اندرو یانگ: ایجاد شرکت های فن آوری به شما پرداخت برای داده های خود را

هر زمان که شما ثبت نام برای یک جدید رسانه های اجتماعی خدمات و یا وب سایت و یا دانلود یک برنامه را بر روی تلفن

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

هر زمان که شما ثبت نام برای یک جدید رسانه های اجتماعی خدمات و یا وب سایت و یا دانلود یک برنامه را بر روی تلفن خود و یا کامپیوتر شما به طور معمول برخی از طولانی سلب زبان نوشته شده در legalese. شما حرکت را از طریق آن به سرعت و با کلیک بر روی "I agree" را فشار دهید.

این چاپ خوب شناخته شده است به عنوان یک سیاست حفظ حریم خصوصی. آن را اساسا میسازد (گاهی اوقات در پیچیده ترین راه ممکن) چگونه سایت و یا نرم افزار می توانید استفاده کنید و یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را. مشکل این است که هیچ کس در واقع می خواند زبان. شما فقط با کلیک بر روی "بله" و امید برای بهترین آنجایی که قیمت شما پرداخت برای یک وب سایت رایگان و یا نرم افزار و یا شبکه های رسانه های اجتماعی. به نظر می رسد مانند یک معامله شیرین. اما این معامله ما در حال گرفتن.

ما همراه و رایانه می تواند مسیر ما هر حرکت و اقدام در حالی Facebook و Google ورود هر مثل و یا با کلیک بر روی سایت های خود را. راه های متعددی وجود دارد که در آن ما اطلاعات جمع آوری شده استفاده می شود به اشتراک گذاشته شده و فروخته شده توسط بی شماری کسب و کار. بزرگترین شرکت های فن آوری سود بیشتر است.

Facebook در حال حاضر به ارزش $650 میلیارد دلار سالانه درآمد حاصل از $70 میلیارد دلار است. گوگل به ارزش حدود 1 تریلیون, با درآمد سالانه از 160 میلیارد دلار. کسب و کار این شرکت است که در درجه اول بر اساس تبلیغات کارگردانی در آمریکا ساخته شده بر روی پشت ما داده است.

آنها همچنین موثر بر اعمال ما و نگرش تغذیه ما اطلاعات است که حداکثر تعامل ما در این سیستم عامل است. ما خودمان را باید تبدیل به محصول ما به فروش می رسد به کسانی که با وسیله ای به خرید دسترسی به جزئیات هر رفتار ما — و به شکل آنچه ما انجام بعدی.

این نیاز به جلوگیری از. داده های تولید شده توسط فعالیت های ما باید متعلق به ما است. ما باید تصمیم بگیرند چه چیزی در حال انجام است که با اطلاعات. و اگر کسی پول در داده های ما باید آن را با ما.

کالیفرنیا مصرف کننده حریم خصوصی عمل می کنند که به اثر رفت Jan. 1 ارائه می دهد یک مدل خوب برای ملت است. آن را می دهد هر کالیفرنیا حق به دانستن آنچه که اطلاعات شخصی در حال جمع آوری حق دسترسی به اطلاعات را حق می دانید که داده ها به فروش می رسد به حق نه گفتن به فروش و حق باید اطلاعات شخصی خود را حذف شده است.

این CCPA همچنین اجازه می دهد تا مصرف کنندگان برای انتخاب یک "مجاز عامل" به اعمال این حقوق از طرف آنها. این بزرگ است. این "مجاز عامل" ارائه درب باز می شود به صورت یک سازمان یا گروه برای حمایت از اعضای آن "داده حقوق و جمعی معامله با شرکت های فن آوری در ارزش از اعضای آن" داده است.

شهروند به طور متوسط به طور کامل outgunned و در تاریکی در مورد چگونگی کنترل اطلاعات شخصی. در ضمن شرکت های فن آوری باید میلیاردها دلار و صدها نفر از وکلا. به همین دلیل تغییر این تعادل نیاز به اقدام جمعی در سراسر کشور جنبش است.

به درایو این تلاش بشریت رو به جلو, یک سازمان غیر انتفاعی و اطلاعات سود سهام پروژه های جدید-سود شرکت خواهد کار به مبارزه برای مردم داده حقوق.

این طرح به دنبال جمع آوری صدها نفر از هزاران نفر از مصرف کنندگان به معامله با شرکت های فن آوری بیش از چگونه آنها با استفاده از اطلاعات شخصی. مصرف کنندگان می توانند با ثبت نام آنلاین برای پیوستن به DDP جنبش در کالیفرنیا آنها می تواند تعیین DDP به عنوان خود را "مجاز agent." هدف این است که به یک جرم بحرانی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان اهرم با شرکت های فن آوری که بدون شک مقاومت در برابر تغییر است.

با CCPA در اثر فن آوری شرکت را انتخاب: حمایت خود را به کاربران داده حقوق جبران کاربران مناسب و یا خطر از دست دادن توانایی خود را به استفاده از داده ها که سوخت خود را کسب و کار. در جای دیگر در ایالات متحده DDP پشتیبانی خواهد کرد تلاش برای به دست آوردن اطلاعات حقوق قوانین مصوب در مجالس قانونگذاری ایالتی.

اگر کنگره و کشورهای دیگر اتخاذ قوانین مانند CCPA میلیون ها نفر بیشتر خواهد بود قادر به باند همراه با حتی بیشتر قدرت چانه زنی برای نگه داشتن شرکت های با تکنولوژی پاسخگو و در نهایت تقاضا است که آنها به اشتراک گذاشتن برخی از درآمد تولید شده از مصرف کنندگان اطلاعات شخصی.

اقتصاددانان و فن به مدت طولانی به نام "داده های کارگری" به مبارزه و مذاکره از طرف مصرف کنندگان است. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom پیشنهاد کرده است که مصرف کنندگان پرداخت می شود برای استفاده از داده های خود را توسط شرکت های فن آوری.

این CCPA باعث می شود آن را ممکن است برای ایجاد یک اتحادیه از مصرف کنندگان است که می تواند در مجموع تعیین قیمت برای استفاده از داده های خود را, مذاکره با شرکت های فن آوری و اطمینان حاصل شود که جبران خسارت به مصرف کنندگان در اطلاعات سود سهام.

این ایده می تواند به واقعیت تبدیل شروع در کالیفرنیا با قرار دادن اطلاعات مالکیت به دست مردم است.

پس از همه, اگر کسی پول خود را داده نباید آن را به شما خواهد بود ؟

اندرو یانگ سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری و بنیانگذار بشریت رو به جلو, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به ترویج انسان محور سیاست های چنین به عنوان اساسی جهانی درآمد و اطلاعات به عنوان یک حق مالکیت. او نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.

آخرین مطالب