از پزشکان: فتق اغلب نیاز به عمل جراحی برای اصلاح - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: اگر شما یک شکم فتق و آن را خسته

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: اگر شما یک شکم فتق و آن را خسته نمی کند شما, شما فقط می توانید ترک آن را به تنهایی ؟ چگونه آن را درمان می شود ؟ من خوانده ام در مورد استفاده از مش اما ظاهرا برخی از آنها تبدیل به معیوب.

خواننده عزیز: عضلات اطراف حفره شکمی بازی تعدادی از نقش های مهم. پشتیبانی آنها از وضعیت ایستاده و کنترل حرکت; کمک در تنفس و نقش مهمی در ادرار و اجابت مزاج و سرفه و آواز استفراغ و زایمان. آنها همچنین حفظ ارگان های شکمی بافت ها و روده ها با خیال راحت در محل. هنگامی که این عضلات توسعه باز است که اجازه می دهد تا بافت چربی و یا بخشی از روده به بیرون آن را شناخته شده به عنوان یک فتق. اگر چه اکثر فتق توسعه در ناحیه شکم آنها نیز می تواند رخ دهد در منطقه کشاله ران و بالای ران.

شکم فتق شایع هستند. آنها می تواند رخ دهد در هر کسی از جمله کودکان و زنان اما اغلب دیده می شود در مردان بیش از سن 40. هنگامی که یک توسعه فتق شما را متوجه یک تورم یا توده است که در حال حاضر زمانی که شما در حال ایستاده و یا با استفاده از عضلات شکم خود را. تورم اغلب ناپدید می شوند زمانی که شما دراز بکشید. بیماری است که معمولا بدون درد در مراحل اولیه آن. برخی از مردم گزارش احساس فشار و یا یک عمل کشیدن احساس در محل فتق. هیچ یک از انواع فتق را درمان خود را در آن.

زمانی که فتق کوچک و بدون درد برخی از پزشکان توصیه می کنند منتظر و مراقب شاید با استفاده از حمایت كنند. اما مطالعات نشان داده اند که عدم درمان فتق اغلب همچنان به رشد در اندازه و در نهایت شروع به درد شود. در شدید ترین موارد فتق می تواند تبدیل به strangulated. این زمانی اتفاق می افتد که عضلات اطراف قرارداد و قطع جریان خون به بافت بیرون زده. که بدان معنی است که بخشی از روده به داخل بدن نیز تشنه از خون است. علائم strangulated فتق شامل ناگهانی و شدید درد خونین مدفوع و تب و تهوع و استفراغ ناشی از ناتوانی در عبور گاز و یبوست و خستگی. یک strangulated فتق جدی است و بیماری تهدید کننده زندگی است که نیاز به درمان فوری پزشکی.

فتق که رشد بزرگتر در طول زمان و یا شروع به علت درد نیاز به عمل جراحی برای تعمیر.

روش اول شامل بازگشت آوارگان بافت به محل مناسب خود در شکم و سپس ترمیم شکاف در عضلات. این است که با انجام یا دوخت پچ فولاد مش بیش تضعیف منطقه و یا با بخیه. این روش می تواند یک روش لاپاراسکوپی است که یک روش با حداقل تهاجم انجام شده از طریق برش کوچک در شکم و یا از طریق جراحی باز. این شامل همان سری از تعمیرات, اما از طریق برشهای بزرگتر. در اکثر موارد فتق تعمیر یک روش سرپایی ندارد و نیاز به یک شب بستری در بیمارستان.

فتق باید میزان بالایی از عود و فولاد مش موثر در تقویت تضعیف منطقه است. و در حالی که این درست است که برخی از مارک های فولاد مش شده اند به یاد می آورد آن دسته از محصولات دیگر در بازار است. مطمئن باشید که برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با جراح خود را که کمک خواهد کرد که شما انتخاب می کنید بهترین درمان برای وضعیت خاص خود را.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب