Blue Jays infielder تراویس شاو ارتباط در تمام تابستان' قرنطینه به اجازه باشگاه به بازی فصل به طور منظم در تورنتو

Blue Jays infielder تراویس شاو گفت: "تمام تابستان" قرنطینه در حالی که این تیم در تورنتو به صورت فصل به طور منظ

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

Blue Jays infielder تراویس شاو گفت: "تمام تابستان" قرنطینه در حالی که این تیم در تورنتو به صورت فصل به طور منظم است "یک گزینه نیست" حتی به عنوان توپ باشگاه در حال تلاش برای متقاعد کردن دولت کانادا اجازه می دهد تا این تیم به بازی خود در فصل به طور منظم در اینجا.

جیز در تورنتو برای یک کوتاه اردوگاه های آموزشی و محدود به راجرز مرکز به عنوان بخشی از این باشگاه و توافق با دولت فدرال اجازه می دهد تا تیم به کانادا.

اما اتاوا هنوز به تصویب این شهر به عنوان یک پایگاه برای لیگ بیس بال را کوتاه 60-بازی فصل به طور منظم. در غیر این صورت خواهد بود که به معنای جیز و بازدید از تیم به طور منظم عبور از مرز بین کانادا و ایالات متحده است که نیاز به معافیت به این ممنوعیت برای همه غیر ضروری سفر بین دو کشور.

"به ما گفته شد دو هفته . . . نه تمام تابستان . . . همه تابستان در یک بیت بسیار" شاو هنوز توییتی. "تمام تابستان نیست دیگه این اتفاق نمیفته. یک گزینه نیست."

مرز محدودیت برای اولین بار اعمال شده در مارس در مواجهه با تهدید COVID-19 بیماری همه گیر. اختیاری سفر مانند تعطیلات و سفرهای خرید ممنوع است اما ضروری کارگران, تجارت, و حمل و نقل و کارگران موقت خارجی هنوز هم مجاز به عبور از مرز.

شاو نظر بود که در پاسخ به یک صدای جیر جیر از TSN اسکات میچل که گفت: به بازیکنان گفته شده توسط تیم آنها خواهد بود موضوع را به $750,000 جریمه و زندان هم اگر دیده می شود در خارج راجرز مرکز و هتل.

شاو که امضا یک سال مقابله با جیز بعد از پخش سه فصل با Milwaukee Brewers توضیح بیشتر در یک سری از عکسها یک ساعت بعد که از آنجا حذف شده است.

"اجازه دهید من روشن شود. ما در هیئت مدیره با دو هفته قرنطینه. من در حال حاضر پرداخت می شود و برای سکونت یک بلوک دور از ورزشگاه که من می توانید استفاده کنید. در هیچ نقطه ای خواهد من خطر امنیت عمومی و یا نه پیروی از قوانین. آیا اشتباه است که می خواهم به زندگی می کنند در یک محل است که من در حال حاضر برای پرداخت می شود . . . قادر به رفتن به یک پیاده روی (با ماسک) قادر به دریافت هوای تازه راه رفتن به دریافت takeout غذا (نه در داخل غذا خوردن). ما به دنبال به حزب ضربه patios بیرون رفتن در شب چیزی شبیه به آن. ایمنی عمومی اولویت شماره 1."

جیز' اولین بازی خانگی در راجرز مرکز خواهد بود در تاریخ 29 ژوئیه در برابر اتباع واشنگتن اگر با توجه به تصویب.

جیز هم تیمی Randal Grichuk توییتی که او می خواست به پاک کردن بازیکنان نیست برای درخواست درمان خاص.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما درک می کنیم که ما نیاز به اقامت در یک قرنطینه حباب,' " Grichuk گفت. "ما می خواهم به مطمئن شوید که هر کس امن است. سخت ترین بخش این است که آنها اجازه می دهد نه خانواده ما به آمده تا با ما. چیزی که باعث می شود آن را دشوار برای بسیاری از بچه ها."

سابق جیز پارچ مارکوس بود که می خواهد در شهر با متس در سپتامبر اگر اتاوا اجازه می دهد تا MLB باشگاه بازی خود در فصل به طور منظم در تورنتو در توئیتر خود نوشت: "بچه ها در حال رفتن به راه رفتن در اطراف در کامل پنهان. Lol."

اگر جیز مجاز نیست به بازی فصل به طور منظم در تورنتو این تیم بنا به گزارش نگاه بهار آموزش خانه در Dunedin, Fla., یا بوفالو به بازی بازی های خانگی خود را.

ستاره لورا آرمسترانگ گزارش این هفته حتی جان سخت جیز طرفداران تضاد در اجازه دادن به بازی تیم خود در فصل به طور منظم بازی ها در تورنتو به دلیل مرزی سفر و ادامه داد: افزایش COVID-19 نفر در ایالات متحده آمریکا

Patrick Ho


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب