوی دو هفته من حدس می زنم NHL نمی شود از آمدن به کانادا" فورد گفت. "این خوب است. هر کار می کند."

ترودو بود و پیام های مختلف در روز سه شنبه نشان می دهد دولت نمی خواهد در NHL راه این است که تمام لایه ها از دولت و مقامات بهداشت عمومی در هیئت مدیره با لیگ بازی در کانادا است. اما او همچنین گفت: کانادا-مرز ایالات متحده باقی خواهد ماند بسته به همه اما ضروری ترافیک تا جولای 21.

بیش از 156,000 مردم از جمله 98,000 کامیونداران عبور به کانادا در یک مرز زمینی در طول هفته از ماه ژوئن 1-7 با توجه به مرز کانادا آژانس خدمات. بیش از 26,000 مسافران به کانادا آمدند با هواپیما از جمله حدود 7000 از ایالات متحده آمریکا و آژانس گفت.

NHL اعتقاد بر این است که پیشنهاد این ایده از یک گروه قرنطینه که نگه داشتن بازیکنان, مربیان, مربیان و دیگر کارکنان جداگانه از مردم بزرگ است.

"آنها برخی از تست دقیق نیاز است که این NHL قرار داده در محل" فورد گفت. "آنها گفتند برای تست بازیکنان خود را هر روز حتی اگر مشاور پزشکی به من گفت که آنها نمی نیاز به آزمایش می شود هر روز. اما آنها در حال رفتن به آزمون آنها هر روز نگه داشتن آنها را از خود جدا از نقطه A به نقطه B از هتل به میدان.

"NHL رفته بالا و فراتر از آنچه آنها نیاز به انجام. اما این خواهد بود تا دولت فدرال به این تصمیم.

"در ماه اوت من شخصا می خواهم برای دیدن NHL. اما من نمی ساخت که تماس بگیرید."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب