100 سال پیش در اسپوکن: بوستر لاف زدن در مورد 'بهداشتی' آب و هوا - Sat, 25 Jul 2020 PST

Spokane را بوستر شد به طور مداوم به لاف زدن در مورد آب و هوا شهر, و در حال حاضر این شهرستان در بخش سلامت و بهد

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

Spokane را بوستر شد به طور مداوم به لاف زدن در مورد آب و هوا شهر, و در حال حاضر این شهرستان در بخش سلامت و بهداشت ادعا کرد که این شهر آب و هوا بود به خصوص "بهداشتی است."

گزارش صادر شده توسط این اداره اشاره کرد که درجه حرارت بالا گاهی اوقات صعود بالاتر از 90 درجه و گاهی بالای 100.

"این ممکن است منجر unacquainted با آب و هوا از اسپوکن فرض کنید که سجده از گرما و گرمازدگی رخ می دهد در این محل اما چنین نیست در این مورد گفت:" این گزارش. "در مقابل کمی مشکل به نظر می رسد به همراه درجه حرارت که در جاهای دیگر وادار سجده از گرما. گرمازدگی به طور کامل ناشناخته در اینجا ذخیره کنید و نام و نام خانوادگی."

دلیل اصلی گفت: این گزارش به دلیل اسپوکن کم رطوبت است که ارائه "محسوس دما" به نظر می رسد پایین تر است.

از آبیاری ضرب و شتم: سخنگوی-نقد و بررسی در ادامه مبارزات خود به ترویج کلمبیا حوضه پروژه های آبیاری است که در آن آب خواهد بود منحرف از Pend Oreille رودخانه در آلبانی (Albeni) می افتد و ارسال از طریق کانال ها و تونل ها به مناطق شرقی و مرکزی واشنگتن است.

مقاله یکشنبه مجله شامل یک ویژگی داستان در مورد این پیشنهاد پروژه کامل با عکس از آبشار و خشک درمنه اراضی که شکوفه تحت آبیاری. نویسنده C. H. اندرسون گفت که کانال اصلی خواهد بود 200 مایل طولانی از جمله 15 کیلومتر از تونل. یکی از آنها را در سمت راست زیر اسپوکن را Cannon Hill. وجود دارد همچنین می تواند به عنوان بسیاری از 10 ، 000 مایل از "لترال" است که طرف کانال.

"این پروژه را تبدیل به بزرگترین قاره," او نوشت. "این اندازه نمی رام کردن ندارد حامیان آن که aver منطقه خواهد شد درخواست تجدید نظر به تخیل شرقی کشاورز."

پروژه محدوده خواهد در پایان اثبات حد دلهره آور است. آن را هرگز به ثمر رسید و جایگزین کلمبیا حوضه پروژه ما امروز می دانیم تغذیه توسط Grand Coulee سد و رودخانه کلمبیا سدها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب