فاکس نیوز گزارش خبرنگار مورد حمله قرار تعقیب از کاخ سفید تظاهرات

نیویورک — یک فاکس نیوز خبرنگار کوبیده و تعقیب توسط معترضان که جمع شده بودند در خارج از کاخ سفید اوایل روز شنبه

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

نیویورک — یک فاکس نیوز خبرنگار کوبیده و تعقیب توسط معترضان که جمع شده بودند در خارج از کاخ سفید اوایل روز شنبه به عنوان بخشی از سراسر کشور ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید.

برای چندین روزنامه نگاران در سراسر این کشور تظاهرات شوم و خطرناک تبدیل شود.

یک خبرنگار تلویزیون در کلمبیا, S. C., صدمه دیده بود توسط یک سنگ پرتاب شنبه و یک روزنامه نگار در مینیاپولیس به ضرب گلوله کشته شد در ران توسط یک لاستیک گلوله. اخبار تلویزیون عکاس در پیتسبورگ گفت که او مورد ضرب و شتم تظاهر کنندگان و پلیس در لوئیزویل, کنتاکی, عذرخواهی پس از یک افسر اخراج آنچه به نظر می رسد فلفل گلوله در یک اخبار تلویزیون می بینند.

فاکس Leland Vittert شد لرزاند زیر واشنگتن حمله که او گفته بود به وضوح هدفمند در سازمان های خبری.

"ما در زمان خوبی thumping," او گفت: آسوشیتد پرس. زنده به ضرب گلوله او انجام شده بود قطع شد توسط گروهی از معترضان که فریاد زد: فحاشی به روباه. Flanked توسط دو نگهبان او و عکاس مسیحی Galdabini راه می رفت دور از واشنگتن لافایت پارک سوار عصبانی گروه قبل از پلیس ضد شورش پراکنده آنها.

Vittert گفت هیچ نشانه گذاری بر روی او و یا خدمه و تجهیزات برای شناسایی آنها به عنوان از روباه. اما او گفت: در طول این تظاهرات یک مرد به طور مستمر از او خواست که برای او کار می کرد. او جواب نداد اما مرد یافت می شود یک عکس از Vittert بر روی تلفن همراه خود را و فریاد زد: به دیگر معترضان که او از روباه.

"معترضان را متوقف اعتراض هر چه بود آنها معترض بودند و بر ما تبدیل شده است," او گفت:, "و این یک احساس بسیار متفاوت است."

او در مقایسه با آن به زمانی که او تعقیب دور از تظاهرات در مصر در طول بهار عربی در سال 2011 توسط یک گروه که فریاد زد: "فاکس نیوز متنفر مسلمانان است."

یک خبرنگار از وب سایت The Daily Caller دنبال Vittert و تظاهرکنندگان به عنوان آنها به سمت چپ پارک. در یک نقطه که در زمان Vittert میکروفون و آن را انداخت در پشت خود را. یکی از تعقیب او عینک یک تی شرت که گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" یک مرجع چه فلوید گفت: در اوایل این هفته هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر او گردن.

Vittert گفت که او "بسیار سپاسگزار" به the Daily Caller برای مستند صحنه; Galdabini را دوربین بود شکست. "آنها با قرار دادن خود در معرض خطر" او گفت:.

"این باعث می شود من افتخار می کنم به انجام کار و به عنوان یک روزنامه نگار," او گفت:. "من افتخار می کنم به یک سازمان است که سرکش ما در پوشش است. ما قصد داریم به نگه داشتن در گفتن داستان ما و انجام دقیقا آنچه ما انجام می دهیم."

سوزان اسکات مدیر عامل شرکت مهر رسانه ها گفت: در یک یادداشت در روز شنبه که روباه شد در نظر گرفتن همه لازم است اقدامات احتیاطی امنیتی برای محافظت از آن روزنامه نگاران پوشش داستان.

"ما واقعا زندگی در بی سابقه و تحول زمان و آزادی مطبوعات است که یک عنصر حیاتی به بنیاد جامعه ما" اسکات نوشت.

در روز جمعه سی ان ان, خبرنگار عمر Jimenez و دو نفر خدمه دستگیر شدند در حالی که پوشش یک شبه تظاهرات در مینیاپولیس. آنها به سرعت منتشر شد و مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz عذرخواهی به سی ان ان.

سی ان ان ستاد در آتلانتا آسیب دیده بود بعد جمعه توسط گروهی از معترضان که همچنین مبارزه با پلیس و مجموعه ای از ماشین در حال سوختن. در حالی که پلیس سعی در نگه داشتن آنها را دور از ایسنا مرکز تظاهرکنندگان ویندوز وجود دارد و ناخوانا زشت و ناپسند گرافیتی در شبکه آرم.

یان اسمیت یک عکاس برای KDKA-تلویزیون در پیتسبورگ گفت که او مورد حمله قرار گرفت توسط معترضان که stomped و لگد او را در تظاهرات وجود دارد. اسمیت که گفت دیگر معترضان شروع به پریدن کرد تا او را نجات دهد ارسال شده یک عکس در توییتر نشان او را با صورت کبود و خونین دست.

در لوئیزویل موج-تلویزیون شد و در هوا پوشش تظاهرات هنگامی که تصویری را نشان داد یک افسر پلیس هدف تفنگ در خبرنگار Kaitlin زنگ و خدمه خود را. او شنیده می شد فریاد "من به ضرب گلوله کشته شده است! من به ضرب گلوله کشته شده است!" و آنها را به عنوان فلفل گلوله.

لویی سخنگوی پلیس جسی Halladay عذرخواهی برای این حادثه گفت: "پلیس به بررسی این ویدئو به صورت بالقوه نظم و انضباط.

دو آسوشیتد پرس عکاسان شده ضربه پرتابه در حالی که مستند تظاهرات در مینیاپولیس در روز پنج شنبه و دیگری در لس آنجلس در روز جمعه. نه به شدت مجروح شد.

تظاهر کنندگان احاطه شده اداره پلیس مرکزی در کلمبیا S. C. در روز شنبه و درگیری آغاز شد با کسی با پوشیدن "را در امریکا بزرگ دوباره" کلاه. سنگ پرتاب شد و میراندا Parnell تلویزیون خبرنگاران از WIS-تلویزیون مجروح شد و به بیمارستان با توجه به یک صدای جیر جیر از شبکه لنگر Judi Gatson.

معلوم نبود که پرتاب سنگ که آمار Parnell.

در مینیاپولیس در روز شنبه یک روزنامه نگار سوئدی در ران با یک لاستیک, گلوله ظاهرا از یک پلیس, تفنگ, در حالی که در پوشش اعتراض به گزارش روزنامه نروژی VG. بعد از آن شنبه شب یک ساعت به جلو گفت: برخی از اعضای آن بودند با ضربه گلوله های لاستیکی.

___

AP خبرنگاران مایک استوارت در آتلانتا Jari تنر در مینیاپولیس و بروس Schreiner و دیلن Lovan در لوییویل و Jeffrey S. Collins در کلمبیا S. C. کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن